Nenechali ma tý dvaja. "Poďme." Keď nehučal jeden tak druhý. "Môžete odísť. Nemám na sebe tričko." "A čo teraz? George, JJ ťa zabije keď zistí že si mu v noci povyzliekal sestru." "Ona sa sama povyzliekala. Ty si nadával." Povedal mu. "Pre krista." Postavila som sa a zavrela v kúpeľni. Na to som čakala. Tam som mala koľko som len chcela priestoru. Von som vyšla po 20 minútach v uteráku. Ale za to namaľovaná s vyfénovanou hlavou. Oni dvaja sa ozaj museli nudiť. "Komu sme čo spravili že ti to tak trvá?" "Fénovala som si vlasy a maľovala sa. Doma mi to trvá dlhšie." "No veď toto." Zašomral si George. Čupla som si ku taške. Popukalo mi v kolenách. "Prestaň s týmto." Povedal mi Josh. George si začal pukať prsty a lakte. "Ste nechutný." "To je moje druhé meno." Začal mi padať uterák. Stihla som dobehnúť do kúpeľni. Zapla som si mobil. Zmeškané hovory a správy. Dnu vbehol George. "Máš si ísť za bratom a nevyhneš sa na chodbe tým pičkám." "Im raz odkopnem hlavy keď ma naserú." Vyšla som na chodbu a z izby vyšiel JJ. Uškrnul sa a ukázal mi krabičku s mobilom. Skočila som na neho. Skryl si ju za chrbát. "JJ." "Všetko najlepšie k tým tvojím vysnívaným 17. a ako dobrý braček som ti celú noc nabíjal mobil lebo som vedel že ani jeden z tých dvoch ti nabíjačku nedá." "Veď v noci som sa ešte aj s Georgom pobila. Pozri akú mám modrinu na líci." "Zvykni si že od neho budeš mávať modriny." "Mobil." "Nie." "JJ." "George ti v noci povyzliekal sestru." Povedal Josh keď vyšiel na chodbu. Za ním išiel George. "Ja neviem komu mám veriť lebo neverím ani vám ani jej." Povedal JJ. "Nepovyzliekal. Ona sa sama vyzliekla. Pre krista. Má 17. Josh ja ťa tak nemám rád." "Ešte koľko krát mi to mieniš povedať?" "George zabijem ťa ak to je pravda." "Prosím ťa. Daj mi mobil a rieš si to ako chceš. Jack mi stačí." "No veď toto. Že tebe nikto a v ničom nevyhovie." Povedal mi JJ. "Vieš ako ťa mám uloženého v mobile?" "Viem." "Ešte dlho musím byť na tebe zakvačená alebo mi dáš mobil?" "Nemám na výber lebo ma zachvíľu sekne." "Nečudujem sa." "Prestaň." "Dobre." Dal mi mobil. "Konečne. Tú facku čo si mi v noci vrazil ti ešte vrátim." Povedala som Georgovi a išla na izbu. "Len tak ďalej a bude vedieť čo má povedať a čo nie." Povedal JJ. "To som ti nechtiac vrazil lakťom." "Uhm. A ja mám modrinu cez celé líce." "Nevidieť." "Dermacol zakryje všetko." Prehodila som si sim kartu a pamäťovú kartu. Obliekla som si mikinu. Hlavne že som mala na sebe kraťasy. Z ruky som už mala vybraté stehy ale bolo to hnusné. Prišla som k Joshovi a nastrčila mu ruku pred oči. "Máš to kruté." "Mám horšie." Vytiahla som si trochu kraťasy. "Fuj. To si čo robila?" "Nič. Žiletka ako obvykle." "Ona mala v Španielskú celé stehná také a o rukách ani nehovorím." Povedal JJ. V šatni som sa rozprávala s JJom. "JJ mne sa doma stále sníva s tou ženou čo som videla v tom zrkadle. Týždeň som spávala u Jacka a snívalo sa mi s ňou len raz." "Ale pravidelne keď si doma?" "Pravidelne. Hlavne keď driemem poobede. Vtedy sa vždy zobudím spotená a uplakaná." "S mojou krstnou som sa rozprával. Povedala mi že ti neprepína. Možno niekto v tom dome zomrel alebo čo." "Ale prečo potom aj u Jacka keď som bola?" Mykol plecami. Prišli chalani s tými 5 opicami. "JJ ja už v noci nespávam. Od únavy neviem zaspať a keď zaspím tak na hodinu a začne sa mi s ňou snívať. A keď nie s ňou tak to začne nejakou chujovinou a konči ňou." "Minule som ťa nevedel zobudiť 2 hodiny. Celá si bola spotená a plakala si." "O čom sa rozprávate?" Sadol si ku mne Josh. "Tá žena v tom zrkadle." "Ale na.nikoho známeho sa ti nepodobala?" "Nie. Ona zo začiatku vyzerala ako anjel a na šatách mala krv. Šaty mala dotrhané, keď zrazu naklonila hlavu a sčerveneli jej oči. V ruke sa jej objavil nôž a keby malý ale bol veľký. Zrazu iba ku mne natiahla ruku ako keby ma chcela zabiť. Keď mala nôž pri mojom krku tak som sa uvedomila a rozbila to zrkadlo." JJ s Joshom si vymenili pohľady. "Ale črep ťa neporezal hej?" "Sto percent. Zrkadlo sa v tom momente zosypalo na zem a dorezalo mi ruku. Ona ma musela porezať na krku. Ja som cítila jemný dotyk a potom bolo po." "A isto si vtedy videla mamu? Nezdalo sa ti to?" "JJ ona prešla poza Josha a usmiala sa na mňa. Ty nevieš že ja som sa 2 dni pred tou nehodou s ňou pohádala. Povedala mi že sa mám začať správať ako dievča a ja som jej povedala nech sa stará o svoj život. Od vtedy som už s ňou nevolala a ani sa nestihla udobriť." Slza sa mi skotúľala po líci. "JJ kamarátke takto prešla babka v noci po izbe. Nestihla sa s ňou rozlúčiť. Tiež sa na ňu usmiala a zakývala jej." Povedal mu George. Vrátili sme sa domov. Sedela som v Jackovej kancelárii a hľdala kontakt na bývalého majiteľa toho domu. Našla som. "Máš?" Spýtal sa ma. "Mám." Zodvihol ma a posadil si ma na kolená. Otvoril si nové okno. "Steven Bradley. Prosím?" "Lili-Rose Hablett. Dobrý deň. Môj brat od vás kúpil dom." "JJ Hablett však?" "Áno. Býval v tom dome niekto pred vami alebo nie?" "Býval som tam s manželkou a dcérou. Pred nami sa vraj v tom dome stala vražda. Mladé dievča brutálne zavraždilo svojho priateľa a následne seba. Bola vraj nádherná a mohla mať oklo 23 rokov." "Môžem sa opýtať na dôvod prečo ste sa odsťahovali?" "Dcéra jedného dňa uvidela v zrkadle dievča vyzerajúce ako anjel v bielych dotrhaných šatách od krvi a následne jje sčerveneli oči. V ruke sa jej objavil nôž a porezala ju na krku. Lenže stihla to zrkadlo rozbiť." Mala som to na reproduktore. "Môžem vedieť dôvod prečo sa pýtaš?" "Stalo sa mi prednedávnom to isté a doteraz ama v snoch prenasleduje a chce ma zabiť. Netuším či mám vidiny a som zrelá na psychiatriu alebo čo." "To mi je ľúto a jedno ráno viem že dcéra prišla do kuchyne a nevnímala. Vytiahla najväčší nôž aký sme mali a chcela zabiť svojho priateľa." "Také sklony zatiaľ nemám a dúfam že sa to nestane." "Ešte viem že bola aj tehotná a mala jedno dieťa ktoré zabila." "Fúú." "Priveľa informácii?" "Až moc. Ďakujem a prepáčte ak som otravovala." "To je v poriadku. Rád som pomohol." Zrušila som ho. "Niet divu že ma v tom dome aj s Caterinou niečo drží a keď ideme preč tak z toho nemáme dobrý pocit." "Malé dieťa a 2 mladé dievčatá." "A Caterina má 23." Povedala som Finnovi. "Cítim v kostiach že sa buď niečo stane alebo ja niekomu ublížim. Ja asi budem musieť odísť k otcovi." "Horšie je už len to že minule videla mamu prejsť poza stôl." Povedal Jack. "A čudujte sa až potom keď ma znova zatvoria na mesiac na psychiatriu." Zavolala som JJovi. Vraj keď som odišla tak Caterina začla byť čudná a išla na JJa s nožom. Až keď jej dal facku tak sa spamätala a rozplakala. Na tréningu som ani poriadne nevnímala trénera. "Čo sa deje. Už dlho poriadne nevnímaš." "V našom dome sa stala vraj brutálna vražda. 23 ročné dievˇca zavraždilo priateľa, svoje dieťa a následne seba. A ona sa mi zjavila v tom zrkadle. Ráno sa Cat stalo to že na JJa zaútočila s nožom v ruke." "Najhoršie na tom je že sa to stalo aj dievčaťu čo tam bývalo pred nimi." Povedala Aca.
BINABASA MO ANG
Young love
FanfictionZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...