Vyháňall ma preč lebo vraj budem aj ja chorá. Smiala som sa na ňom. Vrátila som sa večer domov. Tašku som hodila v chodbe na zem a nechtiac vrazila do komody z ktorej spadla váza. "Šššt." Vyšiel z izby JJ. Prevrátil očami. "Nevyjadrujem sa. Tichšie. 3 dni zvracia a nemôže spávať." "Dobre. Ja ju zlepím." Nakoniec som ostala chorá aj ja. Liečili sme sa spolu s Benom. PO 3 dňoch sme boli celkom v pohode. Ležali sme večer v posteli a driemali. "Ben?" "Huh?" "Vyspi sa so mnou." "Nie." "Prečo?" "Nechem aby si ma nenávidela." "Nenávidím toho čo to stihol ešte pred tebou." "Tak prrečo to chceš?" "Môžeš prestať s týmito otázkami? Prečo by som ťa mala nenávidieť." "Lebo bývalá si to vyžiadala a na druhhý deň ma nechala že ju to bolelo." "Prosím." "Spi." "Ben." "Nie." Otočila som sa mu chrbtom a potiahla na seba viac paplónu. "Nebuď urazená." Nerozprávala som sa s ním. "Kriste Lili máš 16. Vieš čo by so mnou dokázal spraviť tvoj brat kebyže sa to dozvie?" "Nič." Otočil si ma ku sebe. "Ja som tu a nie tam." Stlačil mi líca a pobozkal. Začala som ho bokzávať. Nemal na výber. Bolelo to ale bolo to oveľa krajšie. Ráno som išla do sprchy a Ben ešte spal. Skôr bol obed. Ben sa vplazil ku mne. Obliekla som sa a zobrala si tašku. "Ideš domov?" "Musím." "Musíš len zomrieť." "Facku chceš?" "Nebuď drsná. Máš len 16." "Poobede idem na tréning." "Nemala by si." "Chcem." Išli sme dole schodmi. Doma bol Josh. Už s Joeym drtili Fifu. Ben nadvihol jedno obočie. "Poď naspäť." Potiahol ma za ruku. Začal sa obliekať. "Čo môj? Kam ideš?" "Hocikde len doma nebudem. Už sú vo svojom živle a ja im ho naruším. Tým pádom by si tu musela ostať a trpieť so mnou." "Ale uvidíš že ak si nás všimnú tak chvíľku budeme musieť ostať." "A dúfať v to že príde Rebecca, vyhodí Joeyho a nás tak isto." Začali sme sa smiať. Obliekol si tričko a zobral mikinu. Hľadal peňaženku a mobil. "Zbehneš mi do obývačky pre peňaženku a mobil?" "Ben zabijem ťa. Mám rozmzanú linku, nemám mejkap a som straptá. No dojde im čo sa tu dialo. Nemajú 15." "Nech. Môžem ho jebať. Vieš koľkokrát som sa mu vyhrážal že z tadeto zdrhnem?" Dal mi pusu. Vlasy som si dala do gumičky a zišla dole. Zakopla som malíčkom o roh komody. V peňaženke sa mu hrabal Josh a v mobile Joey. Smiali sa. Mohla som ja hľadať môj občiansky keď ho mal Ben v peňaženke. Všimli si ma. "Rada sa fotíš?" Spýtal sa ma Joey. "Nie. Nudila som sa." Nedalo sa im to zobrať. Dnu vošla Rebecca. "Že to vás dvohc baví sa hrabať v cudzích veciach." "Je to môj brat." "Je to jeho brat." Povedali. konečne som im to zobrala a išla hore. Vyzula som si ponožku. Mala som opuchnutý malíček a prsteník. Ben sa začal smiať. "Nesmej sa. Asi to mám zlomené." Aj tak bolo. Ležali sme u mňa v posteli. JJ s Cat neboli doma. Počula som kľúče v zámku. Charlie bežala do chodby. Ben so mnou robil lietadielko. Smiali sme sa ako malé deti. Počula som štekanie. Išla som sa pozrieť do chodby. JJ mal na rukách mopslíka. "Ber si psa." "Charlie fuj to." potiahla som ju za obojok a zobrala na ruky. Cat išla do kuchyne. "Ale ja to venčiť nebudem." povedala som mu. "Kto ti včera venčil psa?" "Sa neposer." "Čo máš s prstami?" "Zlomený malíček a prsteník." Poobede sme išli s Benom na tréning. Potom sme sa pohádali a rozišli. Pred domom som sa stretla s JJom a Cat. Vošli sme dnu Lola s Charlie hneď bežali ku mne. JJ s Cat nadvihli jedno obočie. "Ber si svojho psa a nášho nám nechaj." povedal mi JJ. Pošúchala som ukazovákmi o sebe a zobrala si Charlie. Vošla som do kuchyni a otvorila chladničku. Hneď som ju aj zavrela. Chcela som odísť ale nemohla. Sadla som si za stôl a zobrala Vogue. Prelistovala som ho. Cat predo mňa položila tanier so špagetami. Charlie mi zoskočila z nôh a sadla si na druhú stoličku. Zostrčila som ju nohou dole a vyložila si ju na ňu. Boleli ma prsty a koleno. Zjedla som polku a bola plná. JJ po mne zazrel. "Nezazeraj po mne. Vieš veľmi dobre na čo myslím. Ak nechceš aby som to urobila ta ma nenúť jesť. jedla som pred tréningom." Odišla som do izby. Volala mi Darcy. "Huh?" "Za 5 minút som pred tvojím domom." "Okay." Prezliekla som sa do kraťasov a namiesto mikiny si dala košeľu. Vlasy som si rozpustila a zobrala šiltovku. Obula som si vansy a cez plece prehodila tašku. "Kam ideš?" "Do mesta. Do polnoci som doma." "Nepi hlavne. Mama zajtra príde." "Paráda." Vyšla som z domu. Čakala ma už. Išli sme do mesta. "Kam vlastne ideme?" "Ani ti neviem. Ale viem že niekde stretnem brata a na dáku hodinu budeme musieť sedieť pri nich." Aj sa tak stalo. Sedeli vonku na terase. Bol tam aj Joey. "A to je zas kto?" Spýtal sa Jack. "Lili-Rose Hamblett." Uškrnula som sa. "Dve mená." "Nie. Jedno." "Jack tá patrí Joshovmu bratovi." Povedal mu Joey. "Už nie." "Veď ešte ráno hej." "Bohužiaľ." Smiali sme sa dokým nás nevyhodili že zatvárajú. Išli sme po parku a samozrejme ja ako vždy po múriku. Zaostali sme s Darcy za nimi. Vyšplhala som sa na vysoký múr a spravila vážku. Odfotila ma a zazvonil mi mobil. Zletela som na zem. Našťastie som dopadla na ruky a zdravé koleno. Všetci zastali. Volal mi Ben. "Nemám náladu an teba. Daj mi pokoj. Ak si nerozumel čo som ti povedala tak ti to veľmi rada zopakujem pokiaľ mi prestaneš vyvolávať." "Povieš mi v čom je problém?" "Povedala som ti poobede. Daj mi proste svätý pokoj. Ži si svoj život a ja si budem žiť svoj." Sedela sm na lavičke a vyberala si kamienky z kolena. Darcy sa na mne smiala. Ukázala som jej stredný prst. "Stalo sa znova to čo pred tým." "Nie je to kvôli tomu tak to kurva pochop." "Ukľudni sa." "Tak mi nevolaj." Zrušila som ho. Prišli k nám dvojičky,. Zoe a Louis. "Čo si robila?" "Nič. Strieskala sa." "To mi pripomína Jacka v LA na penny boarde keď sa zjebal." Začal sa smiať Finn. "To bola čistá náhoda. Tebe tiež veľa od toho nechýbalo." Volal mi JJ. Mala som puknutý displej. "Čo chceš?" "Povedala si že pred polnocou prídeš. Je pol 12. Ideš k Benovi?" "Nie. To ti vysvetlím inokedy. Neviem kedy prídem. Neskôr. Bol si vonku s Charlie?" "Predstav si." "Aj ja ťa mám rada." Zrušila som ho. Dlane som si otrela o seba aby z nich vypadli kamienky.
YOU ARE READING
Young love
FanfictionZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...