"Lili?" "Hmm?" "Keď už si skončila s tým skákaním. Nechceš byť modelka?" Zabehla mi voda. Vytieklo mi to von nosom. Podala mi vreckovku. "Čo ťa to napadlo?" "Noa čo." Behom 2 týždňov sa jej to podarilo. Ráno mi zazvonil budík. Musela som ísť do školy. Dala som si iba špirálu a korektor si natrepala na vyrážky. Otvorila som dvere od spálni. "Lili vypadni do školy a zavri dvere." Povedala Cat. "Dieťa máš už hore. JJ nezabudni vyvenčiť psov." "Odíď." Povedali mi naraz. Zobrala som si rožok a dala nǎn nátierku. Jeden do úst a druhý do ruky. Cestou do školy som ich jedla. Ešte pred školou mi do úst skoro polku rožka napchal Sam. Zasmial sa. Nevedela som to požuť. Vrazila som mu jednu a išla do triedy. Prehltla som to. "Ty idiot. Teraz mi daj dačo nech to zapijem lebo si môžem strčiť rovno prsty do krku." Vypila som mu celú kávu a skĺzla nižšie po stoličke. Do triedy vošla učiteľka. Na tabuľu napísala čo máme robiť. "A pokiaľ nebude ticho tak dostanete zápisy a ostanete poškole. Postavila som učebnicu a hrala sa na mobile. "Lili." Volala mi Fie. Pozrela som na ňu. Ukázala mi jablko. "Hoď." Trafila ním Sama. Chytili sme obidve záchvat smiechu. Dostali sme zápis. Zakaždým keď som si odhryzla z jablka tak ten pako vydával pazvuky. "Ticho buď." Skríkla po ňom. "Aj ty." Odpovedal jej. Začala som sa dusiť jablkom. Ešteže zvonilo. Nepočula to. Udrel ma po chrbte. Zazrel po mne aj po Fie. Bežali sme preč z triedy. Zavreli sme sa na wc. Dojedla som jablko. Zazvonilo. Vyšli sme von. Zľakla som sa ho. Videla som Toma s Chrisom. "Adios." Rozbehol sa za mnou. Skočila somTomovi na chrbát. "Chceš aby ma hodilo o zem?" "Aj tak musíš prísť do triedy." Povedal mi. "A sadnúť si vedľa mňa." "Luschan, Hamblett okamžite do triedy." Zhúkla triedna. "Áno." Povedali sme. Zliezla som z Toma. "Pribrala si." "Viem. Ráno mi gombík odletel z riflí." Tretí a štvrtý rad mal spojené lavice. "A ja sa mám kade dostať?" Vyliezla som na lavicu a preskočila na druhú. Skoro som sa strieskala. "Sam daj mi pokoj." Vrazil mi jednu. Pokvákala som ho. "Zmrd." Volal mi Finn. "Huh?" "Fotky ti kde mám doniesť?" "Do školy." "No. Maj sa." Zrušil ma. Dnu vošla učiteľka. "Rozpojte si tie lavice." Znova nám dala robotu. My sme hrali lodičky. Učiteľka odišla. Niekto zaklopal. Finn. Išla som si pre fotky. "Dík." "Učiteľku máte kde?" "Už sa vracia." "Hamblett do triedy." Skríkla po mne. Doma som si začala lepiť fotky do oznamiek. Dole zišiel JJ s mojím denníkom v rukách. Boli sme samy doma. "Ty si sa mi hrabal vo veciach?" "Nie. Cat ti riadila izbu." Hodil mi ho na stôl. Bolo mi jasné, že ho majú obaja prečítaný. S JJom sme sa pohádali. Zase. Cat už prosila mňa aby som po ňom nekričala. "Fajn. Ak si myslíš, že ja mám život ako v bavlnke tak si zbaľ veci a odíď." Povedal mi. Bol kľudný. "JJ.." "Nie Cat." Odišiel na záhradu. Zobrala som si tašku. "Tu už nemám čo viac robiť." "Lili nechoď preč. On to tak nemyslel." "Ja viem ako to myslel." Obula som sa a vybehla von. Sama som nevedela kam idem. K Georgovi som nešla.
GEORGE
Lili mi neodpisovala ani nedvíhala. Skúšal som sa jej dovolať zo sestrinho mobilu. Nič. Pozeral som si kontakty. Nemal som na nikoho takého číslo. Napadlo ma ísť na plaváreň. Chrisa som poznal dobre. Akurát vyšli von. "Chris nevieš kde je Lili?" "Tá už skončila. Ale stále si neprišla pre veci. Hannah chodí Lili do školy." "Nie. Ani mobil nedvíha. Nič." "Paráda." "Zmizla?" Prikývol som a rozmýšľal. Musel som ísť do štúdia. Na chodbe som stretol JJa s Joshom a One Direction. "U teba je Lili?" Prvá otázka. "Nie. Neviem kde je. Už dva dni mi nedvíha ani neodpisuje. Čiže ste sa zase pohádali." "Čo iné sa dalo čakať?" Spýtal sa ma Josh. "Včera sme ju stretli v Starbuckse. Ani sa nepozdravila. Hneď zdrhla preč." Povedal Liam. "Čiže je v Londýne." Povedal JJ. "Možno." Napadlo ma ísť za jej krstnou. Zaklopal som. Otvoril mi Danny. "Nie je tu Lili?" "Nie. Choď za Charly do kancelárie. Tá by toho o nej mohla vedieť viac." Dal mi adresu. Všetci stáli vonku. "Charly nevieš kde je Lili?" "Nie ale predvčerom som s ňou volala. Plakala a povedala, že končí s takýmto životom." "To znamená, že ak sa podreže tak zabijem JJa." "Prěco jeho?" "On sa s ňou pohádal." Týždeň som ju hľadal. A náhodne na ňu narazil v parku. Modrá ofina jej trčala spod kapucni. "Lili." Vyplašene na mňa pozrela. Triasla sa od zimy. "Kde si prosím ťa zdrhla?" "Preč. Nechcem tu už viac byť." "A kam chceš ísť?" "Už nechcem žiť." "Ideš ku mne. Opováž sa protestovať." Pred panelákom som ju zobral na ruky. Protestovala. Zamkol som byt od vnútra a kľúče hodil do šuplíka keď sa nepozerala. Všetko mi povedala. "Ja zabijem toho tvojho brata raz. Prisahám bohu, že neostane živý." Ráno som musel ísť preč. Spala zababušená v mojej mikine. Zistil som aj u koho bola. U Danielle. Odomkol som byt a vošiel dnu. Sedela v kuchyni opretá o stenu a okolo nej krv. Arthur ležal pod stolom a kňučal. "Lili." Volal som záchranku. Podrezala sa. Hneď som napísal JJovi a poutieral krv zo zemi. Arthur na mňa pozrel a zakňučal. "Neboj kamarát. Bude v poriadku." Pohladkal som ho a bežal do nemocnice. Zastavil som prvú sestričku. Zašívali jej ruky. Po polhodine ma pustili za ňou. Prišla Cat. "JJa si kde nechala?" "Doma. Nakričala som po ňom nech sa neopováži sem ísť." Išli sme za ňou. Nebolo jej do reči. Zobral som si ju domov. Vyspala sa a rozprávali sme sa. "Preboha. Podrezať sa? Normálna si?" "Nechaj ma." "Myslíš, že neviem o tom?" "O čom?" "O tom, že si spadla do bulímii znova. Buď prestaneš alebo pôjdeš znova na liečenie a potom sa znova zosypeš čiže skončíš na psychiatrii. To potrebuješ?" "Už sa stalo." Po pár dňoch sa celkom dala dokopy. Akurát, že sa jej potrhali stehy. Zašívali jej to na novo. Odomkol som byt a celá šťastná na mňa skočila. Hneď ma hodilo o dvere. "Z čoho sa tak tešíš?" "Zajtra idem fotiť s BTR." "Teším sa s tebou. Konečne sa usmievaš." Dala mi pusu. "Nevarila si však?" "Nie. Moje schopnosti varenia. Musím bežať do školy." "Je 10 hodín." "Veď práve." Zobrala tašku a bežala preč.
LILI
Bola prestávka. Išla som do triedy. A bola tam triedna. "Kde si bola?" "U zubára." "Sadaj." Oznámila nám, že budeme mať o 2 týždne stužkovú. Preložila sa nám. Po tejto hodine sme išli na obed a potom na telesnú. Mala som obviazané ruky. Išla som do telocvični. "Čo sa ti stalo?" Spýtala sa ma učiteľka. "Ale nič. Ideme hrať volejbal?" "Áno môžeš hrať v ponožkách a rifliach." Zatlieskala som si. Po telesnej som išla domov. Ráno znova do školy. Zase som jedla jablko. Hromadili sa mi. Fie zdrhla so mnou zo školy. Išli sme tým istým smerom. Mala som to bližšie. Pchala som do seba rožok. Vošla som do ateliéru a napchala si ho do úst celý. Zvonil mi mobil. Caterina. "Prosím?" "Neorzprávaj si plnými ústami. Kde si?" "Idem fotiť. Potom ti zavolám." "Vraj ti na novo zašívali ruky." "To je v pohode. Maj sa." Prehltla som. "Ahoj Mark." "Rose. Zase tlačíš do hlavy? Z kade ideš?" "Zo školy a každú hodinu som mala čo do seba pchať." "Čo všetko si zjedla?" "2 jablká, mandarinku, čokoládu, chlieb, rožok, ďalšie jablko a zase rožok. Fuj. Idem prasknúť." "Že to na tebe nevidno." "Keď grcia." Počula som za sebou Stylesov hlas. Otočila som sa. "Ty tu čo robíš?" "Od kedy si modelka?" "Nestaraj sa do mňa." "Čo máš s rukami?" Spýtal sa ma. Dala som si dole obväzy. Vadili mi. "Ou." Po chvíli zdrhol. Prišli BTR. Vyvolával mi JJ. Nedvíhala som mu. Prezliekla som sa a mobil nechala hodený ma sedačke. "Teba nesere, že ti vkuse volá brat?" Spýtala sa ma Any. Stylistka. "Nie. Kvôli nemu som sa podrezala." Už ma domaľovala. Škoda, že stáli za ňou a divne na mňa pozerali. Spravila som si strapatý drdol a Any mi povyťahovala nejaké vlasy. "Nesere ťa ani to, že poniektorým by si chýbala? Napríklad rodičom?' Spýtal sa ma James. "Nemám mamu. Zomrela." Zalakovala mi to lakom na vlasy. "Aha. To mi je ľúto. Na psychiatrii si sa asi ešte neliečila?" "2-krát. Aj z bulímii." "Ako to môžeš hovoriť s takým kľudom?" "Lebo mi veľa nechýba od toho aby som tak znova skončila." "Prěco dvakrát?" "Prvý krát ma znásilnili a potom zomrela mama. Okrem toho som ju raz videla prejsť cez obývačku." Vyvalili na mňa oči. "Bola si jediná?" "No mali sme dvoch psov a tý kňučali. Potom ostali normálny keď už ju nebolo vidieť." "Zimomriavky mám z roho." "Ešte som rozbil päsťou zrkadlo lebo som v ňom videla dievča ktoré najprv vyzeralo ako anjel ale potom zostala celá krvavá s nožom v ruke a približovala sa. V tom momente bolo po zrkadle."
YOU ARE READING
Young love
FanfictionZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...