Jack sa zobudil po polhodine. "Vyspatý?" Spýtala som sa ho. Keď zistil kde má položenú hlavu tak sa začal smiať. "Vieš čo Jack. Nabudúce ti tou ortézou drbnem po hlave. Máme sa ísť najesť." Malého si medzi časom musela zobrať Cat lebo bol hladný. Zišli sme dole. "Nemieniš si obliecť tie tepláky?" Spýtala sa ma. "Nie. Je mi teplo." "Vonku sneží. Zavrem ťa na záhrade ako JJ naposledy." "Na to ma máš až príliš rada." "Aj ja ťa príliš milujem a nechal som ťa spať na tej sedačke." "Bola ti treba tá tichá domácnosť potom?" "Koľko vydržala?" Spýtala sa ho Cat. "Týždeň. Obmäkčil som ju ružami." "Aby z týždňa nabudúce nebol mesiac." Povedala som mu. Vyzliekla som si mikinu. Večer som išla do školy na Vianočný večierok. Naši učitelia dovolili prísť bývalým žiakom. Hneď ako som vošla dnu tak prišli ku mne s fľašou vodky. "A učitelia?" "Odišli." Napila som sa a zapila džúsom. Prišli dvojičky. Išla som na druhú stranu kde som sa stretla s Tomom. Jack radšej ani nešiel domov ale ku mne. Mne bolo neskutočne zle. Liali do mňa celý večer vodku. Cat nechala na nočnom stolíku minerálku a krabičku ibalginu. "Nespi." Drgla som do Jacka a zapila ibalgin. Bola som natiahnutá cez neho. Rukou mi vrazil do fľašy ktorej obsah skončil z polovice na zemi a na nás. "Kokot." Zahrešila som si. "Ukľudni sa." Odišiel domov. Vytratil sa tak že ho JJ nevidel. Ani som nevedela že je doma a u nás sú chalani. Cat doma nebola. Rozmýšľala som či idem dole alebo nejdem. Išla som dole schodmi a pila z fľaše minerálku. Niekto hodil loptičku a vyrazil mi fľašu z ruky. Lola sa rozbehla za loptičkou. Všetko skončilo na schodoch a pod schodami. Josh na mňa pozeral s vyvalenými očami od stola. "Kokot." "Ty sa kroť s tými nadávkami." Okríkol ma JJ. "Tak už mám aj posteľ mokrú." Poutierala som to a išla sa prezliecť. Obliekla som si legíny s nórskym vzorom a nechala si biele tielko. Na schodoch sa mi šmyklo. Bolo na mne vidieť že som pila. Hľadala som šumivé magnesium. "Kde si včera bola?" Spýtal sa ma JJ. "V škole. Na Vianočnom večierku so štvrtákmi. Ja som nechcela. Oni do mňa liali." "Ako si prišla domov?" "Ľahšiu otázku. Jediné čo viem že som dákemu chalanovi vrazila ortézou ale netuším akému." "Zistíš keď ho uvidíš so zlomeným nosom." Povedal mi Jaymi. Znova som si pukala kosti. Všetci po mne zazreli. Sadla som si za barový pult a zapla mobil. Zmeškaný hovor od Jacka. "Čo si chcel?" "Nenechal som si u teba hodinky?" "Ja nejdem hore. Bolí ma koleno." "Ty nevieš ako si sa strieskala?" "Nie. Ako?" "Vrazila si kolenom o roh stola, potom ťa Finn kopol nechtiac a dorazila si sa tým že si sa zjebala pred školou na schodoch. Nohy ti vyleteli a ležala si na zemi." Dostala som záchvat smiechu. "A ja že prečo mám také modriny po stehnách a na kolene taká modrina." "Ono ti aj niečo vidno cez tie dorezané nohy?" Vybil sa mi mobil. "Čo sa ti stalo?" "Vraj som vrazila kolenom o roh stolíka a vyjebala sa na schodoch pred školou. Cez pol stehna mám modrinu a koleno komplet modro-fialové." "Inak ty vystreš koleno?" Spýtal sa ma George. "Hej ale bolí ma to. Prečo?" "Lebo nevystren úplne ten vykĺbený lakeť." "A ty si sa mi minule smial že mám krivé kolená a čaptavo stojím." Povedala som JJovi. "Ale ono to blbo vyzerá. Jedna noha vystretá a druhá pokrčená." Pokrčila som a vystrela koleno. Puklo mi v ňom. "A predstav si keď idem cez hodinu v škole po chodbe. Nič iné nepočuť len pukanie v mojom kolene." "Cez hodinu máš sedieť v triede." Povedal mi Josh. "Ja mám problém sedieť doma nie to ešte v škole." Dala som sa na tancovanie a najlepšie bolo že som si mala zatancovať v klipe Union J. Ja som sa nenormálne smiala keď som ich videla tancovať. Musela som ísť preč. Vrátila som sa dnu. "Čo ti je smiešne?" Zazrel po mne Josh keď sme išli preč. "Tak vidieť vás štyroch tancovať je zážitok." Prehodil si ma cez plece a vyváľal v snehu. Cat ho zo mňa oberala. "Kto ťa zguľoval?" "Josh ma hodil do snehu." Vopchala mu sneh za tričko. Ja JJovi. S Cat sme večer išli do mesta kupovať darčeky. JJ mi dal peniaze že si mám kúpiť čo chcem a aj Cat. S Jackom sme sa pohádali a dali si pauzu. Bolo ráno 24. "Vyberte si ktorý z vás dvoch ide zdobiť stromček keďže ste boli lenivý a kto strážiť malého." "Okej. Ja si beriem na starosť malého." Povedala som. "Pomôžeš mi zdobiť stromček." Povedal JJ. "Úprimne. Nevyleziem ti na plecia. Bojím sa že spadnem." "Ale vylezieš." Odišla som do ich spálne a ľahla si do postele s malým. Zaspali sme obaja. Zobudil ma tým že ma začal kvákať. Do ruky som mu dala fľašku s vodou. Do izby vošiel JJ. "Poď moja. Cat ho nachvíľu ustráži." Odniesol ma dole na rukách aj s malým. Caterina sa začala smiať. "Inak by som ju z posteli nedostal." Zobrala si Alexa a ja som sa dáko vyšplhala na JJa. Tento rok mal prísť ku nám George. Minulý rok bol u neho JJ lebo mňa s rodičmi poslal na dovolenku. Dávali sme svetielka s JJom. "Kokos. Ty máš kostnaté stehná." "A čo si čakal? Tučné ako ty?" "Hodím ťa o zem." Cat išla otvoriť. Skoro som spadla. Oprela som sa rukou o stenu. "JJ." Zavrešťala som keď sa rozhodol ísť inde. Išiel do kuchyni a ja som skoro čelom zabila o stenu. "JJ keď niekde ideš so mnou na ramenách tak skús trochu aj ty pokrčiť kolená lebo si jebnem čelo o stenu." Dole ma zložil George lebo on by ma tresol o sedačku. Išla som vyvenčiť psov. Zguľovali ma spolužiaci. Ešte aj na Štedrý deň. Vbehla som dnu. "Celá sa vyzleč v chodbe." Povedal mi JJ. "Dones mi mikinu." Vyzliekla som si vetrovku sveter.dal mi mikinu. Bola mi do pol stehien. Vyzliekla som si rifle a veci dala na radiátor. Išla som si zobrať minerálku a do izby. Musela som okúpať psov. S Lolou to dlho netrvalo. Hodila som na ňu uterák a ona odcupitala k JJovi. Hľadala som Charlieho. Okúpala som ho a zabalila do uteráka. Zobrala som vatové tyčinky, takú vodičku čo som mu dávala do uší a hrebeň. Sedela som na sedačke a sušila ho uterákom. Začala som mu čistiť uši. Nerada som ho česala. Bolo to našťastie bez kňučania. Privoňala som si ku nemu. "Dobre sa mi bude s tebou v noci spať." George na mňa pozrel. "Ale vieš čo. Ja sa radšej nevyjadrujem." Zdrapila som Charlieho a odišla do izby. JJ uspával malého. "George tu ide spať?" "Hej. Zlomil som mu kľúč od bytu a na trt by išiel na jeden deň domov." "A kde bude spať? Na sedačke sa nevyspí." "Veď práve." Pozrel na mňa. "JJ zabudni." "On je neškodný. Ešte keď si zadaná." "Nie som. Pohádali sme sa." "Čiže si s ním spala." "Hej. Ale pred polrokom." Odišla som do izby.
YOU ARE READING
Young love
FanfictionZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...