Na strojček som si dala zelené gumičky a išla ku kaderníčke. "Ahoj Lili. Ako?" "Na prd." "Zafarbiť?" "Ešte nie. Ostrihať." "Daj si to na mikádo a budeš mať ombré." "Ja som rozmýšľala že po ramená. Ale mne rýchlo rastú vlasy." "No veď toto. Koľko si si toto pestovala?" "4 mesiace. Polroka. Tak nejak." "Niekomu to trvá aj rok." Odchádzala som spokojná. Zavolala som Samovi nech mi ide otvoriť. Otvoril dvere a vyvalil oči. "Srandu si zo mňa robíš." "Nie." Potiahol ma dnu. "Usmej sa." "Zelené mám gumičky." "Pekné." "Ja viem." Ležali sme na posteli. Škrabkala som ho na hrudi. "S mamou si nevolal?" "Pokúšal som sa. Nedvíha. S ocinom zvyknem volať." "Dávno som nevolala s ockom. Zišlo by sa ísť ku nemu." "Prečo si sa dala tak na krátko?" "Páči sa mi to. Pôjdeš ma odprevadiť?" "S tebou aj na koniec sveta." Zadriemala som. Volala mi Caterina. "No?" "Chceš to tričko?" "Hej." "Fajn." Zrušila ma. "Poď ma odprevadiť." "Teraz keď som začal pri tebe zaspávať." "Nebuď lenivý." "Tá pravá sa ozýva." "Lenže ja mám zašitý bok." "Chvíľku." "Nie. Obleč sa." Hodila som po ňom tričko. Stála som pri dverách izby. Išli sme potichu dole. Pri dverách stál Jack s Ellou. Obula som si tenisky a obliekla mikinu. Stála som vonku a čakala na to pako. Volala mi Alicia. "Ty mi nedáš pokoj." "Nie. Čo robíš?" "Idem domov. Mne sa nikde nechce ísť. Prišla som domov dosť neskoro." "Nevadí. Tak nič no." "Veď do FunkyBuddha poď." "Otec ma nepustí. Naposledy to nedopadlo dobre." Sedela som na lavičke a mobil si držala ramenom. Naprávala som si bandáž na členku. "Ale bože. Ja som tiež na tom dobre nebola." "Lenže tebe JJ nerozkáže." "Máš pravdu. Mne JJ s Caterinou nerozkážu. Caterina ešte možno. Ale JJ poslúchnem jedine vtedy keď po mne vrieska a bojím sa ho." "No vidíš." "Aca niekto mi volá. Potom ti zavolám." Volal mi JJ. "No?" "Máš kľúče?" "Fajn. Kam mám prísť?" "Do štúdia." Zrušila som ho. Konečne vyšli vonku tý dvaja. Obula som si tenisku. "Sam smer mesto." "Prečo?" "Nemám kľúče a nikto nie je doma." "Krista čo robíš vkuse s tými kľúčmi." "Večer som okolo 7 odišla s Acou a vrátila sa okolo 3 v mierne podnapitom stave. Tak si typni." "Prečo to vyberáte kľúčami? To sa dá aj zubami." "Ja som preto spala do obeda." Vošla som do štúdia. "Ty máš čo s hlavou?" Spýtal sa ma Josh. "To je dobre." Uškrnula som sa. JJ na mňa pozrel. "Tie zelené gumičky máš ako trávu medzi zubami." "Strč sa." "Kde si bola v noci? Pravdu." "V parku. Kde inde. Veď som psa mala so sebou." "Prišla si o druhej." "Buď rád že som vôbec prišla." "A kde by si inde mohla byť?" "Menovať ti nejdem. Daj mi kľúče idem preč." "Kde máš svoje?" Pozrela som na neho. "Mieniš mi dať kľúče?" Prišla mi správa. Od Sama. 'O 8 pred Ministry.' Pozrela som na hodiny. Sedem hodín. "Kam chceš ísť?" "Do Ministry. Čiže nestíham vyvenčiť psov." Dal mi kľúče. Doma som na seba rýchlo natiahla šaty. Vyhrabala som silónky a hľdala lodičky. Počula som odomknutie dverí. "Cat?" "No?" "Požičiaš mi topánky?" Stála som na schodoch. "Kam zasa ideš? Kde je ten pako?" "Do Ministry. V štúdiu." "Zober si." Zobrala som si mobil a kľúče. To strčím Samovi do vrecka. Zbehla som dole. Cat na mňa pozrela. "JJ ťa videl?" "Samozrejme. Vraj mám ten strojček so zelenými gumičkami ako trávu medzi zubami." "A na vlasy." "Nič." "Triezva." Povedala mi keď som otvárala dvere. Čakal ma vonku. Usmial sa keď ma uvidel. Strčila som mu do vrecka kľúče s mobilom. Stáli sme na kocke. Prišiel George s nejakým dievčaťom. Sam išiel zobrať mojita. Nechcela som piť. Stála som opretá o zábradlie a sledovala ho. Musel byť nasratý keď ma videl s iným. Čakala som len na to kedy bude mať príležitosť sa so mnou rozprávať. Obzrela som sa ku baru. Bolo tam pár spolužiakov. A Sam s nimi. Prišiel za mnou George. Pozrela som na neho. "Vážne Lili?" "Ty si ozaj myslíš že som to myslela vážne?" Nadvihol jedno obočie. "Nepozeraj sa tak na mňa. Mám 17 a nie 20 ako ty. Nechaj ma. Nechci ma rozčúliť." "Fajn. Ako myslíš." "Mňa nenasereš s tým že budeš s inou. Akoby JJ povedal. Som skurvená povaha." Mykla som plecami. Odišiel. Domov som nešla. Ešte sa mi aj mobil vybil. Alebo som ho skôr vypla aby som mohla ešte ráno zavolať JJ že som živá a zdravá. Sam sa pobil. Pod okom monokel, rozťaté obočie a pera. Ja som vypila jednu vodku len aby som sa ukľudnila. Bol obed. Sedel na vani a ja som stála oproti nemu. "Bolo ti to treba? Ty buď rád že sa s tebou rozprávam." "Môžeš mi to prestať vyčítať?" Ešte aj odo mňa dostal facku keď sa zobudil. "Nemôžem. Nasrali ste ma. Au." "Čo ti je?" "Bolí ma koleno a bok. Tú facku si si dúfam zapamätal." "Ako by som aj nemohol?" Dvere od kúpeľni sa otvorili. Dnu vošla Ella. "Ty si čo robil?" Spýtala sa ho. "Nič." Odvrkol jej. "Čo robil?" Spýtala sa ma. "Pobil sa idiot." Nedal sa mi zapnúť mobil. Bol úplne vybitý. "Prečo?" "Kvôli mne. Jediné čo neznesiem je keď sa kvôli mne niekto bije." Povedala som mu. "Môžeš s tým prestať?" "Nemôžem. Ešte raz na mňa zvýšiš hlas tak sa s tebou nebudem rozprávať alebo dostaneš ďalšiu facku." Ella si sadla vedľa neho. Umývala si zuby. Podala som mu tampón s liehom. Neochotne si to zobral. "Idem sa prezliecť a domov." Obliekla som si šaty a svetrík. Silónky sa mi totiž dotrhali. Vošla som ešte do kúpeľni. Bol tam aj Jack. "No to aby som išla." "Čo máš za problém?" Spýtal sa ma. "To ty si ten problém." Povedala som mu a uškrnula sa.
ESTÁS LEYENDO
Young love
FanficZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...