Išli sme ďalej po parku. Sedeli sme potom ešte na lavičke. "Čo sa stalo že pri sebe nemáš nič?" "Všetko mi zobral JJ. Peňaženku, kľúče a všetko proste. Aj cigarety. Zapaľovač mi jedine ostal vo vrecku." Vytiahla som ho a do dlane som si napustila plyn. Potom som ho zapálila."Z čoho máš také jazvy na dlani?" Spýtala sa ma Zoe. "Salt&ice challange. Skúšala som s kamarátkou a ostali nám jazvy po rukách." "Preto som si to vymenil za cukor." Povedal Jack. "To ma nenapadlo." Začali sme sa smiať. "Ako sa dostaneš domov keď nemáš kľúče?" Spýtala sa ma Zoe. "Jednoducho. Zavolám bratovi a bude mi musieť otvoriť keď už mi zobral kľúče." "A preč ti ich zobral?" Spýtal sa ma Louis "Lebo má celé zápästia dorezané a dokázala to aj s kľúčami." "Prúser bude zajtra mame vysvetľovať čo sa stalo. Síce pochybujem že ešte potom ostanem v Londýne ale nevadí." Prezvonila som JJovi aby mi otvoril. Zazrel po mne keď mi otvoril a hneď zaliezol do posteli. Prišla mi sms od neznámeho čísla.
Páčiš sa mi dievča. -Zoella
Zavolala som jej. "Áno?" "To si písala ty alebo niekto iný?" "Moja myšlienka a písal Jack." "Počkať. Tkže Jack za teba všetko robí?" "Keby len on." "Skáču ako pískaš?" Začala som sa smiať. "Lili chráp už." Okríkla ma Cat. "To bol kto?" "Bratova frajerka." "Presne ako si povedala. Skáču ako pískam. Nevybehla by si zajtra na kávičku?" "Prečo nie. zavolaj mi okolo obeda." "Škola ti nič nehovorí?" "Nie." "Ako myslíš. Chráp." "No jo. Brú noc." "Nápodobne. Dvojičky ťa pozdravujú." "Aj ja ich." Zrušila som ju a ľahla si do posteli. Zobudila som sa okolo obeda na mamin krik. "Mami kľud." Skríkla som. Keď večer odišla tak nám odhľahlo. Vošla som do obývačky. "Kľúče, peňaženku, cigarety a všetko ostatné." Postavila som sa pred JJa. "Nedám ti to." Tušila som kde to je. Cat nebola doma. Išla som do kuchyne a JJ otvoriť. Mali prísť chalani. Vyštverala som sa na linku. "Lili zlez z tade dole." Skríkol na mňa. "Stojím si za svojím." "Aj ja." Hrabala som sa v košíkoch a skrinkach. Našla som cigarety a kľúče. Vtedy ma stiahol dole z linky. "Nenávidím ťa. Daj mi peňaženku." "Nedám. Tú má pri sebe Cat." "Neverím ti lebo viem kde je." Chcela som íšt do obývačky ale ma na rukách odniesol do izby. Nohami som sa zapierala o zem ale ani to mi nepomohlo. Ja som bola viac vyčerpaná ako on. Po 15 minútach som potichu vyšla z izby prebehla som popred obývačku do kuchyne. Aj tak mal na mňa pekný výhľad. Vyliezla som na barový pult a z tade sa natiahla na skrinku. Zobrala som si peňaženku. Aj peniaze mi z nej zobral. "Môžeš ju vrátiť naspäť." Povedal mi z obývačky. "Máš ten pocit že nemám skryté?" "Skús sa pozrieť či máš." Pozrela som sa do komody pod podprsenky. Neboli tam peniaze. "JJ ja ťa nenávidím." "Vytras si z vrecák drobné." "To sa stalo včera večer." Išla som na záhradu za psami. Na záhradu nám preletela lopta. Vedľa mali dom Beckhamovci. Brooklyn už stál na plote. Hodila som mu ju a ďalej hádzala psom loptičku. Cítila som že mi niečo tečie popod nos. Krv. Dnu som vletela ako strela. Dlho mi trvalo kým som ju zastavila. Najedla som sa a po chvíli sa vytratila na wc. Zamkla som sa. Nemala som pri sebe dosť vreckoviek. Nečakala som že mi bude tak dlho kvapkať krv. Išla som do kúpeľni a všetku krv vykašľala do umývadla. Sedela som na vani a utierala sa vreckovkou. Dvere mi ostali dokorán otvorené. Medzi nimi sa objavil JJ. George s Joshom odchádzali. Znova to na mňa prišlo. Rozkašľala som sa a vypľula krv. Vyšla som z kúpeľni s krvavými vreckovkami. "Baví ťa toto?" Spýtal sa ma. "Neskutočne. Daj mi radšej peniaze. Idem preč." "Ešte mi povedz čo si robila že si roztrieskala mobil a rozbila si koleno s lakťom." "Nič. Kedy sa vráti Cat?" "Netuším." Vyhodila som vreckovky a obliekla si košeľu. Čakala som kým mi dá peniaze. "Peňaženku, kľúče cigarety." "Peňaženku a kľúče." Nakoniec som mu dala všetko a zobrala si občiansky. Zobrala som Penny Board a zdrhla. V Hyde parku som sa zrazila s Jackom. "Au." Pozrel na mňa. Obaja sme ležali na zemi. Zastal pri nás Finn s Jo Dunbar. Poznala som ju dlho. "To je mi ale náhodička." Zǎcal sa smiǎt a podal mi ruku. "Lebo do mobilu sa ti treba pozerať." Povedala mi Jo. Zodvihla som ho zo zemi. Ešte viac mi pukol displej. "Keď Ben mi vkuse vypisuje." "Aj ja ťa budem nabudúce dvíhať zo zemi." Povedal Jack Finnovi keď sa postavil. Vytiahla som z vrecka občiansky ktorý bol na dve polky. "Do piče." Zhrešila som si. "Tebe ide karta v poslednej dobe." "Keby v poslednej dobe. Mne stále Jo. Najhoršie je na tom že JJ je občas horší ako mama." Pokrǎcovala som v ceste. Prišla som domov. "Dvere od izby mali zatvorené. "Lili?" Zakričal na mňa JJ. "Čo chceš?" "Sem poď." Otvorila som dvere. "Čo chceš?" "Mama mi volala že sa ti nemôže dovolať." "Nedá sa mi zapnúť mobil. Iba toto?" "Nie. Cat ti chce niečo povedať." "Vieš čo JJ najhlavnejší podiel máš na tom ty." Udrela ho knihou po hlave. "Au." "Čakám." "Pamätáš dávnejšie keď som sa rozplakala pri učení?" "No." "Tak sa mi všetko premietlo a prišla som na to že som tehotná." "Hezky JJ. Mama ťa zabije." "Mama ma zabije keď sa dozvie čo sa stalo pred plrokom a ona o tom nevie." "Ty si jej to nepovedal?" "Máš pocit že chcem aby si z tadeto odišla?" "Občas to tak vyzerá." "Ešte mi vysvetli Bena." "Pohádali sme sa a rozišli. Toť vsjo." "Kvôli čomu ste sa pohádali?" "Nerieš." Išla som do kuchyne. Prišla Cat za mnou a JJ si sadol za barový pult. "Však si ešte s nikým nespala? Vieš ako to myslím." "Spala." Otočila som sa ku chladničke. Caterina sa začala smiať. "Srandu si robíš?" "Nadiktujem ti Benove číslo?"
YOU ARE READING
Young love
FanfictionZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...