chapter 10

23 0 0
                                    

"Ty kokos. Pokrok." "JJ nerob si srandu. V mojom veku si bol horší." Uškrnul sa. Ľahla som si na posteľ s Charliem. Škrabkala som ho na brušku. Na stole som mala položené oreo keksíky ktoré som v noci vyžierala od hladu. "JJ?" "Čo je?" Vošiel mi do izby. "Nespravíme kompromis? Ty budeš spať tu s Georgom a ja s Cat." "Nie. Skopávaš z posteli. On si to zaslúži." "A ja som si čím zaslúžila že musí spať pri mne?" Odišiel. Charlie chcel keksík. "Ty nedostaneš nič." Oblizol ma. Vyšla som na balkón a zapálila si. Uvidela som tam malú mačičku. Rozmýšľala som či sa mi podarí prebehnúť von s cigaretou. Zahasla som ju a cigarety so zapaľovačom zobrala do ruky. Zobrala som si deku a obula uggy. Išla som na terasu. Trvalo mi aby som zatlačila Lolu naspäť dnu. Bolo to ako perzské mačiatko. Prišla som ku nemu a zobrala si ho. Bolo rozkošné. Zabalila som sa do deky a sadla si na hojdačku. Zapálila som si. Volal mi ocko. "Ahoj oci." "Ahoj princezná. Ako sa máš?" "Ale dobre. Kedy sa vrátiš?" "Neviem. Čo robíte?" "Vonku sedím na hojdačke, Cat varí, JJ ju provokuje a tak." "Lepšie už?" "Ani moc nie. Mačiatko som našla na záhrade." "No veď mačka vám treba k dieťaťu a dvom psom." Začala som sa smiať. Dovolala som a išla dnu. "To máš z kade?" Spýtal sa ma George. "To som našla na záhrade. JJ." Išla som za ním. "Že si to nechceš nechať? Vyzerá to ako taká štetka." "Vieš čo. Nie, nechám to vonku zamrznúť." Uložila sa v deke na sedačke. Išla som do kuchyni za Cat. Zobrala som do ruky nôž a začala si krájať papriku. Bola som hladná. Porezala som sa a spadol mi nôž. Rovno mi dorezal celú nohu. Nevedela som čo skôr chytiť. Či prst alebo nohu. Rýchlo som zobrala utierku a sadla si na zem. Do kuchyni vošiel George. Dala som si prst na ústa nech je ticho. "Ukáž." Dala som si preč utierku. "Toto ti neprestane krvácať len tak." "Možno." Sedela som 20 minút na zemi s utierkou na nohe. Celá bola od krvi. "Lili kde si?" "V kuchyni." Odkričala som JJovi. "Čo robíš?" Vošiel dnu. "Ty si čo robila?" "Porezala sa a spadol mi nôž na nohu." Rovno na chirurgiu kde mi to zašili. A mohla som byť spokojná. V ruke klince, noha zašitá a koleno v prdeli. Večer som bola v izbe a obliekala sa. Natiahla som na seba rifle a blúzku. Namaľovala som sa a vlasy si natočila. Popálila som  sa dosť dobre. Zbehla som dole. Najhoršie na tom bolo to že som sa začala smiať keď som videla čo som dostala od Cat. "To si mám pod čo dať?" "Pod čo len chceš." vybíjaná podprsenka a také isté nohavičky. "Rovno môžem ísť tancovať ku tyči." JJ s Georgom na mňa pozreli. Bola som rozvalená v kresle a na mne ležal Charlie s mačaťom. Obaja spali. Ešte aj Lola sa na mne usalašila. "Nechcete mi rovno tretieho psa kúpiť?" "Chceš? Labradora ako má George. S tým by si sa nevyspala." "Nie. Mne stačí také malé. Ako maltezák." "Toho dostal Jaymi." Povedal George. "Ako vieš?" Spýtal sa ho JJ. Ukázal mu fotku. Večer sme išli do mesta. Zamkýnala som dom a volal mi Harry. Musela som držať psov a ešľte aj zamkýnať. Dom. Zodvihla som mu. "Čo chceš?" "To čo za tón?" "No tak som zamkýnala dom a v ruke držím dve vodítka. Čo myslíš." "Prepáč. Zajtra si doma?" "Nemám kde inde byť." "Prepáč. Mám darček pre teba." "No ale ja pre teba nie. Ja som ti povedala že mi nemáš nič kupovať." "Bohužiaľ. Zajtra ráno v Starbuckse?" "O?" "Okolo 10." "To chcem ešte spať." "Pôjdeš vyvenčiť psíkov." "Uhm." 20 minút som s ním volala a bola pozadu za tými tromi. Nakoniec sa mu vybil mobil. Dobehla som ich. "JJ tu máš psíka odmietam ich venčiť naraz." Odopla som Charlieho a vodítko si strčila do vrecka. Išli sme cez park. Rozbehol sa niekde. "Nebojíš sa že sa nevráti?" Spýtal sa ma George. "Ale vráti. Vždy sa vráti." Domov sme sa vrátili okolo 10. Zamkla som sa vkúpeľni a vyšla z nej po polhodine. S Georgom sme boli hore do noci a pozerali televízor. Ani naviem kedy išiel spať JJ s Cat. Ráno mi zazvonil telefón. S Georgom nás len tak myklo čo sme sa zľakli. "Kto ti môže volať ráno?" "Styles." Povedala som otrávene a zodvihla mu. "Choď do riti. Ja nejdem nikde. Ak chceš tak večer." "Vieš čo? Tak ja som sa kvôli tebe dotrepal z Holmes takto skoro ráno." "Harry je 8 hodín. povedal si o desiatej tak ma nevytáčaj. Určite si bol doma skôr ako za 2 hodiny pretože premávka v takýchto skorých ranných hodinách nie je veľká a ty ideš ako blázon." "Urazila si ma." "Tak buď urazený a neotravuj ma." Zrušila som ho a vypla si mobil. Otočila som sa na druhú stranu a popukalo mi v kostiach. "Si nechutná." "A ty máš byť rád že si v noci neskončil na zemi." "2 krát. A pritom si sa vždy trafila tam kam nemala." "Tak ti treba." "Díky." "NIe je zač. Ortézou som ťa neudrela?" "Ak si nájdem dáku modrinu tak ti poviem." Spala som ďalej a vstala ž naobed. Hlavne že všetci už boli hore. Malý sa akurát rozplakal. Išla som po neho. Vedľa posteli na nočnom stolíku bola položená fľaška. Dala som mu ju. Na schodch som sa stretla s Cat. Zobrala si ho. "Že sa ti uráčilo vstať." Zapla som si mobil. Zmeškané hovory od Harryho. Zavolala som mu. "Povedal si mi že som ťa urazila." "Ty si vstala. Zázrak. O koľkej?" "Daj mi pokoj. Ja s tebou nejdem nikde. Buď radšej urazený. Aspoň budem mať pokoj od teba." "Ale keď mi ty zavoláš tak musím." "Musíš len zomrieť. Nejdem a bodka." "Však ja ťa niekde stretnem." "Ale len možno." "Určite. POznám tvoje miesta." "Maj sa." zrušila som ho.

Young loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang