chapter 16

21 0 0
                                    

"Prečo?" Vyhrnula som si tielko. "Počúvam." "Iba som si nôž zapichla do boku. Inak v pohode." "Úplne. Hlboko?" Spýtal sa ma Jack. "Dosť." Pokrútil hlavou. "Alicia poď so mnou." Išli sme za triednou. Charlie ju kus obmäkčil. Alicia ho škrabkala na hlave zatiaľ čo ja som počúvala učiteľku. "Máš vymeškanú španielčinu a nemčinu." "Ja viem." "Zajtra máš prvú španielčinu a tretiu nemčinu. Druhú máte telesnú. Príď a po tretej odídeš. Len brat nech dopíše ospravedlnenku." "A nemôže niekto iný? Nie je doma a dlho nebude." "Nekopírovať a nech má 18." "No problem." Alicia mi zo zakladača povyberala strany a dopísala čo je čo. Stála som a čakala kým to tam všetko naškrabe. "Prečo si nesadneš?" "Lebo sa nepostavím." Dala mi to. Vrátila som sa domov. Prišiel za mnou Josh. "Potrebujem niečo od teba." "Čo?" "Naškrab mi ospravedlnenku a môžeš odísť." "Ozaj?" "Ozaj." Ráno sa mi nechcelo vstať. Čakali sme pred učebňou na učiteľku. Prišla s nejakým chalanom. Matty nebol v škole a nemal kto pri mne sedieť. Sedela som v poslednej lavici pri okne. Sadla som si. K tomu všetkému som mala narazený trtáč a výron. "Toto je náš nový žiak. Volá sa Samuel a bude s vami chodiť do triedy. Sadni si do poslednej lavici pri okne. Budeš sedávať pri Lili." "A Matty?" Spýtala som sa. "Matty pôjde k Blake. Aj tak vy dvaja nie ste dobrá kombinácia." Vošiel do triedy. "Prepáčte mal som tréning." "A Lili?" "Ja netrénujem. Ja som zranená." V strede hodiny sa mi prihovoril. "Krvácaš." "Čože?" Pozrela som sa na bok. Mala som biele tričko. "Do piči." Zahrešila som si. Trafili ma kľúče. "Postav sa pred tabuľu a zopakuj čo som hovorila." "Ja vás počúvam, lenže..." "Lenže čo?" "Krvácam. Potrhali sa mi asi stehy." Prišla ku mne. Nebolo veľa do konca hodiny. Keď zazvonilo tak prišiel ku mne Matty. "O čo ti ide?" "Zase máš výron." "Hej. A narazený trtáč." "Odnesiem ťa." "Nie." Jednu ruku mi dal pod zadok a druhú na chrbát. Už mi len podkopol nohy a zobral tašku. "Pusti ma." Smiala som sa. Išli sme pred telocvičňu. "Si si vedomá toho že máš na boku červený fľak?" Spýtala sa ma Alicia. "Som. Čo mám robiť? Ešte to aj bolí." Sadla som si a vytiahla z tašky vreckovky. Zazvonil mi mobil. Jaymi. "Huh?" "Kde si?" "V škole. Prečo?" "Vieš že dnes ti majú vyberať stehy?" "Zabudla som na to. Josh ide či?" "Hej." "Jaymi nedá sa mi volať." Zrušila som ho a mobil položila vedľa seba. Odlepila som si náplasť. Stále mi tiekla krv. Utrela som si to vreckovkou. "Čo si robila?" "Nič. V strede hodiny som to zistila. Tá piča ma ešte aj kľučami trafila." "Ale bola presná." Povedala Blake. "Hej. Nečuduj sa keď ma uvidíš s monoklom. Mala som ležať doma v posteli. Ako dobre by mi bolo." "Psa si si vyvenčila?" Spýtala sa ma Alicia. "Nie. Nájdi v posledných volaných číslach Cuthbert a vytoč mi ho." "Hneď prvý." Zasmiala sa. Mobil som si držala ramenom. "Čo je?" Spýtal sa ma rozospato. "Choď mi psa vyvenčiť." "A čo som ja?" "Žienka domáca." Aca sa začala smiať. "Ty si pako Lili." Zrušil ma. "Čo ti na to povedal?" "Že čo som ja tak som mu odpvedala, že je žienka domáca." Prišla učiteľka a odomkla im. "Čo sa ti stalo?" "Stehy potrhali." "Choď zaklopať na zborovňu. A vieš koho si máš pýtať." "Jasné." "Samo ty choď s ňou aby neodpadla alebo čo. Lebo je bledá ako stena." Cez rameno som si prehodila tašku. Otvorila mi chemikárka a ešte aj vinadala čo nie som na hodine. Vyšla von biologikárka. Ona aj ošetrovala drobné zranenia. "Počkaj zoberiem si kľúče a pôjdeme hore do učebni." Prikývla som. "Poď hore." "Nemáme ju čakať?" "Nie. Hore pred učebňou." "Daj aspoň tú tašku ti zoberiem." Kázala mi sadnúť si na lavicu. Vystrčila som ruku a pozrela na neho. "Len mu nedolám všetky kosti v nej." "Takú silu nemám." Dala mi preč náplasť a utrela od krvi. "Tak to sa ti kvalitne potrhalo. Dievča tebe nepovedali že máš ležať v posteli a čo najmenej sa namáhať?" Nastriekala mi na to dezinfekciu. Neuvedomila som sa a zapišťala. "Hneď sa vrátim. To ešte len začne účinkovať." Povedala mi. A mala pravdu. Nepomáhalo mi ani to že som mu drtila ruku. Kňučala som od bolesti. "Čo sa to tu deje?" Dnu nabehla učiteľka fyziky. "Čo tu robíte? Prečo nie ste na vyučovaní?" "Ste blbá alebo slepá?" Spýtala som sa jej. "Čo si povedala? Dostaneš zápis na štvrtej hodine." "To tu nebudm." "Noa čo. Ale dostaneš. Nemala si sa zase predvádzať." "Nič som nerobila. Potrhali sa mi stehy. Kurva to bolí." Vrátila sa učiteľka. Po 15 minútach sme išli do telocvični. "Tu máš moju košeľu aby si nechodila ako si to ty povedal rpijebaná s krvavým bokom." "Ale potom si ju pýtaj lebo netuším kedy ti ju vrátim." Obliekla som si ju. "V pohode?" "Bolí ma to." "Tak choď domov." Volala som Joshovi. "Príď po mňa." "Už?" "Potrhali sa mi stehy." "Oblečiem sa a prídem." Zrušil ma. Obliekla som si bundu a išla pomaly von. Nakoniec mi to na novo zašívali. Ešte väčšia bolesť. "Prídem večer ku tebe? Bojím sa že sa ti niečo stane." "Bola tu minule tá žena. Vraj keď som si zapichla ten nôž do boku tak to dievča chcelo nadobro zomreť. Vraj zomrela akoby žila v telách mladých dievčat. Ale žiadnej nespravila toto." "Ja zajtra idem k rodičom tak potom tu uvidíš iba Georga." "Tak sa maj." Objala som ho. "A dík." "Ešte jedna vec. Nemám si radšej zobrať Charlieho?" "Josh ale každý druhý deň okúpať, poriadne vysušiť, dať mu piť, papať a venčiť ho." "O kúpanie sa sestra postará." Dala som mu všetko potrebné a odišiel. Zaspala som na sedačke. Večer ma zobudil telefón. JJ. "No?" "Čo ti je?" "Spala som." "Lepšie?" "Hej oveľa." "Nechám ťa spať." "Radila by som ti." Dovolala som s ním a dnu vošiel George. "Jedna vec. Keď ti bude volať JJ. Tak som v pohode, nešili mi to na novo a nepotrhali sa mi stehy." "Fajn. Čo si robila?" "V strede španielčiny mi spolužiak objavil na boku krvavý fľak." "Charlieho máš kde?" "Josh si ho zobral. Veď som si členok podvrtla a trtáč narazila." "Jáj to čo si sa strepala pred dverami?" "Hej. Možno som si už vtedy potrhala stehy."

Young loveWhere stories live. Discover now