chapter 21

23 0 0
                                    

Dolu schodmi zbehla Caterina. "Si presne taká istá ako tvoj brat." "Ja viem." Išla som so kuchyni. Zobrala si Princetona. Dolu zišiel aj JJ. Objal ju zo zadu. "Kde si bola?" "Uvidíš." Vytiahla som z chladničky džús. "Zajtra príde otec." "No boha. Zase nikde nemôžem ísť." Oprela som sa o linku. "Ani by si nešla." Pozrela som na neho. "Chceš sa staviť že pôjdem?" "Nepôjdeš." "Nehádaj sa so mnou." "Nehádam. Nepôjdeš." "Ako myslíš." Išla som do sprchy. Bolo načase JJovi povedať že pôjdem preč. Ráno sa tak stalo. Nakričali sme po sebe. Tresla som dverami od izby. Písala som si s Tomom. Charlie sa pýtal vonku. Otec to presunul na druhý deň kvôli práci. Išla som s Charliem. Dlho nevydržal. Celú noc lialo takže všade bolo blato a mláky. Mali sme tréning. Tréner sa rozhodol že nám dá krátke tréningy. Charlieho som zaniesla domov a išla na tréning. Obliekala som si rifle keď som išla dolu schodmi. A strieskala sa. Caterina sa na mne smiala. Aj ona išla preč. V šatni som si obliekla plavky a na ne kraťasy. "Ruka bolí?" Spýtal sa ma tréner. "Keď je zlé počasie." "Čiže teraz." Nalepil mi na ňu tejpovacie pásky. Aj na koleno. Po tréningu som išla s Tomom, Jackom, Chrisom a Sarah do mesta. Keď sme išli z mesta tak sme išli cez lúku. Tom ma začal naháňať. Šmyklo sa mi a skončila som v blate. Tom tak isto. Smiali sa na nás. Odfotili nás. Išla som domov. Pred domom som sa vyzula. Postavila som sa pred okno od obývačky. Boli u nás chalani. JJ s Joshom pozerali mojím smerom. Spravila som debilný xicht a išla dnu. Vošla som do kuchyni. Chytili ešte väčší výbuch smiechu. "Bez komentára." Otvorila som chladničku. "Čo zase hľadáš?" "Hladná som." "Choď sa v prvom rade osprchovať. Blato máš všade." "Ďakujem. Vedela som to aj bez teba." Pozrela som na neho. "Čo si robila?" "Bežala cez lúku a šmyklo sa mi." Stále sa na mne smiali. Roztiahla som ruky. "JJ. Vieš ako ťa mám rada." Začal cúvať. "Lili nepraj si ma ak to spravíš." Usmievala som sa. Odišla som do kúpeľni. Osrpchovala som sa a zabalila do uteráka. Vyfénovala som si vlasy. Zazvonil mi mobil. Sam. "Čo robíš?" "Sprchovala som sa. Zjebala som sa do blata." "Šiluľka. Neprídeš večer?" "Ale večer nejdeme." "Tebe sa niekde chce." "Ja idem s Acou." "Okay. Pá." "Maj sa." Zrušila som ho a vyšla von. Išla som do izby. Obliekla som si kraťasy a tielko. Volala mi Alicia. "Huh?" "Nejdem nikde. Mám zaracha." "Výborne. Čo si zase spravila?" "No čo Alicia zase vyviedla a jej braček o tom vie?" "On vie že si sa vyspala s kamarátom." "Hej. Povedal to mame ale otec našťastie ešte nie je doma. V noci čakaj telefonát." "No jo. Drž sa." "Je doma. Pá." Vypla ma. Zišla som dole. Aj keď sme sa boli najesť tak som bola hladná. Na instagrame sa objavila fotka mňa a Toma. Pridala som ju na twitter a facebook. Ostal u nás len Josh. JJ išiel vyvenčiť Lolu aj Charlieho. Rozmýšľala som čo idem robiť. "Zahráš si Just Dance 4?" Pozrela som na Josha. "Za pravdu. Čo bolo alebo je medzi tebou a Georgom." "Nič nebolo, nič nie je a nič nebude. Pár krát som u neho prespala a aj on u mňa. Toť vsjo." "JJ by ťa prizabil." "V Ministry som stretla Georga. On taký vytočený a ja kľudná. Tým som ho vytočila ešte viac." Vyhrávala som nad ním. Prišiel JJ. Smial sa na nás. Ráno som išla na tréning a potom na druhý. Mali sme poprepájané repráčiky x-mini II a len tak si tancovali. "Vypni te to." Prišla trénerka. "Prosím si mobily a Sam s Lili za mnou." Vymýšľali sme choreografie do filmu Lovestruck the musical. Sam ma držal v zdvíhačke. Chytil ma za to boľavé miesto a mne automaticky skĺzli ruky z jeho ramien na zápästia. Zletela som na zem. Prišla trénerka. "Mám rozvrh tovjich tréningov. Začíname zajtra skoro ráno. O 6 už obaja budete stáť tu." Povedala nám. "A pre vás dvoch to platí tiež." Povedala Chalseai a Drewovi. "Pár modrín na vyše. Keď ma nasereš tak poviem JJovi že ma mlátiš." Povedala som mu. "Skús a potom si ma nepraj." Domov som išla zničená. Ocino bol u nás. Aj tak som zaspala JJovi na ramene. Ráno som meškala. Ešte som aj JJa zobudila. Zaviezol ma. "Meškáš 2 minúty. 20 klikov." "Preboha. Akoby mi tieto tresty nestačili na plavárni." Odklikovala som si. Zo skúšobni som bežala na plaváreň. Bežala som okolo trénera. "5 minút. 50 sklapačiek. Tom ti to bude počítať." prezliekla som sa a išla do telocvični. Všade som mala modriny. "Teba mlátia alebo čo?" Spýtala sa ma Tonia. "Nie. To som len včera a dneska pár krát zletela na zem." "A tie modriny na zápästiach?" "To ma tak silno drží." Spravila som sklapačky a odtrénovala si. Domov som prišla ešte horšia ako predošlý deň. Najhoršie bolo že som sa rozišla so Samom a dala znova dokopy s Jackom. Povedal mi že ak ho podvediem tak mi to odpustí lebo on to spravil pred tým. A tak sa aj stalo. Vyspala som sa JJovim kamarátom. Odišla som na turné s 1D. Keď som prišla cez leto domov tak mi nebolo všetko jedno. JJ sa to dozvedel. Toho jediného som sa bála. Nakričal po mne a zbil ma. Opaskom som dostala. Bol vytočený ako ešte nikdy. Cat ho prosila aby prestal. Malý plakal a ja od bolesti. Zaslúžila som si to. "Nikde nebudeš chodiť až do odvolania." Povedal mi keď odchádzal. Klesla som na posteľ. Ráno som mala problém sa postaviť z posteli. Neskutočne ma to bolelo. Išla som sa osprchovať. Do sprchy mi vbehla Cat. "Odišiel. Prečo si neprišla dole?" "Cat môžeš odísť?" Von som vyšla zabalené v uteráku. Po dobrej hodine. Boli u nás krstný rodičia. Aj JJ bol doma. Rýchlo som sa postavila za Cat aby nevideli tie modriny. "Choď si obliecť dlhé tepláky. Myslím že s JJom sa dlho neporozprávaš." "No veď toto." Volal mi Harry. "Ano?" "Prídeš si po tie fotky?" "Hneď ti zavolám." Zrušila som ho. "Idem sa prezliecť. Keď pôjdem dole tak pošleš JJa do kuchyne po niečo?" "Okay." Nasúkala som sa do teplákov. Išiel do kuchyni. "JJ prosím. Fotky si musím ísť zobrať. Prisahám." Pozrel na mňa. "Pre aké fotky?" "Uvidíš. Pusti ma pre ne. Do hodiny som doma." "Choď." Išla som sa prezliecť do kraťasov. Na oči som si dala slnečné okuliare a išla. Vošla som do kancelárii. Charly sa rozprávala o niečom s Jackom. Bola to moja sesternica.

Young loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang