chapter 2

49 0 0
                                    

Vrátili sme sa domov a ja som konečne išla do Lodnýna. Do školy som chodila ako sa mi chcelo. Podľa toho či som mala veľké bolesti alebo nie. Mala som individuálny štúdijný plán kvôli tancu. Bola som sama doma. Ležala som pred televízorom. Domov prišiel JJ aj s chalanmi. Na jednje nohe som si to odskackala do kuchyni. "Ty zasa nie si v škole?" "Celú noc som nespala tak mi daj svätý pokoj." Charlie a Lola nabehli ku mne. "Lásky nič nemám." Zobrala som si minerálku a skackala do izby. "Tebe sa čo stalo?" Spýtal sa ma Josh. "Zaujímavá historka. zrazila som sa s Georgom a vykĺbila si koleno. On lakeť." "Bože vám sa hočo podarí." Ležala som v psoteli a písala si s Benom. Zavolal ma na kávu. Vraj príde po mňa. Dala som si dole ortézu. Celé som to mala opuchnuté. Bolelo to jak šľak. "JJ?" "Čo chceš? Utíraš ma ku smrti." "Ešte ani 2 týždne neprešli. Počkaj za ten mesiac aký budeš utýraný." Smiala som sa mu. Doniesol mi masť. Navliekla som sa s bolesťami do riflí. Zapla som si to a išla do chodby. "Kam ideš?" "JJ nie som povinná ti všetko hovoriť. Máš ten pocit že to čo som povedala pred mamou som myslela smrteľne vážne? SI môj brat a veľmi dobre vieš aká som." "Veď práve. Bojím sa o teba. Máš 15." "Toto sme si vyjasnili." Obula som sa a obliekla kabát. Vyšla som pred dom a dalo mi zabrať aby som sa barlami nešmykla. Nasmiali sme sa a potom išli ku nemu domov. Josh bol na turné takže bol sám. Ležali sme v posteli a robili si zo seba srandu. Ostávali mi 2 týždne do 16. Musela som JJovi napísať že som v poriadku a spím u Bena. Oslavovali sme u JJ doma moje a Jaymiho narodeniny. Mama s Brianom boli na dovolenke. Sedela som za stlom a nohu mala vyloženú na parapete od okna. Všetci stáli. Bola som v pyžame. Rozbaľovala som si darčeky. Začali mi spievať Happy B-day. "NO. Shut up."  Skríkla som. Cat držala v ruke telefón. Rozbaľovala som celkom veľkú krabicu. Nové tanečné topánky. Zišli sa mi keďže tie staré boli komplet dotrhané. nejaká obálka a v nej peniaze. Tričko s fúzami a ďalšia obálka. Otvorila som ju a vytiahal z nej dva lístky. Do prvej rady na Bruna Marsa. Otvorila som ústa dokorán. "Však boli vypredané." "Cat to stihla ešte skôr ako sa vypredali." povedal JJ. "Nie. Ďakuj mojej sestre ktorá je teraz na výmenom pobyte v LA." Jaymi dostal tortu odo mňa a od Cat. "To ste akože piekli vy dve." "Máš problém?" Spýtali sme sa naraz. "Ste si isté že sa neotrávime?" Spýtal sa JJ. "Myslíš že tie lievance včera varil kto?" Spýtala som sa ho. Zmizol mu úsmev z tváre. Zaujala som dobrú polohu a nechcelo sa mi z nej. Volal mi Ben. "Čo robíš?" "Sedím s nohou vyloženou na okne." "Všetko najlepšie láska. Večer ideme teda?" "Hups. Ja som na to zabudla. Idem do sprchy, dať sa dokopy a zavolám ti." "Fajn. Tak čakám." "Jo." Zrušil ma. Postavila som sa a išla do kúpeľni. Vyzliekla som sa a dala si dole ortézu. Už som to nemala také strašné. Pomaly som sa učila krívať. Osprchovala som sa a išla do izby. Obliekla som sa a zapínala si ortézu. Začala som hrešiť. Nemohli zo mňa. Ja keď som sa rozčúlila tak to bolo dačo strašné. Namaľovala som sa a išla von. Išli sme do nejakej reštaurácii. Piť som nemohla keďže JJ by zistil všetko a keď nie on tak Cat určite. Vrátila som sa domov neskoro večer. Po mesiaci som konečne už len krívala. Prišla som domov zo školy a našla si odkaz na zrkadle. Vrátime sa večer. V chladničke máš špagety. JJ a Cat. Pokrčila som ho a hodila do koša. Išla som sa do obývačky učiť. Prišli večer s Charliem. "Bol si u mamy?" "Hej. Čo zazeráš?" "Ja nezazerám. Normálne som sa na teba pozrela." Volala mi Alicia. "No?" "Čo robíš?" "Učím sa. Čo iné mi ostáva?" "Ideš na hokej?" "To sa ma ešte pýtaš? Za koľko a kde?" "Za polhodinu pred starbucksom. Ešte si pôjdem kávu kúpiť." "Fajn." Postavila som sa a drbla si koleno o stolík. "Do piči." Zahrešila som si. "Lili." Okríkol ma JJ. "Dobre." Išla som sa obliecť. "Kam ideš?" "Na hokej." Čakala som ju pred Starbucksom. Prišla a išli sme si kúpiť kávu. Po hokeji som išla domov peši s Benom. Išiel ma odprevadiť. Triaslo ma od zimy. JJ s Cat ležali v obývačke. "Zima ti je?" Smiali sa mi. Zamkla som sa v kúpeľni. Ráno som išla do školy peši s Mattym. Poobede som išla na volejbal. Po 2 mesiacoch. Večer som sa vracala domov keď ma niekto zdrapil za roh. Začalo mi byť srdce. Pocítila som ranu a prebrala sa v nejakej pivnici. Trpela som. Stále am len mlátil a prišlo to čo som nechcela. Znásilnili ma. Sedela som v rohu a plakala. Počula som ako odišiel. Pomaly som vyšla hore schodmi a hľadala svoj mobil. Našla som ho a napísala JJovi sms. Stihla som ju odoslať. Prišiel a zmlátil ma. Zobudila som sa v nemocnici. Vedľa posteli sedel JJ s Cat. Nebolo to príjemné týždeň ležať v nemocnici. Vrátila som sa domov. Nechodila som do školy. Dokázala som sa hodiny len tak pozerať do stropu a rozmýšľať. Nič som nejedla a zvracala.

Young loveWhere stories live. Discover now