chapter 7

27 0 0
                                    

Vyšla som z izby. Domov sa vrátila Caterina. "Čo pištíš?" "Ale nič." "Kedy ťa pustil?" "Predchvíľkou." Zazrela po ňom. "Ty si pako." Vyplazila som mu jazyk a išla sa napiť. Vrátila som sa do izby a prezliekla. Išla som do kúpeľni. "Ty kam zase ideš?" Spýtala sa ma Caterina. "Na rehabilitáciu a do mesta." Prišlo mi zle. Išla radšej preč. Aj mne bolo zle z vlastnej krvy. Po hodine rehabilitácie som išla do mesta s Darcy. Ráno na kabu. Domov som sa vrátila naobed komplet zmaľovaná a strapatá. Kľúče som hodila na komodu a vyzula sa. Zase u nás boli chalani. Začali sa smiať. Cat tak isto. "Ty sa nesmej. Ty ma ideš rozčesávať." Umývala som si tvár a nešlo to dole. Neónové farby sú horšie ako centro fixka. Dala som Cat do ruky kefu a hrebeň. Sadla som si na zem a hrala sa na mobile. "To ťa nebolí?" "Ty si nevidela ako ma JJ česal keď som bola malá. Najhustejší hrebeň aký sme mali a hlava nehlava kvákal ma koľko sa mu chcelo. Takže toto je oproti tomu prechádzka rúžovým sadom." "Chceš vidieť koľko vlasov som ti vytrhala?" "Nie." Rozčesala mi to. Hneď som si ich dala do drdolu. Odišla som do izby. Bol koniec školského roka. Odovzdali nám vysvedčenie a išla som s Jackom do mesta. Sedeli sme na terase nejakej reštaurácie a objednali si jesť. "Ideš niekde na dovolenku?" "Hej. S JJom a Cat do Španielska na budúci týždeň." Najhoršie bolo to že za ten mesiac a pol sa udiali otrasné veci. Zomrela maminka s nevlastným otcom pri autonehode. "Tak pôjdeš aj s nami na Krétu." "Ako s nami?" "Tak ja, rodičia, sestra, Finn s Jo a my dvaja." "Ty si blázon." "Noa čo." V Španielsku som bola chodiaci prekladač. Sedela som na pláži a sledovala JJa s Caterinou. Do piesku som si kreslila srdiečka. Chýbala mi mama. Všetko som mala dorezané a bolo mi to jedno čo si kto o mne myslí. Po lícach mi stiekli slzy. Zbytočne veľa priestoru na rozmýšľanie. Odišla som si ľahnúť na izbu. Prišiel za mnou JJ. "Lili poď. Netráp sa zbytočne." Pokrútila som hlavou a obliekla si tričko. Na druhý deň som ležala s Cat na nafukovačke. Zmestili sme sa obe na jednu. JJ nás iba tlačil. Nakoniec vyvrátil a nechal si ju pre seba. O niečo som si rozťala nohu. Asi o korál. Podarilo sa mi sadnúť do tureckého sedu na nafukovačke. V nohe som mala kúsok z korálu. JJ mi to vybral. A mala som po kúpaní. Potom som išla s Jackom. Snažila som sa ho utopiť. Namiesto toho som si o niečo znova rozťala nohu. "Ja toto jebem." Celý malíček som mala krvavý. Domov som prišla ako čokoládka. Prišla k nám 4 ročná sesternica. JJ ju mal strážiť. Šantili sme sa všetci na záhrade. K JJovi nenormálne pasovali deti. Zhodil ma surovo do bazéna. V septembri mi Jack odišiel do Indie a ja som naplno hrala volejbal. Končil október a začínal november. Bolo 15 novembra a ja som hrala hokejbal. Sekli mi po ľavej ruke nad zápestím. Ostala mi tam jama. Rozplakala som sa. Bola to zápas. Rovno mi to v šatni zafixovali a napichali do mňa všeličo na ukľudnenie. Hrešila som dosť dobre. Sedela som na chirurgii a čakala kedy nás zavolajú na röntgen. Celá som sa triasla. JJ ten stál oproti mne a vedľa mňa sedel George. Utekali kvôli mne zo štúdia. "Ešte raz mi povedz. Ako to máš?" "Normálne tam mám takú jamu. Ja som myslela že tam niekoho zabijem." "Pekne." Snímky dali doktorovi a potom ma zavolali dnu. Museli mi to naprávať. Svinsky ma to bolelo. Ešte raz mi to zosnímali. Pekne mi to napasovali. O 3 dni máme prísť a uvidí sa či mi to budú operovať. Mala som to v sádre a vyzliekli zo mňa tričko. Obliekla som si jeden rukáv mikiny a len mi zapli gombíky. V taške som mala veci. JJ ma zaviezol pred kancelárie. Bol už večer. Vošla som dnu. "Ty si čo zase robila?" Spýtal sa ma Darcy. "Hrala hokejbal. Sekli mi tak hokejkou že som mala priehlbinu v ruke a naprávali mi to." "Máš dačo pod tou mikinou keď ťa tak trasie od zimy?" Spýtala sa ma. Všetci znechutene pozerali. "Nie. Na chirurgii ma povyzliekali do podprsenky. Ešte mi záchranáry v sanitke dávali dole prstene." "Čo do teba napichali že si kľudná?" Spýtal sa ma Jack. "3 injekcie na ukľudnenie lebo keď som spustila tak som nevedela prestať. A potom na chirurgii ďalšie dve." "To ešte zajtra ty budeš taká kľudná." "Ja neviem ako idem spať." V kancelárii mi Kimmi sa pomohla obliecť a utrela mi spopod očí špirálu a linku. Nastriekala som sa sprejom a išla dole. "Tak ty si volejbal dlho nezahráš." Povedal mi Finn. "Veľmi dlho. O 3 dni znova na chirurgii a po 2 hodinách rozhodnú či to budú operovať alebo nie." "Len sa nedaj operovať tu." Povedal mi Ben. "Prečo?" "Doteraz mám zle zrastenú kosť." "Kvalita. Ja mám koleno operované už." "Čo si robila?" "Na lyžovačke si vykĺbila pred rokom." "Ty máš skurva štastie." Povedal mi Jack. Išla som ku nim. "Dieťa ty si čo robila?" Spýtal sa ma Jackov otec. "Sekli mi hokejkou na hokejbale a naprávali." "Nedaj sa operovať tu." "Ja ani nechcem aby ma operovali." Odišli sme do Jackovej izby. Na chvíľku som zadriemala ale nepomohlo. Celú noc som nespala od bolesti. Jack sa nadránom zobudil. "Prečo nespíš?" "Bolí ma to ešte viac ako včera." "A lieky?" "Dnes mi pôjde JJ kúpiť." Pritúlil si ma ku sebe. Nespal kvôli mne ani on. Zaspala som až naobed a zobudila sa niekedy poobede keď mi zavolal JJ. Jack sedel za počítačom a do izby akurát vošla Zoe s Willom. "No?" "Zobudil som ťa?" "Noo. Čo chceš?" "Príď za mnou." "Hej." Zrušila som ho a hlavu si tresla do vankúša. "Kurva bolí to." Zafňukala som. "Čo sa jej stalo?" Spýtala sa Zoe Jacka. "Dolámali jej tak ruku že v nej mala priehlbinu." Postavila som sa. "Ideš?" "Hej." Išla som za JJom a cestou volala s Aliciou. Tiež mala dolámanú ruku. Vošla som do štúdia.

Young loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang