chapter 3

46 2 0
                                    

JJ

Prišiel som domov a Lili vyšla z kúpeľni. "Lepšie?" Pokrútila hlavou a odišla do izby. Cat sa učila v spálni. "Jedla vôbec niečo?" "JJ čo zje to vyzvracia. Nevylezie z izby ako je deň dlhý. Je mladá a nevie spracovať to čo sa stalo. Je to pre ňu ťažké." "Cat a čo mám robiť? Nevieš si predstaviť ako mňa bolí pohľad na moju sestru." Ľahol som si ku nej. "Kde si bol?" "S chalanmi v štúdiu." Videl som ju ísť do kuchyni. Najedla sa. Sledovali sme ju obaja. Po 15 minútach znova vyšla z izby. "Trafí ma Cat. Budem to musieť mame povedať." "Zbláznil si sa? Ve´d už ju sem nikdy v živote nepustí. Nemyslíš si že bude lepšie ak o tom nebude vedieť? Klamala by som ti ak by som povedala že mi na nej nezáleží." Pozrel som na ňu. "Fajn. Ale niečo musíme robiť." Zadriemal som a zobudil sa na výkrik. Pozrel som na Cat. Spala. Postavil som sa a išiel sa pozreť na Lili. Bola celá spotená a plakala. Sadol som si ku nej a objal ju. "JJ ja nechcem takto trpieť." "Ver že ani ja nechcem aby si takto trpela." V noci som spal pri nej. Cat ráno išla na skúšku. toto celé trvalo 2 mesiace. 

Lili

Sedeli sme všetci 3 za stolom a jedli. Nasilu som zjedla aspoň polku a išla do izby. Musela som ísť na wc. Keď som išla do kúpeľni tak som počula tresnúť vidličku o tanier. Vrátila som sa do izby a sadla si za stôl. Kreslila som si. Do izby vošiel JJ. "Dosť Lili. Ideš na liečenie." Vyvalila som naňho oči. "Nie." "Ale áno. Takto to ďalej už nemôže ísť. Si kosť a koža." Celú noc som preplakala a preesemeskovala s Benom. Išla som na wc. Celé hrdlo ma bolelo a zvracala som už krv. Nestihla som ani zavreť dvere. "Lili musíš. Už zvraciaš krv." Povedala mi Cat. V tej chvíli som ich nenávidela. Mesiac a pol som strávila na liečení. konečne som sedela v obývačke s Cat. Učili sme sa obe. Z ničoho nič sa rozplakala a nevnímala. Prišiel domov JJ. "Cat čo sa deje? Lili čo sa jej stalo?" "Neviem. Nevníma." V ten večer som sa nervovo zosypala. Skončila som na psychiatrii mesiac. Pustili ma domov a dopovala som sa liekmi. Musela som chodiť do školy. Zaspávala som na lavici. Išla som ku Benovi. Bol sám. Josh bol na turné. "Preboha čo ti je?" "Šibe mi z liekov. Zaspávam v škole na lavici. Ja som schopná spať celý deň." Ležali sme pred televízorom a zaspala som. Zobudila som sa večer. "Ben mne hrabe z tých tabletiek." "Musíš si zvyknúť. Mne to nevadí že spíš. Hlavne že si pri mne." Dal mi pusu. "Musím ísť domov." "Idem ťa odprevadiť." Hneď som išla na wc.   Dosť dlho som tam bola. Čakala som kedy mi prestane kvapkať krv z úst. Vyšla som von. JJ sedel opretý o stenu na zemi. "10 minút." "JJ prestaň." Prekročila som ho a išla do izby. "Kde si bola?" "Zaspala som u Bena." Išla som do izby. JJ spával pri mne alebo ja pri ňom keď Cat nebola doma. Cat vošla do izby. "Môžem sa tu učiť? Ráno má skúšku a ja sa potrebujem v noci učiť. Aspoň sa vyspíte. Choď do spálni." Išla som sa osprchovať a ľahnúť si. Konečne som mala bezsennú noc. Zobudila som sa na zvonenie JJovho mobilu a v tom zazvonil aj zvonček. "Choď prosím ťa otvoriť." "Ak to bude niekto z chalanov?" "Tak ho logicky pusti." Išla som otvoriť. Josh s Georgom. Ľahla som si naspäť do posteli. "Kto ti volal?" "Cat. Spravila skúšku a od radsoti sa ide zblázniť. Povedala mi že ju máme čakať až večer." "Choď vyvenčiť Charlieho." "Je to tvoj pes." "Tak ho pusti na záhradu." Zavrel mi dvere. Spala som asi ešte hodinu. Zodvihla som sa z posteli a išla na wc. "JJ dones mi vreckovky." Zakričala som mu. Prišla Cat. "Nepovedala si že sa vrátiš večer?" "JJ prestaň." Povedala mu. Otvorila mi dokorán dvere. JJ mi dal vreckovky. Utrela som si ústa. Ešte stále ma bolelo celé hrdlo. Išla som si pre mobil. Mala som zmeškaný hovor od Bena. Išla som si obliecť kraťasy. Mala som na sebe Benove tričko. Išla som do kuchyne a pustila Charlieho naspäť zo záhrady. "Poď sa najesť." Povedala mi Cat. "Nechcem." Zazrela po mne. Radšej som si sadla za stôl. Charlie mi sedel na kolenách. Cat sedela oproti mne takže som nemala šancu mu niečo dať. Nasilu som to zjedla a išla do izby. Volala mi Alicia. "Noo?" "Čo robíš?" "Ležím v posteli. Ty prečo nesedíš v škole?" "Lebo idem z chirurgii? A ty prečo nesedíš v škole?" "Lebo by som zaspala na lavici. Ale idem aj ja na kontrolu s kolenom. Čakaj ma vonku." "Pohni si." "Dobre." Zrušila som ju a obliekla sa. Nemohla som nájsť peňaženku. Hľadala som ju v obývačke. Pozrela som sa do nej či mám papier k dokotrovi. Nemala som ho. "Do piči." Hľadala som v kuchyni. "Čo hľadáš?" Spýtala sa ma Cat. Stála som na linke a hrabala sa medz papiermi na hornej poličke v skrinke. Našla som ho. "Už nič." Strepala som sa dole. Alicia ma čakala. Vyšla som von s ospravedlnenkou a znovu ortézou. Ešte mesiac som si to tak mala nechať. Išla som s Aliciou na plaváreň za trénerom. Keď sme vchádzali dnu a otvorila peňaženku tak mi podala oznamko. "Toto ti posiela Tom." "Kedy si mi to chcela dať?" "Pred zimou si zdrhla, po zime si sa vrátila keď som bola preč, potom si 2 týždne nechodila do školy kvôli kolenu, mesiac si bola na liečení, znova si bola na liečení a nechodíš do školy. Typni si." "Prepáč no." "Alicia drahá tebe je čo?" Spýtal sa jej tréner. "Zlomenú mám ruku." "Choď do školy." "Nejdem do školy." "Tak choď domov. Dnes sa tu už neukazuj." Čítala som si motto. Išli sme do mesta. Ja som potom išla ku Benovi ktorý bol chorý.

Young loveWhere stories live. Discover now