chapter 20

19 0 0
                                    

Začínalo mi byť teplo a chcelo sa mi spať. Prišiel ku mne Charlie. "Čo láska?" Škrabal do mňa labkou. Išla som ho vyvenčiť. Stretla som Sama s Hannah. "Ty si ešte ten džús nevypila?" Spýtala sa ma Hannah. "Nie. Ale doma som to nechať nemohla." Odala som to Samovi. "Dopi to. Nechutí mi to." Sadla som si na lavičku. "Čo ti je?" Spýtala sa ma Hannah. Triasla som sa. "Čo by jej bolo. Najebaná je." "Lenže ja nemôžem prísť takáto domov. JJ keď ma uvidí tak ma zabije." "Veď ale nikdy takáto nebola. A to zvykla piť bez brzdy." "Lenže bola dnu a znova išla von. Zachvíľu sa vygrcia a bude jej fajn." "No to nebude. Môj žalúdok obsahuje len špagety." "Nečuduj sa jej." Hannah po ňom zazrela. Vyzvracala som sa a išla domov. Išiel so mnou. Akurát odchádzali keď som stála vonku. "Počkaj ešte chvíľu." Povedala som mu. Objal ma. "Lepšie?" "Horšie. Fuj. Poď ku mne spať." "A brat?" "Mám ho u riti." "Tak sa ovládaj pred ním." "To robím vždy. Čo mu poviem, že čo mi je?" "Že ťa bolí žalúdok." Zúfalo som na neho pozrela. Dal mi pusu. "Bude ti zajtra lepšie." Išli sme dnu. Ráno mi zavolala Danielle. "No vstávaj." "Hej." Zrušila som ju. "Rose?" "Huh?" "Ideš na tréning?" "Hej. Fuj mne je zle." "Veď aj tak vypadáš." Potiahla som na seba paplón a otočila sa mu chrbtom. "Ty si riadne hnusný." "Ty hovor za seba. Neviem kto mi tu nedvíhal mobil." "Lili poďte sa najesť. Otvor tu okno." Povedala Cat. "Nechceme. Hej otvorím." "A to som sem chcela poslať JJa." "Nechcem sem nejde dobré 2 hodiny." "Ak neodídeš tak pôjde." "Idem na tréning." "Neušportuj sa k smrti." "Cat zavri dvere od vonka." Otvorila som balkón a išla do kúpeľni. Bežala som naspäť v podrsenke a nohavičkách. Ten pako ma chytil. "Provokuješ." "Ja rada." Obliekla som sa a namaľovala. Išli sme dole. JJ prišiel dnu s Lolou a Charliem. "Kam ideš?" "Na tréning." "Povedala si že nemáš." "Zatancovať si." Obula som si balerínky. Sam ešte išiel domov. Išla som sama. Vošla som dnu. Danielle sa prezliekala. "Kde ho máš?" "Išiel sa domov osprchovať a prezliecť." "Zase ste včera žrali?" "Trochu. Zgrcala som sa ako šteňa." "Poznám. Preto oslavujem len veľké udalosti." Mykla som plecami. Po tréningu som išla do mesta za Zoe. "Poď nachvíľu so mnou za dvojičkami." "Zoe." "Poď. Jack dostane keď bude pičovať." "A ja?" "Ty tak isto." Išla som s ňou. Charly, ktorá bola súčasťou tímu bola moja sesternica. Vošli sme dnu. Jack tam našťastie nebol. "Ty máš jedno šťastie že tu nie je Jack." Povedala mi Charly. "Aký má zase so mnou problém? Predvčerom nám veľa nechýbalo od hádky." "Kde ste sa stretli?" Otočil sa Finn. "U Elly." "Lepšia otázka. Čo si robila u Elly?" Spýtala sa ma Zoe. "Ella má bratranca ktorý u nich býva a ona sa s ním dala dokopy." Objasnil situáciu Finn. "Tak nejak." Išla som sa najesť do Nandos. Niekto ma zo zadu objal. Otočila som sa. Harry. "Styles mieniš mi dať niekedy pokoj?" "Nie. Ideš s nami na turné." "Veď toto. Len JJ to nevie." "A to je problém?" "Harry ja chodím do školy." Mykol plecami. Bol s ním Liam. "Áno môžeš mu vraziť." Povedal mi. Schytal lakťom do brucha. Liam mal so sebou aj Sophiu. Sadli sme si k jednému stolu. Harry na mňa pozrel so slzami v očiach. "To bolelo." "O to mi išlo. Kde máš Kendall? Ja nemienim trpieť tvoje narážky na moju osobu." "To máš trávu medzi zubami?" Spýtal sa ma. Sophia s Liamom sa začali smiať. "S JJom by si si rozumel." Volala mi Sarah. "No?" "Kde si?" "V Nandos." "Hannah si zlomila nohu." Smiala sa. "To čo robila? Prečo sa smeješ?" "Lebo to by si musela vidieť akým spôsobom." "Kto je ešte pri vás?" "Tom. Vraj ste sa vy dve našli." "No lebo vy traja ste kombinácia normálne že fantastická." "No vidíš. S kým si?" "2/5 One Direction a jedného frajerka." "Tak fajn. Maj sa lebo ma Tom prizabije." Zrušila ma. "No tak vyzerá to ako keby si mala ozaj trávu medzi zubami." "Choď do riti. A buď rád že som ti nepovedala horšie." Prišla mi mms. Od Danielle. Celá spotená, vyškerená ako hrá Just Dance 4. Začala som sa smiať. Zavolala som jej. "No?" "Tak veľmi sa nudíš?" "Hej. Kokos. Horšie ako tréningy." "Náhodou." "Vieš čo? Strč sa niekde." Zrušila ma. Najedla som sa a išla domov. Volal mi Harry Crowde. "Nezabudla si?" "Tak trošku. Kedy? Teraz netrénujem a potom idem preč. Na dlho." "Tak aj dnes môžme? Tak okolo 5?" "Okay. V Hyde parku?" "Dobre. Maj sa." "Pá." Vošla som dnu. "Lili." Zakričal JJ z hora. Išla som za ním. "Zoberieš malého?" "Kde je Cat?" "Išla niekde s kamoškou." "Čo chystáš?" Rozvalila som sa vedľa neho na posteľ. Hral sa s krabičkou od prsteňa. Zobrala som mu ju. Bol v nej diamantový prsteň ktorý sme spolu pozerali. "JJ ideš ju požiadať o ruku?" "Hej." "Nebol si jej kúpiť kvety." "Nie." "Pako." Volala som jej. "Lili?" "Ahoj. Aké kvety by som mala kúpiť kamoške na narodeniny?" "Neviem ale ja milujem ruže. Také tie starodávne rúžové." "Dík za radu." "Nie je zač." Zasmiala sa. "Starodávne rúžové ruže." Povedala som mu. "Bež jej ich kúpiť ja postrážim malého." "Ešteže ťa mám." Objal ma. Vrátil sa domov. Caterina prišla pred piatou. Obliekla som sa a išla aj s malým. "Nepovedala si že berieš aj malého." "No. To som nevedela ešte o tom." Celé 2 hodiny prespal a mala som s ním iba pár fotiek. JJ povedal že mi napíše kedy sa môžem vrátiť domov. Aj mi prišla správa. Keď som prišla tak sa rozplakal.

Young loveOnde histórias criam vida. Descubra agora