Išla som na orvú súťaž s Tomom. Vyhrali sme zlato. Tonia nemohla lebo si vyvrtla členok. Išla som s Tomom na rozhovor do BBC. Ešte sme tam potom ostali. Prišiel JJ s chalanmi. Mala som strojček a celé ústa ma boleli. Nahovorili nás na škoricový challenge. Išlo sa podľa toho kto vydrží najdlhšie. Samozrejme že som išla finále proti JJovi. Nevydržala som to a vykašľala celú škoricu. Vrátila som sa domov a rovno si umyla zuby. Zobrala som si malého a ľahla pred televízor. Kvákal ma koľko sa mu chcelo. Nejako mi to nevadilo. Aspoň nekvákal Charlieho a čiči. Mačaťu som dala meno Blue. Bol to kocúr a ešte niečo vzácnejšie ako perzská mačka. JJ z nej nadšený nebol. My s Cat sme si presadili náš názor. "Dáš na neho pozor? Idem vyvenčiť psov." "Jasné. Len Blue nech nevybehne." Vrátil sa domov JJ. "Kde je Cat?" "Psov išla vyvenčiť." Stála som pri chladničke s krpcom na rukách. "Kedy odišla?" "Predchvíľou. Tu máš dieťa." Podala som mu ho. "Zase si hladná?" "Daj mi pokoj." Sadla som si za barový pult. Vrátila sa Cat. "Ty si už doma? Povedal si že prídeš večer." Povedala mu Cat. "Zmenili sa plány." Dal jej pusu. Chýbal mi Jack. Bol v škole. Aj ja by som tam mala ísť. "Ešte mi vysvetli prečo si zase nebola týždeň v škole." Povedal mi JJ. Zase som mala malého na rukách. Oni dvaja boli neskutočný romantici. "A na čo?" "Nevytáčaj ma s touto otázkou." Radšej som sa zavrela v izbe. Večer som znova zdrhla. Domov som sa vrátila ešte neskoršie ako naposledy. Ráno som sa zobudila s plačom. Do izby mi vnehol JJ. Sedela som na posteli. "Čo sa deje?" "Snívalo sa mi s mamou. Bolo to také skutočné." "A čo sa ti s ňou snívalo?" Rozplakala som sa ešte viac. Povedala som mu to. "Lili ukľudni sa a príď dole." Po polhodine som zišla dole. Bol u nás Josh. Cat zase nebola doma. Držala som v ruke pohár s vodou. Keď som sa pozrela za Josha tak som uvidela prejsť mamu. Pohár spadol na zem a ja som nevnímala. "Lili. Preboha čo sa ti stalo?" Luskal mi prstami pred očami Josh. Dole prišiel JJ. "Čo sa stalo?" Rozbehla som sa do izby. Prišla za mnou Cat. "Čo sa stalo keď ti spadol pohár?" "Ja som videla prejsť mamu poza Josha. Usmievala sa a kývala mi." "Kľud Lili. Nezdalo sa ti to?" "Nie. V noci sa mi s ňou snívalo. Bolo to také skutočné." "Prišla sa s tebou rozlúčiť." "Alebo mi nedať spávať dokým neskončím na psychiatrii. Znova." Išla som na tréning a rozmýšľala nad tým všetkým. Odtrénovala som si a išla domov. Prehovárali ma aby som s nimi niekde išla. Volala som s Aliciou. "Prečo nikde nechceš ísť?" "V noci sa mi snívalo s mamou a dnes som ju videla prejsť poza Josha." Ticho. "Čudné však?" "Nenormálne. Nečítala si náhodou nejakú knihu?" "Nie." Prišla som domov. Išla som do školy. Keď som odchádzala zo 4 hodiny na tréning tak mi prišla správa od JJa že idú s Cat preč a kľúče mi nechá u Jacka. Do riti by som ho najradšej nakopala. Skočila som Hannah na chrbát. "Čo chceš?" "Odnes ma." "Na to máš Jacka." "Uhm." Odtrénovala som si a išla ku Jackovi. Aj ten bol mimo z toho čo som mu povedala. Prišla som domov naraz s JJom. "Cat je kde?" "Ostala u rodičov. Ja zajtra idem preč. Pôjdeš k ocovi?" "Neviem." Vošli sme dnu. Prišiel k nám George. Niečo zase riešili. Niekto zaklopal tak som išla otvoriť. Nikde nikto. Zatvorila som dvere a pozrela sa do zrkadla čo bolo oproti dverám. Nevidela som tam seba ale nádhernú ženu celú nahú. Vyzerala ako anjel. Chcela som sa jej dotknúť keď jej zrazu sčerveneli oči. Sklonila hlavu a v ruke sa jej objavil nôž. Hlavu naklonila nabok a približovala sa ku mne. Na sebe mala zrazu dotrhané šaty celé od krvi. Natiahla ruku s nožom. Ako keby ma chcela zabiť. Päsťou som udrela do zrkadla ktoré sa v tom momente rozsypalo a ja som tiež klesla na zem. Celé zápästie som mala dorezané a na krku som mala tiež malú reznú ranu. Zápästie mi zašili a na krku tiež tú ranku. JJ celú noc kvôli mne nespal a ja tak isto. Na chvíľu som zadriemala na jeho ramene ale sa mi znova snívalo s tou ženou. Rozmýšľala som celú noc nad tým všetkým. Ráno som išla k Jackovi keď odišiel JJ a potom na tréning. V noci som spala v kľude. Snívalo sa mi že sa som rozišla s Jackom a dala dokopy s Georgom. Ráno ma zobudil Jack. "No?" "Čo sa ti snívalo? Prehadzuješ sa tu vedľa mňa a si celá spotená?" "Úplná hlúposť." "Bolí ťa tá ruka?" "Hej." Volal mi JJ. "Ano?" "Dávam ti návrh. Vrátim ti všetko čo som ti zobral ak vydržíš so mnou 2 týždne." "Ale ty vysvetľuješ učiteľke čo je so mnou." "No samozrejme. Kto iný. Bež domov sa zbaliť. Máš na to hodinu." Zrušil ma. "Miláčik opustím ťa na 2 týždne. Zavezieš ma domov?" "No samozrejme a kam ideš?" "Niekde s JJom a ostatkom." Pred domom som sa s ním rozlúčila a rýchlo sa išla zbaliť. Všetko som nahádzala do jednej veľkej tašky. Nedala sa nazvať cestovná. Potom do jednej malej som napchala kozmetiku a elektorniku. Notebook som dala do druhej tašky. Trvalo mi to polhodinu. Osprchovala som sa a napísala Hannah nech povie trénerovi že neprídem 2 týždne na tréning. Prišiel JJ s Joshom keď som atála v strede obývačky iba v uteráku. Ktorý mi siahal ledva pod zadok. Nevedela som nájsť mobil. "Čo nemáš?" "Mobil. Ako inak." Išla som okolo steny kde som rozbila zrkadlo a niečo sa mi zapichlo do nohy. Obleikla som sa a išla za JJom. Sadla som si na linku a chodidlo si dala na stehno. "Ty si šikovná. Načo si išla tade?" Zazrela som po ňom. Nešlo to vybrať nechtami ani pinzetou na obočie. Nakoniec som to vytiahla a obula si ponožky. 17 som oslávila možno tak že ráno som schytala šľahačkovou tortou do xichtu a čítala si celý deň správy. Aj JJ sa na mňa vysral. Aj tak bolo najhoršie to že na izbe som skončila s Georgom a Joshom. Bolo len 6 hodín keď som schytala. Zobudila som sa na to že mi niekto volá. Rukou som šmátrala po mobile. "George vráť mi mobil alebo ťa skopnem." "Máš 17 tak sa kroť." "Mm. Mal si poznať JJ v 17. Povaha po otcovi a správanie po JJovi. Občas horšie." Povedala som mu. Vrátil mi mobil. Cat. "Ano?" "Všetko najlpešie a daj mi toho debila lebo ho zaškrtím." "Ktorého. Jeden leží vedľa mňa a druhý na druhej posteli." "Tvojho brata Lili." "Tak ten neviem kde je." "Čo robil že rozbil zrkadlo v chodbe?" "To som bola ja. Ja ti to potom vysvetlím." "Však sa ti nič nestalo?" "Nie. Iba toľko že mám zašité zápästie zašité." Vybil sa mi mobil. Hodila som ho niekde na zem a spala ďalej. Alebo mala v pláne spať ďalej.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young love
Hayran KurguZamiluje sa JJova sestra do Georga alebo bude pokračovať vo svojom vzťahu s Jackom, ktorý sa stretáva s Ellou Grace Denton? Ako zareaguje JJ, keď zistí, že jeho najlepší kamarát sa dal dokopy s jeho sestrou? Ako zareaguje Lili-Rose na to, že sa jej...