chapter 22

15 0 0
                                    

"Preboha tebe sa čo stalo?" Spýtala sa ma. Všetci sa na mňa pozreli. To ti poviem inokedy." "Alebo po ceste. Idem ku vám." "No paráda." Harry mi dal tie fotky. "Veď ale strepať si sa nemohla. To máš od opasku." Povedal Finn. "Ako vieš?" "Lebo som včera Jacka ním udrel." "A schytal si potom aj ty. A skoro aj mama." Pozrel Jack na neho. "Ja som tiež včera schytala opaskom ale trošku viac ako len raz." Išli sme ku nám. Charly mi vynadala. Musela som sa prezliecť do teplákov. Hodila som fotky pred JJa a portréty dala Cat. "To bolo vtedy?" "Presne vtedy." "To je úžasné. Kto ťa fotil?" Spýtala sa ma krstná. "Harry Crowder." "Ozaj?" "Ozaj." JJ s Cat mali svoj veľký deň. Už boli preč a pri mne Boli ostatný chalani zo skupiny. Musela som ísť s nimi. Ešte sme mali čas. Vlasy som si len natočila a spravila efekt aby vyzerali ako strapaté. Volala som s Danielle. "Dan srandu si zo mňa robíš že ideš s Maxom. Veď ma utýra." "Neboj sa. Pá láska." Zrušila ma. Mobil som hodila na stôl. Obliala som sa minerálkou. Vyzliekla som si tielko. "Tebe sa čo stalo že máš po sebe pásy od opasku?" Spýtal sa ma Josh. "Vyspala som sa s JJovim kamarátom. Zistil to a zmlátil ma. Máme ešte 3 hodiny čas. Nebonznete ma keď zdrhnem na tréning? Pripravujem sa na súťaž." Pozreli na mňa. Vedela som kam pozerajú. "Keby ste sa mi asspoň do očí pozerali tak by som to odcenila. Okrem toho aj tak musím ísť k zubárke ešte." Obliekla som si iné tričko a išla. Vošla som do telocvični. Hore vo fitku som niekoho zahliadla. "Ty nemáš byť na svadbe?" "Až za tri hodiny." Prezliekla som sa a tréner mi nalepil na ruku tejpovacie pásky. Aj na koleno a členok. Hannah mala na nohe a Alicia na ruke. "Ty choď do fitka na tú hodinu aj s Tomom. Viete čo máte robiť." "Kto tam je?" Spýtala som sa ho. "Herci z upírskych denníkoch. Vraj kus súkromia chcú." Zasmiala som sa. Vošli sme dnu. Všetky pohľady smerovali na nás. Hlavne na mňa. Po 15 minútach nám bolo teplo tak sme si vyzliekli tričká. Snažila som sa vytiahnuť špicára, čiže stojku. Tom sa na mne smial. "Nesmej sa." "To sa nedá. Kokos. Chvíľu netrénuješ a nevieš ani stojku spraviť." "Náhodou keď budeš ležať, budeš mi držať ramená a ja tebe stehná tak spravím." "Neverím." Pozrela som na neho. Spravila som a strepala sa. Ostala som ležať na zemi. Po 5 minútach do mňa drgol. "Lili?" "Žije vôbec?" Spýtal sa niektorý z nich. Pozrela som na Toma. "Daj mi tričko. Koľko je hodín?" "Ešte máš polhodinu." Potom som išla k zubárke. Dala som si znova zelené gumičky. Lepšie povedané. Hore zelené a dole čierne. Ešte som mala čas. Išla som za Jackom. "Ty nemáš zaracha?" "Máš ten pocit. JJ s Cat už dlho nie sú doma. Okrem toho čo povieš?" Ukázala som mu zuby. "Máš to ako trávu." "Ty si hrozný." "Ja viem." "Ostatok máš kde?" "Finny s Harrym niekde zdrhli, Will je chorý, Louis oslavujú, Charly tá ide na tú svadbu a tým pakám dvom sa nechcelo. Išli na kúpalisko." Dostala som pusu. Zazvonil mi mobil. Josh. "Lili mi ideme domov." "Josh tak mi cestou dones všetko čo mám hodené na posteli. Úplne všetko je na kope. A kľúče hlavne." Nadiktovala som mu adresu. Zbehla som si po to. Sedela som Jackovi na kolenách a išla na facebook. Krk mi obsypával bozkami. Nedávala som pozor a spravil mi cucflek. Prišla Charly. "Čaute. Jack ja pôjdem z tadeto." "Tak ma tu namaľuješ." Povedala som jej. "Okay. Jack kde sú všetci?" "Preč." Povedal jej medzi bozky. "Jack prestaň. Ešte jeden cucflek tak si ma nepraj." Samozrejme že mi spravil ešte jeden. Lenže na prsiach. "Idiot." "Aj ja ťa ľúbim." Hodinu pred sme sa začali obliekať. Prezliekala som si podprsenku. Jack ma sledoval. "Nič neuvidíš." Cmukla som si. Charly mi zapínala šaty a niekto prišiel. Finn s Harrym. Jack sa na nich začal smiať. "Lili tie šaty sa ti nedajú zapnúť úplne po vrch." "No to ja viem." "Nadýchni sa a zadrž dych." Zapla mi ich. "Preboha. To je horšie ako keď som si skúšala Caterinine svadobné. To mi stiahla ten korzet." "Nemáš fotku?" Spýtal sa ma Jack. "Mám." Začal sa mi hrabať v mobile. Bolo tam kvantum fotiek so Samom a Tomom. "Vážne?" Ukázal mi jednu na ktorej som ležala na Samovi iba v nohavičkách a on mal na sebe boxerky. Vtedy mi nechcel vrátiť podprsenku. "Jack. To fotila Ella." "A prečo máš tú fotku?" "Lebo mi ju ten idiot poslal do mobilu. A zakódoval aby som ju nevymazala." "Pekne." "Nevieš ani o čo išlo." "Hovorí to za všetko." Našiel tú na ktorej som bola v šatách. "Cecky ven a ide sa." Zasmial sa Finn. "Idiot. To som mala veľmi stiahnuté. Vy dvaja kam idete v oblekoch?" Spýtala som sa ich. "Fotiť svadbu tvojho brata." Povedal mi Harry. "Inak Charlyna mama ťa chváli." "Za čo?" "Že si mi spravil pekné fotky." "Z kade poznáš jej mamu?" "Je mi to krstná." Všetci traja na nás pozreli. "Aj ty občas pochybuješ o tom že dvojičky sú dvojičky?" Spýtala sa ma. "Charly s jednou som vo vzťahu. A je mi jedno čo robí tá druhá." "Mne je jedno čo robia obidve. Pokiaľ ťa Jack nezačne biť. To potom bude mať čo dočinenia so mnou." "Teba sa už len tak bojím." Smial sa Jack. "Mal by si sa." Povedala mu. "To máš čo na ruke, kolene a členku?" Spýtal sa ma Harry. "Tejpovacie pásky. To športovcom lepia na miesto ktoré bolo zranené a bolieva." "Čo si mala so zápästím?" "Priehlbina v ruke. Spomínaš?" "Jáj. Až moc dobre." "V tú noc som počul boho veľa nadávok." Povedal Jack. "Ja som v živote pred nikým tak nenadávala ako vtedy. JJ s Georgom po mne iba hádzali pohľady aby som bola ticho pred tými záchranármi." "Lenže tebe pichli 3 injekcie a stále si nebola kľudná." Povedal mi Finn. Mykla som plecami. Celú noc som s niekým tancovala. Ale sranda prišla po polnoci. Max ma zdrapil tancovať. Všetci nás len sledovali. Domov sme prišli o 6 ráno. Spala som u Jacka a od neho išla pešky. Doma som si ľahla a spala ďalej. Jack mi navrhol aby som išla s nimi do LA. S youtubermi. Išla som za JJom. "JJ?" "Čo potrebuješ?" "Ísť na turné s One Direction." "Do odvolania som povedal." "JJ." Zavrčala Caterina. "Počúvam ťa." "Má 17. Nepoučí sa." "Noa čo. Ale je to moja sestra a on môj kamarát." "JJ ja som tu." Povedala som mu. "Uvidíš tak či tak ti ona doma neobsedí. Prešiel mesiac a ty nevieš čo sa tu deje keď nie si doma." Preriekla sa. Zazrela som po nej. Sadla som si. "Čo také?" "Chodím na tréningi. Nič viac, nič menej." Povedala som mu.

Young loveWhere stories live. Discover now