"Ghm" jag hör en harkling och bryter kyssen för att istället kolla frågande upp mot trappan. Där står Sophie, med världens största leende på läpparna.
"Jag dööör, vad söta ni är" hon trippar ner för trappan och kastar sig över oss med sina armar utsträckta och omfamnar mig och Jack i en stor kram. Jag kan inte hålla inne ett litet skratt och söker min blick upp mot Jacks ansikte och ler stort. Han vänder sig mot mig och flinar lite.
Sophie släpper oss och går in i köket, Jack sätter sin arm över min axel och lutar sig fram för att viska i mitt öra.
"Lite söta är vi allt" han nafsar mig lite försiktigt i mitt öra och lutar sedan sin haka mot mitt huvud. Hans armar är runt mig och jag har aldrig känt mig såhär trygg som i denna sekund. Jack för mig fram mot köket där Sophie är mitt uppe i att plocka fram ännu ett popcorn paket och sätta det i mikron.
Sophie ler mot mig och blinkar med ena ögat och jag känner hur rodnaden sprids över mina kinder. Ett litet skratt slipper ur Jacks mun, han måste ha märkt att jag rodnat. Han lämnar små lätta kyssar på mitt huvud och jag känner hans leende.
Hur kunde jag ha en sån tur, att just jag fick denna underbara kille.
Vi har dock mycket att prata om, tillexempel om att han visste att det var mig han kysste på festen...varför sa han ingenting?•••
1. Förlåt för dålig uppdatering, har haft höstlov denna veckan och det enda jag har gjort är att plugga varje minut av dagen. Veckorna innan det hade jag minst 2 prov/ vecka
2. Blev ett väldigt kort och ohändelserikt kapitel, ska göra ett längre till nästa :)
3. Kommer ha prao nästa 2 veckorna, men ska försöka få upp ett kapitel i veckan iaf.Hoppas att ni får en jätte bra dag, även fast det är skola imorgon igen :)
Puss
ВЫ ЧИТАЕТЕ
They are perfect
Подростковая литератураSättet han kollar på henne när hon inte ser... Sättet hon kollar på honom när han inte ser... Alla ser det, de är perfekta... Alla ser det förutom de själva... Alla vill att det ska bli dem... Alla förutom dem, som inte ens tänkt tanken... Man tviv...