Sözlerini unutmak kolay... Peki ya gözlerini...

268 97 4
                                    

Lanet olsun kapımı kilitlememiştim.Banyodayken odamın kapısının açıldığını farkettim.İçeri giren Arda'dan başkası değildi.Onun katlanılmaz ses tonuyla irkildim.

"Beste banyodaysan çık senin şu şımarıklarına daha fazla katlanmaya niyetim yok.Kapıyı açmazsan kırarım bak biliyorsun."dedi.Bende kapıyı kıracağından emin olduğum için bornozumu çıkarıp üzerime bir şeyler geçirdim.Karşısında beni bornozla görmesini istemezdim.

İstemeye istemeye kapıyı açıp"ne bağrınıyorsun Arda kendi odamdada mı bana rahat yok?diye çıkıştım.

Arda:seni kaç defa aradım neredeydin.Üstüne üstlük telefonunu kapattın birde Beste.Birazdan misafirlerimiz gelecek beni fazla zorlama.Çabuk sorularıma cevap ver.Kafam o kadar başka yerdeydi ki Arda bana sinirlenmiş ,sinirlenmemiş hiç umurumda değildi.Elimle itekleyip benden biraz uzağa gitmesini sağladım Arda'nın.Daha sonra Arda'ya teker teker sorularının cevaplarını vermeye başladım.

"Birincisi Arda dışarıya çıktım.Benimde dışarıda bir hayatım olduğunu unutma.İkincisi evet telefonuna cevap vermedim her zamankinden farksız bir şeydi bu.Üçüncüsüde senin misafirin beni zerre kadar ilgilendirmiyor,anladın mı.?

Kızgın bir ifadeyle suratıma baktı ve "sen benim sakinliğimden anlamıyorsun Beste.Sana kendi bildiğim dilden konuşacağım artık.Çabuk senin için aldığım kıyafetleri giy ve hemen aşağıya in.Az sonra misafirler gelecek ve sende normal evli çiftler gibi davranacaksın.Haa şunuda söyleyim sen şimdi bu dediklerimin tam tersini yaparsın sakın aklından bile geçirme.Babana giden bütün izleri silerim ve sana da kimsenin yardım etmemesi için elimden gelen her şeyi yaparım bilirsin.Hadi karıcım uslu bir kız ol ,seni aşağıda dört gözle bekliyorum.
"Ne demek babana giden izlerini silerim yoksa babama ait bir iz bulmuştuda bana mı söylemiyordu.Eğer gerçekten böyle bir şey varsa onu mahvederim.Şimdi bu sorumun cevabını alabilmem için hazırlanıp Arda'nın söylediği gibi hareket etmem lazımdı.Onun aldığı kırmızı elbiseyi,kolyeyi ve ayakkabıları giydim.Aynada kendime baktım Arda'nın kuklasına benziyordum tam şimdi.Derin bir nefes aldım ve misafir odasına gittim.

Arda karşısında beni gördüğüne çok mutlu olacak ki pis pis sırıttı.Ağzının ortasına bir yumruk atsam çok rahatlardım inanın.

Odaya Lale girdi ve Arda'ya :misafirleriniz geldi efendim içeriye alıyım mı?dedi.

Arda'da" ne bekletiyorsun hemen içeri davet et.dedi."Kıza sesini yükseltmişti aptal.Herkesi aşağılamaktan çok hoşlanıyordu.Zaten ne bekliyordum ki Arda'dan kendi ailesinede böyle davranan bir insandı.

Misafirler içeri girdi, Arda arkamdan gelip o iğrenç elleriyle belime sarılıp "hoş geldiniz karımla yolunuzu gözledik nerede kaldınız.

"Bir evli çift bir de iki erkek bir bayan gelmişti.Arda'nın yeni açtığı bir resteronta ortak olmuştu bu evli çift.Bu akşam ki yemekte bunu kutlamak içindi zaten.Biraz sohbet ettikten sonra masaya oturduk.Sohbet dediysem Arda lafın arasına beni soktuğu zamanlar sadece sohbete dahil oldum.Yemeklerimiz geldi ve servis edildi.Boğazımdan geçmiyordu yemekler ama başımın dönmesini engellemek için yemek zorunda hissettim kendimi.Daha sonra yemek tabaklarımız önümüzden kaldırıldı ve yerine tatlılar getirildi.Elim masanın üstündeydi.

Bir anda Arda elimi tuttu ve misafirlere"karımla daha sık bekliyoruz sizi bundan sonra.Artık ortak iş yapıyoruz nede olsa."dedi.
Onlarda Arda'nın söylediklerini onaylayıp ,bu durumu sık sık tekrarlayalacaklarını söyledi.Arda'dan elimi kurtarmaya çalıştım ama öyle bir sıkıyordu ki bunu beceremedim.Sofradan kalktık bahçeye kahvelerimizi içmek için çıktık.Arda elimi tekrardan tuttu.

"Bırak artık şu elimi Arda.Elimi tutmadanda evli bir çift oluyoruz.Kime neyi ispat etmeye çalışıyorsun dedim".

Oda bana"canım böyle istiyor Beste bence daha fazla itiraz etmiyeceksin bana değil mi?diye sordu."Resmen alttan alttan tehdit ediyordu beni.Bunu bile bile bu adama katlanmaya çalışmak beni deli ediyordu.Tabi ki onun dediği gibi itiraz edemeden bahçeye çıktık.Masamıza gelen kahveleri yudumlamaya başladık.Kahvemi yudumlarken aklıma Pars geldi.Acaba bu gün söylediklerinde ne kadar ciddiydi.Gerçi ciddi olmasa bile vücudum onun etkisi altına çoktan girmişti.Bu düşüncelerimden bana yöneltilen o soru yüzünden uzaklaştım.Nasıl bir iğrenç soruydu o öyle.

UMUDUNU KAYBETME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin