Sözleri karşısında kendimi zor tuttum.Sarılmak mı geliyordu içinden.Ne yalan söyleyim bende en az onun kadar bunu istiyordum.
"Böyle konuşmaman gerektiğini biliyorsun Pars."
Ben nedense senin evli olduğuna inanamıyorum Beste.Belkide inanmak istemiyorumdur ama bence bana kötü bir şaka yapıyorsun.
Ya neden inandıramıyordum kendimi Pars'a.Şaka yaptım evli değilim desem ne olacaktı ki acaba?Birlikte olmamız imkansızdı Arda'dan ayrılıncaya dek.Tabi Arda'dan ayrıldığımda da Pars beni istermiydi bunu bilmiyorum.Var olduğunu söylediği duyguları nereye kadar devam edecekti.Öyle ayakta birbirimize bakarken bütün konuştuklarımız anlamsızdı aslında.
Böyle duygular yaşamak hele de bu karşılıklı olduğu zaman yaşamak bu zamanlar neredeyse olanaksızdı.Bende bu duyguyu yaşıyorken malesef ondan uzak durmak zorundaydım."Pars şaka yapmıyorum ama şu anda senden rahatsız olduğum filan da yok.Hem oturur musun bana çok yardımın oldu.Bence sen iyi bir insansın arkadaş olsak olmaz mı diye ağzımdan kelimeler döküldü.
Arkadaş olmayı teklif etmiştim.Belkide çok saçma bir fikirdi ama onunla bir daha görüşmeden yapamayacağımı anlamıştım.Bu yüzden onunla arkadaşda olsak görüşmeyi tercih ederdim."Ne arkadaş mı olalım.Sen ciddi misin Beste?diye sordu Pars.
Bende ona "evet son derece ciddiyim.Senin içinde bir sorun teşkil etmeyecekse neden olmasın dedim".Biz karşılıklı atışırken Su bir köşeye geçmiş bizi dinliyordu.
Beste sana karşı bu duygularım varken seninle nasıl arkadaş olabiliriz.Hadi diyelim sen bana karşı bir şey hissetmiyorsun orası belli ama ben bu duygumla seninle arkadaş olamam.Çünkü kendimi tutacağıma inanmıyorum.
Ağzından çıkan kelimeler benimle arkadaş olamayacağının kanıtıydı.Benim kide soruydu işte sanki arkadaş olduğumuzda bende kendimi tutabilecektim.Ah aptal kafam karşısında durup bende sana yoğun duygular hissediyorum.Aslında sadece kağıt üzerinde evliyim,babam için yapılmış zorla evlilik gibi bir şey bu diyebilmeyi çok isterdim.Malesef bu düşüncelerimi ona söyleyemezdim. İşin ucunda babam olmasa buna cesaret ederdim ama riske atamazdım babamı.
"Peki o zaman Pars senin kararın, buna bir şey diyemem.Ben arkadaş kalabileceğimize inanmıştım dedim.
"O da bana ben geri dönsem iyi olur.Su çok teşekkür ederim kahve için.Size iyi günler deyip kapıya doğru yürüdü.
Su, peşinden git onu sen uğurla Beste dedi.Bende peşinden gittim.Kapıyı açmış ,arabasına binmek üzereydi.Aklımda kalbimde gitmesini istemiyordu Pars'ın.
"Pars bir hatam olduysa özür dilerim şimdiden.Ben böyle olsun istemezdim gerçekten.
"Beste kendini üzme senin bir hatan filan yok.Aksine benim hatam ,evli birine aşık olmamalıydım.Ama bu benim elimde değil.Zorda olsa unutucam seni.Sana eşinle mutluluklar dilerim.Çok saçma oldu bu, eşin meşin umrumda değilde sen mutlu ol yeter benim için deyip arabasına bindi ,oradan uzaklaştı.Ardından bakakaldım,her şey çok farklı olabilirdi.Daha önce hiç böyle duygular hissettiğim biri karşıma çıkmamıştı.Üniversiteye yeni başladığım zamanlarda dört ay bir çocukla ilişkim olmuştu.Daha sonra ona karşı duygularımın sadece hoşlantıdan ibaret olduğunu anlayıp ayrılık kararı almıştım.Babamın her zaman bana söylediği bir şey vardı sevmediğin sana değer vermeyen bir insanla değil bir dakika bir ömür geçiremezsin.Kimseye mecbur değilsin bu hayatta seveceğin kişinin gözlerine bak orda kendini görürsen sakın kaçırma onu.Babamın söylediği düşünceler aklımdan bir bir geçti.Ben aslında o adamı bulmuştum.Ama aramızda çok engel vardı.
Su arkamdan sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUNU KAYBETME
RomanceÇaresizliğin en amansız olduğu yerdeyim şimdi. İlk defa sevmenin tarif edilmez korkuları içindeyim. Uykusuz gecelerin yorgun sabahlarında seni düşünüyor. Ve korkularla yine sana doğru koşuyorum. Hep aynı soru düşüncemde ya severse O zaman neler olab...