Bir γara baηdıη var mı? Çüηkü saηa aşka düşerkeη dizimi γaralαdım.

306 129 6
                                    

Bir müddet bahçede yıldızları seyrettim.Sanki benim bahçemden gökyüzündeki yıldızlar daha bir parlak,daha bir fazla gözüküyordu.Ne de olsa bu evde tutsak sayılırdım.O yüzden hiç bir şeyin bana güzel gözükmemesi normaldi.

Ayağa kalktım,havuzun kenarına doğru gittim.Sonra birden  kıyafetlerimle havuza atladım.Bu yaşadıklarım kabusmu ,kabussa eğer bir an önce uykudan uyanmak için.Değildi Allah kahretsin ki rüyada değildim,her şey gerçekti.Havuzun içinde kaldım birazcık.Ardından Arda bitti dibimde.Daha uyumamıştı belli ki.

"Hayatım gecenin bu saatinde havuza giriyorsun ,kocana neden haber vermiyorsun?.Bide üstüne üstlük kıyafetlerinle giriyorsun.Hadi tut elimi çıkarayım seni şuradan.

Elimi uzattım beni çıkarması için ve sonra onu havuza doğru çektim.Arda Taşkıran kıyafetleriyle havuzdaydı.

"Bak Arda bana kırılmıştın ya seni çağırmadığım için havuza.Seni daha fazla kırmayım dedim,şimdi sayemde havuzdasın hem de kıyafetlerinle.Uzun bir sürenin ardından yüzümü bir gülümseme sarmıştı.Onu bu hale getirdiğim için sanırım.

"Bestee,beni deli ediyorsun,normal şartlarda bana biri bunu yapsa ona bunu çok ağır ödetirdim.Ama sen yapınca çok hoşuma gitti.Kışkırtıyorsun beni demez mi.

"Sus Arda sus senin hoşuna gitsin diye yapmadım bunu.Yeter artık tiksindirme beni kendimden,defol git artık bahçede bile yalnız kalamıyorum.-Yaptığım şey bana ters tepmişti.Ben bana gıcık kapsın diye yapmıştım,o bunu yanlış anlamıştı.

Kıyafetlerimi değiştirmek için odama çıktım.Saat gece üçü gösteriyordu.Banyoya girdim,duş alıp kıyafetlerimi değiştirdim.Pencerenin önüne geldim.Arda o ıslak kıyafetlerle şezlongta oturuyordu.Tam bir manyaktı bu Arda.Yaptığım şeyden bir an için pişman olmuştum,ona bu hazzı yaşattığım için.Sonra yatağa girdim,uykuya dalmayı bekledim.Uykularım çok düzensizleşmişti artık,doğru düzgün bir şeyde yiyemiyordum.

Zor oldu ama uyumuşum.Rüyamda bir el bana doğru yaklaştı.Korkma baban yaşıyor,ben sana hayatının geri kalanında hep yardımcı olucam.Yeter ki sen elimi tut ve bırakma.Elimi uzatmaya çalıştım ama bir türlü kavuşamadı ellerimiz.O kadar güzel bir eldi ki bu hiç unutmayacağım cinsten.Kan ter içinde uyanmıştım.Rüyamda gördüğüm şeyler beni çok etkilemişti.Delirmeye başlamıştım sanırım.Kıyafetlerimi giydim hemen aşağı indim.Lale'ye Arda nerede diye sordum.Odasından daha inmediğini söyledi.Yukarıya çıktım,tam odasına giricektim.Ardından vazgeçtim.Kapısının önünde beklemeye  başladım.On dakika kadar bekledim sanırım.Çıkmıştı odadan artık.Karşısında beni görmesinin şaşkınlığıyla lafa girecekken tam,buna engel olup.

Rüyamında etkisiyle "babamdan bir haber yok mu hala,araştırıyorsun değil mi?diye sordum.

"O da bana araştırıyorum tabi ki ama bir ize ulaşamadık daha,bana güvenmiyor musun?

"Tabi kide güvenmiyorum sana ama mecbur olduğum için güvenmek zorunda kalıyorum."

-Peki Beste hadi madem buradasın kahvaltıya inelim beraber.

"Ben kahvaltı filan yapmayacağım ,sen yap"dedim ona.Kolumdan tutup beni kendine çekti.

"Bırak beni Arda,canımı acıtıyorsun.

"Bak Beste ben senin için uğraşıyorum,kimsenin sana yapmadığı,yapamayacağı şeyleri yapıyorum ve sana yaranamıyorum hala.Sence ben bu muameleyi hak ediyor muyum."

-Sen benden daha fazla bir şey isteyemezsin anladın mı Arda!Bana kimsenin yardım etmesini sen istemiyorsun,buna sen engel oluyorsun.Sırf benimle evlenebilmek için.Hep engel oldun,diğer insanlara da.Ne sandın ya da sanıyorsun seni sevdiğim için mi seninle evlendim.Mecbur bıraktın beni buna ,babam için olmasa hiç bir şekilde istemem senden yardım-.Çıldırtmıştı artık beni,katlanamıyordum ona.

"Beni seveceksin Beste buna inanıyorum.

"Duymuyor musun Arda sen ya beni,bırak şu kolumu artık."Bıraktı,kolum mosmor olmuştu.Bir hışımla merdivenlerden aşağı indim.Mutfağa girdim.Buz gibi su içtim,kendime gelebilmek için.Yukarı odama çıktım,kıyafetlerimi giydim.Çantamı aldım artık dışarı çıkmam lazımdı;ne olursa olsun.Aşağıya indim,Arda kahvaltı yapıyordu masada.Bahçe kapısına yöneldim.Kapıyı tam açıyodum ki Arda bana engel oldu.

"Nereye gidiyorsun Beste bana söylemeden.Hem ayrıca bensiz dışarı çıkamayacağını biliyorsun.

"Bilmiyorum Arda ben artık bunaldım ve dışarı çıkıcam oldu mu.Tamam Beste çık dedi.Arabamın icerisine girdim.Nereye gittiğimi bilmeden sürmeye basladım.Biraz sonra beni takip eden aracı gördüm.Anlaşılan Arda peşime adamlarını takmıştı.Demek bu yüzden çıkmama izin vermişti.Olsun dedim umursama Beste ,şu an dışarıdasın.Görmemezlikten gel peşindekileri.

Kendi kendime düşünmeyi bir kenara bırakıp,Su'yu aradım.Her zaman buluştuğumuz parka çağırdım onu.Çok sevindi canım arkadaşım.Arabamı park ettim bir otoparka,ardından parkta bir banka oturup Su'yu beklemeye başladım.Arda'nın peşime taktığı adamlar uzaktan beni seyrediyorlardı,farketmemiş gibi davrandım.Su biraz gecikeceğini ,trafiğe takıldığını haber verdi.Ayağa kalktım ,sonra bisikletiyle hızla bana doğru yaklaşan bir çocuk freni tutmayıp bana çarptı.Yere yığıldım,canım çok acıyordu.Çocuk benden korkmuş olacak ki hızla uzaklaştı.

Ayağa kalkmaya çalıştım ama dizlerim tutmadı.Sonra biri elini uzattı." "Uzaktan gördüm çok fena çarptı çocuk.İyi misin?"

-İyi sayılırım dedim ve sonra elini uzatan kişi yere eğilip,dizin fena kanıyor şuna bir bakayım dedi."Kafamı kaldırdım gözgöze geldik.Gözlerinin içi parlayan bir adam vardı karşımda.

"Yardım edebilirim değil mi sana?"

Teşekkür ederim ben kendim kalkabilirim."dedim.Ayağa kalktı ,bende kalkmayı başarmıştım derken dengem bozuldu.Tam yere düşüyordum ki beni tuttu.Kollarının arasındaydım.Nefesim kesildi bir süreliğine sanki o kadar güzel bakıyordu ki bana.Bu yabancı adam bana niye bu kadar sıcak,niye bu kadar tanıdık gelmişti.Hiç kendime gelmek istemesemde zorundaydım.Biliyordum ki Arda'nın korumaları beni takip ediyordu.T oparlandım hemen,kendimi çektim onun kollarından."Teşekkür ederim"deyip yanından ayrıldım,seke seke.Su tam karşımdaydı.

"Canım ne oldu sana böyle ,dizin kanıyor."dedi.

Biliyorum Su az önce bir çocuk bisikletiyle bana çarptı,ondan böyle oldu dizim.
"Anladım canım hastaneye gidelimde pansuman ettirelim dizini.Mikrop filan kapar şimdi.

-Tamam gidelim gerçekten çok acıdı,çok hızlı çarptı çünkü.Hadi arabaya doğru gidelim de hastanede bir baktıralım.Şansa bak ya haftalar sonra dışarı çıkıyorum,seninle buluşuyorum.Başıma gelene bak.Neyse vardır her işte bir hayır.Arabaya bindik,hastaneye geldik.Doktor muayene etti,dikişlik bir şey yoktu şükür.

Su" Beste bunuda halletiğimize göre bizim eve mi gidelim yoksa başka gitmek istediğin bir yer var mı?Bestee sana diyorum,beni duyuyor musun?"

Haa efendim."Sen burda mısın Beste,bir şey olmuş sanki,gözlerin bir başka bakıyor."

-Ya parkta yere düştüğümde biri bana yardımcı oldu da o aklıma takıldı.Yani yanlış anlama şimdi tam düşüyordum beni tuttu.Biraz yakınlaştıkta.Ayy ben ne saçmalıyorum ya boşver işte,ben iyiyim-.

Su"Senin kimse kolay kolay aklına takılmaz Beste,yakınlaşmışsınız birde.Hem bana baksana sen,bak bakayım.Gözlerin parlıyor.Hoşlandın mı yoksa sen bu çocuktan.

"Saçmalama Su ilk defa karşılaştığım bir insandan hoşlanamam herhalde.Hem ben evliyim benim için geçerli olmasa da.Dikkat et bir de takip ediliyoruZ.

UMUDUNU KAYBETME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin