Gözlerimden tut da ciğerlerime kadar kırgınım...

236 90 9
                                    

Su,ben ve Pars birbirimize bakındık bir süre.Ne söylesekte Arda'yı ikna edebilecektik ,  eminim üçümüzde bilmiyorduk.

Pars ikimizden de hızlı çıkıp"evet aslında şu an yurt dışında olmam gerekiyordu ama sevgilime süpriz olsun diye iptal ettim uçak biletimi.Çokta önemli bir işim yoktu,bende sizinle olmayı tercih ettim.Yanlış mı yaptım yoksa ortam baya gergin duruyorda."

Bunları söylerken çok cool'du.İnanamadım Pars'a çünkü Arda'ya diyecek tek bir kelime bile bırakmamıştı.Şu da aklımdan geçmedi değil acaba gerçek hayatında da bu kadar çok yalan söyleyip bu kadar rahat davranabiliyor muydu?Benim için mühim bir durumdu bu ama saçmalamayı bir kenara bırakmam lazımdı.Şu andaki yalanlarını beni zor durumda bırakmamak için söylüyordu.Şimdilik önemli olan şey buydu.Arda,Pars'ın söylediklerine karşın son derece ikna olmuş bir biçimde Pars'a elini uzatıp sıktıktan sonra masaya oturmasını istedi.Rahatlamışmıydık,hayır Arda'nın dışında kalan kişiler yani biz son derece ateşin üstünde oturuyor gibi bir şeydik .

"Kusura bakma Pars biz sen gelmeyeceksin diye yemeğe başladık."

Yok ne kusuru Arda sorun yok ben böyle şeyleri problem etmem dedi Pars.
Arda'yla göz teması kurmuyordu ona cevap verirken.Biz ana yemeği yerken Pars çorbasını içiyordu.Ortam sessizdi zaten Arda genelde  konuşmayı sevmezdi.

Su yüzüme baktı ve bana lavoboyu gösterir misin Beste?

Tabi ne demek gel gösteriyim  Su.

Arda hemen lafa karışarak"hayatım sen otur yardımcılar gösterir yerini lavobonun.

"Sen karışma demeyi çok isterdim ama ortamı germeye niyetim yoktu."

Arda ben gösteririm hem yukarıda ufak bir işim var.Siz devam edin biz tatlıya yetişiriz.

"Su'yu kendi odamdaki lavoboya götürdüm.
"Geç bakalım Su burada benim lavobom.

"Saçmalama Beste bu kadar da saf olma arkadaşım ya seni buraya gerçekten lavoboyo girmek için çağırmadım herhalde.

"Ya aşağıda demedinmi  lavoboyu göster diye bana."

Güzel arkadaşım ben biraz olsun ortamdan uzaklaşalım diye lavoboyo gidelim dedim.

"Off napayım anlayamadım Su kafam o kadar karışık ki."

Biliyorum Beste sahiden aşağıdaki Pars mı?Gelemeyeceğim dememiş miydi.Ben şok oldum karşımızda görünce.Bu kadar düşünceli bir insan olamaz seni zor durumda bırakmamak için kocanla göz göze gelmeyi bile göze alıyor.

"Bende şok oldum valla Su beklemiyordum.Keşke gelmeseydi biz bir şekilde yalan uydurmuştuk zaten.Şu aşağıdaki tablo beni gerçekten geriyor.Hadi neyse kritiğimizide yaptık dikkatleri üzerimize çekmeden aşağıya inelim."

Tamam Beste hadi dedi Su.Merdivenlerden aşağı indik sofraya tekrardan oturduk.Dediğimiz gibi tatlı servisine yetişmiştik.Tatlılarımızıda yedik ve masadan kalktık.Arda'ya telefon geldi.Müsaade isteyip yanımızdan ayrılıp çalışma odasına gitti.
Şimdi koskoca salonda ben,Su ve Pars kalmıştık.Ona soracağım çok soru vardı kafamda şekillendirdiğim ama bunların zamanı değildi şu an.

Su;Beste ya içerde bunaldım ben bahçeye çıkalım orada oturalım mı diye sordu bana.

Bende gerçekten bunalmıştım"tabi"deyip Pars'ıda Su'yuda yanıma alıp bahçeye geçtik.

Su,Pars'a sessizce"gerçekten çok teşekkür ederiz Pars şu an burada bulunman bizi şaşırtsada senin cesaretini ortaya koydu.

"Ben sadece ortaya atılan yalanı devam ettirmek için buradayım Su.Bana biçilen görev bu bende onu gerçekleştiriyorum.Teşekküre filan gerek yok .

UMUDUNU KAYBETME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin