Nasıl oluyor ya bunca hazırlığı ne ara yapmıştı.Benim burada olduğumu nereden biliyordu da süprizi buraya hazırlamıştı.Bir yanım ona o kadar kızgındı ki yaptığı süprizi görmezden gelmek istiyordum ama bir yandan da bunu yapamayacağımı iyi biliyordum.Dün söylediklerinden sonra kalbimi o kadar acıtmıştı ki bunu böyle mi onarmaya çalışıyordu.
Ben güzel bir masa , renkli balonlarla söylediklerini unutabilecek miydim? sanırım bunun eşiğindeydim.
Kendimi biraz olsun toparlamaya çalışarak " bunları hazırlamana gerek yoktu yani en azından sadece özür dilerim deseydin yeterliydi.İllaki yüzyüze gelmemize , böyle şatafatlı şeyler hazırlamana gerek yoktu.Kendini benim için bu kadar yormasaydın."dedim.
Benim kendimi yorduğum yok Beste şöyle bir oturursan sana kendimi izah edeyim.
"Peki dinliyorum , sen anlat " dedim yüzümü somurtarak.
Ben dün evinize geldiğimde kendimi çok kötü hissettim.Kendimi çok zor tuttum inan Beste.Kendimi o kadar kasmışım ki gecenin sonunda sana patladım işte.Dün söylediklerim gibi düşünmüyorum yani sen benim duygularımı kullanacak biri değilsin.Kullanacak olsaydın evli olduğunu bana söylemezdin en azından.
Usul usul dinlemiştim anlattıklarını.Şu an karşımda gerçekten pişman bir adam görüyordum ya da öyle mi görmek istiyordum gerçekten bilmiyordum.Ağzımdan çıkacak tek bir kelimeyi bekliyordu.Ne demeliydimki diye düşünmeye kalmadan bir anda kendimi bunları konuşuyorken buldum.
"İyi hoş söylediklerinde ben şimdi dün ki Pars'a mı inanmalıyım , bu günkü Pars'a mı? Beni kırdın evet ama ben geçmişte takılı kalmayı seven bir kız değilim yani işin özü özrünü kabul ettim Pars.Hem bunca hazırlığınıda göz ardı edemem.
Teşekkür ederim bu güzel şeyler için.
"Yine ağzım durmamıştı , kabul etmiştim özrünü.Bende hiç bir şeyin ortası yoktu ya evettim ya hayırdım.Bu huyumdan ara sıra nefret etsemde , elimden bir şey gelmezdi.Bir dakika deyip yanımdan uzaklaştı.Yine ne olacak demeye kalmadan elinde bir demet papatyayla geldi yanıma.
Son olarak özrümü kabul edersen diye bunları vermeyi planlamıştım.Bilmiyorum papatyayı sever misin ama ben seveceğini düşünerek aldım Beste.Beni affettiğin için sana çok teşekkür ediyorum gerçekten.
"Çok severim hem de çok.Ama olayın şokuyla soramadım sen bu süprizi ne ara hazırladın.Benim buraya yakın bir yerde olduğumu nereden biliyordun.En son ben kafede otururken bana mesaj atmıştın buluşalım mı diye.Daha sonradan da ben yerimi filan söylemedim herhalde değil mi?sadece sana buluşmak istemediğimi söylediğimi hatırlıyorum.Nasıl oldu bunlar bir açıklama istiyorum "senden dedim meraklı gözlerle.
Çünkü gerçekten böyle bir tesadüf olması imkansızdı.Su'dan da yerimi öğrenemezdi , çünkü Su nerede olduğumu bilmiyordu.Ee en doğal hakkımdı bunu sormak.Önce suratıma o tatlı bakışını attı sonra açıklamasını yapmaya başladı.
Kızmayacaksan söylüyorum.Bu sefer seni evinden çıktığından beri takip ettim.Yani tesadüf filan yok ortada.Kafeye geldiğini görünce mesaj attım buluşalım mı diye sen istemeyince bütün bu planı uyguladım.Kafede de baya kalınca yeterli bir süre oldu benim için , bütün bunları hazırlayabildim.Şimdi ben gidiyorum seni piknik masasıyla başbaşa bırakıyorum Beste.Hepsinden ye senin için hazırlattım.
Gitmek istiyordu yani süprizi hazırladım affetmen için şimdi seni yalnız başına bırakıyorum.Haklıydı ben evli biriydim Ateşe dokunmak istemiyordu , ona yakışmazdı da.Kendimi kötü hissetmeme yol açıyordu bu tavırlarıyla.Ahh kendime sinir oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUNU KAYBETME
RomanceÇaresizliğin en amansız olduğu yerdeyim şimdi. İlk defa sevmenin tarif edilmez korkuları içindeyim. Uykusuz gecelerin yorgun sabahlarında seni düşünüyor. Ve korkularla yine sana doğru koşuyorum. Hep aynı soru düşüncemde ya severse O zaman neler olab...