Bozuk bir saattir yüreğim hep sende durur..

137 16 7
                                    

"Nasıl yani kocanızı mı şikayet ediyorsunuz hanfendi."

" Evet Arda Taşkıran az önce kendi evinde bir cinayet işledi diyorum size."

" Biraz sakin olun ve size tekrardan soruyorum eminmisiniz."Eminmisiniz dedikçe öfkem bir kat daha artıyordu.Neyin eminliğiydi bu ya apaçık şahit olmuştum o anlara.

" Eminim tabikide lütfen ne yapılması gerekiyorsa onu yapın " dedikten sonra beni bekleme odası gibi bir yere götürdüler.Bu saatten sonra işim neler olacağını beklemekle geçecekti.Dua ediyordum içimden bir aksilik çıkmaması için.Arda denilen o şahsiyet çoktan haketmişti o demir parmaklıklar arkasına girmeyi.Gerek dolandırıcılıktan ,gerek adam dövmekten , gerek mafyacılıktan ve en esasında adam öldürmekten.

Bekleyiş adamı içten içe kemiren bir şeydi.Çünkü neler olacağı ya da neler olduğu hakkında hiç bir bilgin yoktu.Göz yaşlarımı silip , elime uzatılan su'yu içerek kendime gelmeye çalıştım.Telefonuma gelen mesaja bakınca Pars' ın karakolun önünde olduğunu öğrendim.Ona karakolun içerisine girmesini söyleyip , yanıma gelmesini rica ettim.Çok geçmeden Pars , polis arkadaşın yardımıyla yanıma geldi.Ona sarılıp yaşadığım acıyı onunla paylaşmak istedim.Sarıldığım an tüm yükümü ona bırakmış gibi oldum.Yeşilin en güzel tonu olan gözleriyle beni sakinleştirmeye çalışıyordu.Ellerimi tutup beni oturttu.

" Ne oldu Beste , neden buradasın? Beni korkutma o adam mı sana bir şey yaptı."

" Hayır bana değil ama başka birine bir şey yaptı.Evde bir adamı öldürdü gözlerimle gördüm" dedim sesimdeki titremeye engel olamayarak.

" Nasıl yani inanamıyorum sevgilim sen bu yüzden bu kadar kötü gözüküyorsun.Peki Arda seni görmedimi , senin karakola gelmene nasıl izin verdi " deyip gözlerini kaçırdı , yaşadığı şokun etkisiyle.

" Beni ilk başta görmediler daha sonra bağırdığımda fark ettiler.Arda beni susturmaya çalıştı ama ona, onu şikayet edeceğimi söyledim.Gelmeme izin verdi zaten çok rahattı bana bir şey olmaz dedi.Bu işin içinden nasıl sıvışacak bilemiyorum."

" Nasıl biri bu ya.Adam birini öldürüyor sonra bana bir şey yapamazlar diyor.Oh ne ala memleket ya."

" İşte sana anlatınca inanmıyordun.Arda böyle bir adam ve oldukça rahat " dedim.Artık Pars bana biraz daha inanıyordu Arda konusunda.Polisler ekiple birlikte şu anda eve doğru yol almaya başladıklarını söylediler.Benim bir diğer korkumda Arda' yı buraya getirdiklerinde Pars'la karşılaşmalarıydı.Bunu Pars' a söyleyip sorun çıkmasını istemediğimi söyledim.Pars beni burada tek bırakmak yerine en güzel çözümü bulup bana söyledi.Su' yu arayıp Bora ile birlikte buraya gelmesini söyledi.Böylece Su da burada olunca Pars bir şüphe uyandırmayacaktı.Borada Pars' ın kuzeni kontenjanından sıyrılacaktı .

Meraklı bekleyişim sırasında beklediğimiz gibi Su' yu, Bora getirdi buraya.Olanları birde onlara özet geçtim. Bora' nın acil bir işi çıkınca onu uğurlamak zorunda kaldık.Bir polis memuru eve baskın yapıldığını söyleyince içimizi rahatlattı.Pars bana sakinleştirici hap almaya eczaneye gittiği sırada biz Su ile birlikte karakolun bahçesinde dolanıyorduk.O sırada polis aracından Arda ve onun korumalığını yapan diğer adamlar teker teker iniyorlardı.Belli ki polis olay yerindeki herkesi sorgulayacaktı.

Arda ile göz göze geldiğimiz zaman bana sırıtarak "Karıcığım kocanı şikayet etmeye bu kadar hevesli olduğunu bilseydim , bunu daha önceden yapardım " dedi.Polis memuru hemen müdahale edip Arda' yı hızlı olması konusunda uyardı.Arda memura öyle bir baktı ki ,memurun bu hareketinden memnun olmadığını söyler gibi.Hala karıcığım diyordu bana lanet herif.Bu sefer ondan kurtuluşum olabilirdi belkide tek çaremde sayılırdı.
Polislerden biride beni içeri çağırdı.Arda' yla karşılaşmak istemeye istemeye içeri girdim.Sandığım gibi Arda yoktu etrafımda.Memur bir takım sorular yöneltti bana gördüklerimle ilgili.Daha sonra evde arama yaptıklarını herhangi şüpheli bir ize rastlamadıklarını söyledi.

UMUDUNU KAYBETME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin