Tehlike ÇaNları ÇalmaYa BaŞladı...

121 18 8
                                    

Pars' ı dedemin evine getirmiştim.Dediği kafamı o kadar kurcalamıştı ki Pars' la daha  yeni barıştığımız bile aklımdan uçup , gitmişti.

" Sevgilim şuraya oturda , şimdi tam anlayamadım.Olayın özünü anlatır mısın " dedim.

" Bitanem babamın adamlarından bir kaç tanesini görevlendirdim araştırma yapmaları için.Arda en son yurtdışına gitmişti ya o zaman babanın yurtdışında asistanlığını yapan bu kişiyle görüşmüş orada.Adam Türk asıllı İngiliz vatandaşıymış , kimi kimseside yokmuş anlayacağın.Artık ne hikmetse adamı orada bir güzel pataklamışlar nedendir bilinmez birde dönüştede Arda bu adamla aynı uçakta dönmüş Türkiye'ye.
Yani demem o ki senin öldürüldüğünü gördüğün kişi büyük olasılıkla babanın yurtdışındaki asistanı " diye bir güzel anlattı bana.

Eğer ki her şey Pars' ın anlattığı gibiyse , Arda babamın asistanlığını yapan bu kişiden ne istemişti de , öldürmüştü onu.Yoksa öldürdüğü asistan babama bir şey mi yapmıştı ya da diğer bir sürü olasılık.Hiç bir şeye anlam veremiyordum.Kendimi kötü düşünmemeye zorlayıp " Peki Arda' nın öldürdüğü kişinin babamın asistanı olduğundan eminmisiniz , sevgilim " dedim.

" Bak hayatım eğer kendini üzmeyeceksen adamlar bana o asistanın fotoğrafını attılar sana onu göstericem.Yani olay sana kalmış sen bunu belirleyeceksin ama hazır değilsen bunu erteleyebiliriz " deyip elimi tuttu.Elimi tutmasıyla bütün bedenimi derin bir huzur kaplıyordu , hissedebiliyordum.Yaşadığım onca olumsuz şeylerin içinde bana bir çınar ağacı gibi destek veriyordu.

" Ben hazırım tüm kalbimle , göster bence olayları cevaplandırayım artık kafamda."

" Seni zorlamak istemiyorum Beste.İstersen daha sonra bakabiliriz ."

" Hayır sen yanımdasın ya kendimi çok güçlü hissediyorum gerçekten.Bakabilirim " dedikten sonra Pars babamın asistanlığını yapmış o kişiyi bana gösterdi.Önce gözlerime inanamasamda bu adam , Arda' nın öldürdüğü o adamdan başkası değildi.Yanılamazdım görsel hafızam oldukça iyiydi.İyi de neden ve niçin bu asistan öldürülüp ortadan kaldırılmıştı.Üstelik babamı aramak için yurtdışına gittiğimde bana hiç kimse babamın bir asistanı olduğundan hiç bahsetmemişti.Sorular , sorular ...
Artık usanmıştım bu sorulardan ve artık babama kavuşmak istiyordum.Güçlü durmakta bir yere kadardı.Böyle bir karışıklığın içine nasıl düşmüştük.Biz iki kişilik ailemize istemedende olsa nasıl bu kötülükleri sığdırabilmiştik , akıl kárî değildi.

Neyseki kendimi toparlayıp Pars' ın gitmesine engel olabilmiştim.Ben onu kırmakla meşgulken o yüzünü hiç görmediği babam için seferber olmuştu.Bazı sözler  , bazı kişilerde sadece lafta kalırdı.Ama görüyorum ki Pars' ta sadece lafta kalmamıştı.Dediği gibi babamı bulmak için araştırmalar yapmaya başlamıştı.Onu bir kez daha ne kadar sevdiğimi anlamıştım , bu duyarlılığıyla.Beni dizine yatırıp , saçlarımla oynarken " Sen hissediyorsun ya babam ölmedi , yaşıyor diye.Bencede baban ölmedi , bende öyle hissediyorum.Bunları seni iyi hissedirmek için değil , gerçekten öyle hissettiğim için söylüyorum Beste.Ama şunuda hissediyorum ki babanın kaybolmasında yüzde yüz Arda' nın parmağı var.Sen üvey annemden şüpheleniyorsun , bende bugünden sonra ondan şüpheleniyorum " diyordu.

Birinin daha böyle hissetmesi benim daha iyi hissetmeme neden olmuştu.Üstelik bunun erkek arkadaşımın olması bir kat daha iyiydi.Saçlarımla ne zaman biri oynasa hep uykum gelirdi.Yine aynısı olmuştu , uykum gelmişti.Zorla onun dizinden kalkıp yatacağımız yeri hazırlamaya gittim.Pars' ta sıcaktan ve yaşadığımız hava alanı maceramızdan sonra mayışmıştı.Yatakları hazırlayıp Pars' ın yanına gittim.Ona buraya gelirken üzerimde kalan eşofmalarını uzattım giymesi için.

UMUDUNU KAYBETME Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin