Karşımda dikilmiş bana hesap soruyordu.Haklıydı da ona bir açıklama yapmak zorundaydım ama şu an bunun ne yeri ne zamanıydı.
"Pars haklısın böyle bir yalan söylemek zorunda kaldım.Sana şimdilik şunu söyleyebilirim Arda biraz fazla kıskanıyor beni senide tanımadığı için olay felan olmasın diye yaptım bunu.Şimdilik bu kadar anlatabilirim inan daha sonra açıklamasını daha ayrıntılı yapıcam ama şu mutfaktan bir çıkalım.
Tamam Beste aslında haklısın benim burada olmam zaten hiç uygun değil ama yinede keşke Su'nun sevgilisi demeseydin.Hadi çıkalım.
Pars önden ben arkadan dışarıya Arda ile Su'nun yanına çıktık.Arda yanına çağırdı beni oturmak için.Parsta oturdu Su'nun çaprazına.Masada ufak bir sessizlik oldu.Beni sorarsanız ben zaten gırtlağıma kadar yalana batmıştım.Bu hiç alışık olmadığım bir durumdu.Normalde yalandan nefret eden ben şimdi yalan makinası haline gelmiştim.
"Eee Su bir sevgilin olduğunu bilmiyordum.Gerçi yeni başlamışsınızda orası ayrı.İnsan bi bizimle tanıştırır diye Su'ya atıfta bulundu Arda.
"Su da lafın altında kalmaz"Arda bey eve aldığın mı var beni bu durumdan haberdar ediyim sizi.Hem benimle bu kadar ilgilendiğini bilmiyordum.
"Ardanın yüzü kızardı bozardı.Pars desen Su'nun söylediğine şaşırmıştı.Yine ortalığı toplamak bana kalmıştı.Bir günde kırk yaş yaşlanmıştım galiba.
"Su ya çok şakacısın sende olmasan bizi kim güldürecek.Hem hadi kalkalım artık hava kararmadan evlerimize dönelim dedim.
"Ya bu günlük bu kadar adrenalin bana yetmiştide artıyordu bile.En azından Pars ,Su'nun şaka yaptığını bilsinde Arda'dan kıllanmasın.
Su'yla ikimiz yukarı çantalarımızı almaya gittik.Ardından Pars'ın düşürdüğü anahtarı bulmak için dün onun oturduğu koltuğa baktım.Dediği doğruydu anahtarını koltuğun kenarında buldum ve Su'nun eline verdim Pars'a vermesi için.Çok susamıştım çıkmadan önce mutfağa girdim.Suyumu içtim bardağımı koyduğum anda içeri Arda girdi.
"Banada su yok mu Beste? dedi."
Elin yok mu senin geç al dedim.Beni yeterince geriyordu zaten."Beste bak şimdiden söyleyim eve döndüğümüzde kilitli filan olmayacaksın ben çok pişman oldum.Hem bundan sonra Su ilede görüşebilirsin ,bizim evede gelebilir.Bunlara karışmayacağım birazda böyle deneyeceğim seni belki bana karşı tavrını yumuşatırsın.
"Dalga mı geçiyordu benimle yoksa gerçekten ciddi miydi?Bunları zaman geçtikçe anlayabilecektim ancak.Ama bu dedikleri doğruysa benim işime gelicek durumlardı bunlar.
Su"nun "hadi çıkalım artık "demesiyle evden çıktık ve kapımızı kilitledik.Arda Pars'la yalnız kaldığında kim bilir neler konuşmuştu ki Pars bu kadar bozulmuş gözüküyordu.Ah özür dilerim senden düşlerimin prensi.Seni büyük bir yalanın içine soktuğum için.Arabalarımıza giderken Arda gider ayak bombasını patlattı.
"Su ,Pars yarın güzel bir akşam yemeği yiyelim beraber.İtiraz filan kabul etmiyorum ikinizde yarın bizim evdesiniz."
Beyimiz emretmişti yine.Şaka gibi resmen Pars"ı bizim eve davet ediyordu.
Pars kendini sıktı sıktı sonra ben söz vermeyim gelemiyebilirim dedi.
Bunları söylerken Arda'nın yüzüne bakmıyordu.Halinden hoşnut olmadığı belliydi.
Su hemen araya girip "ben ikna ederim Pars"ı yarın sizdeyiz merak etmeyin dedi ve ortamı toparladı."
Ben Arda"nın arabasına bindim,Pars kendi arabasına ,Su da kendi arabasına binip evlerimize yol aldık.Yol boyunca Pars'ı düşündüm, ona nasıl bir açıklama yapacacağımı derin derin düşündüm.Zaten arabanın arkasında oturuyordum Arda'yla dikiz aynasından bile göz teması kurmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUNU KAYBETME
RomanceÇaresizliğin en amansız olduğu yerdeyim şimdi. İlk defa sevmenin tarif edilmez korkuları içindeyim. Uykusuz gecelerin yorgun sabahlarında seni düşünüyor. Ve korkularla yine sana doğru koşuyorum. Hep aynı soru düşüncemde ya severse O zaman neler olab...