12.Mektup

70 14 4
                                    

11.05.1987

Sevgili John.

Mavinin davetkarlık yaptığı, siyah tonlu gökyüzünü aydınlatan küçük bir dolunayımız var bu gece. 

Şuan nerede olduğunu bilmiyorum fakat bulunduğun yer her neresi olursa olsun, aynı gökyüzüne baktığımız sürece yan yana olduğumuzu biliyorum. Aynı gökyüzüne bakıyor, aynı havayı soluyoruz... Ciğerlerime oksijen olarak aldığım havada senin de nefesin ve kokun var. 

Gözlerinin daldığı her bir yıldızda, gözlerinin onlarda bıraktığı küçük güzel izler var...

Günler geçmiyor John. Yaşayıp yaşamadığın bile hala belirsizken, sensiz burada günler hiç geçmiyor. Mahkememe dört gün kaldı. Siyah duvarlarda çizilmeyi bekleyen ise dört J harfi, dört çentik...

Westley beni her gün ziyarete geliyor ve her geldiğinde, bana güzel kurabiyelerden getirip bir sepet umut bırakıp gidiyor. Buradan çıkacağımı söylüyor John... Westley bu dünyada suçsuz olduğuma inanan tek insan. Beni iyi kılan, bana güzel davranan ve beni koşulsuz seven tek insan.

John, Westley senin yokluğunda benimle çok ilgileniyor. Onu seviyorum John. O gerçekten iyi biri. Yaptığım onca şeye rağmen yanımda, bana destek olmak için bekliyor. Ben iyi biri değilim ama sanki o kötü meleklere de yardımcı olmak için görevlendirilmiş gibi.

Westley bu dünyada sahip olabildiğin en güzel arkadaşın...

Sevgili John, 

Şuan nerede olduğuna dair en ufak bir fikrim yok. Keşke paslı penceremin içinden küçük bir dilek perisi girse ve bir dileğim olup olmadığını sorsa diyorum bazen. Tek dileğimin senin yerini bulmak olduğunu söylerdim John. Seni çıplak ve yetim gözlerimle tekrar görmek ve ailesine kavuşmuş çocuğun mutluluğunu yaşatmak isterdim onlara.

Gözlerinin esrarengiz harelerinde kaybolmak ve her çizgisinde tekrar tekrar sana aşık olmak... Göz bebeklerinin içinde kendimi görmeyi o kadar özledim ki John. Kokunu içime çekmeyi, seni sevgini, bizi...

Bizi özledim John.

Bıraktığın kadını özledim. Senden sonra yetim kalan bedenime güzel bakamıyorum. Geri dönsen, beni beğenip beğenmeyeceğini de bilmiyorum.

Ve sanırım yine mektubum gözyaşlarım yüzünden mahvolacak.

Mahvolmadan kesiyorum.

Hoşça kal John, sana kavuşmak için sabırsızlanıyorum!

21.Mektup Goodbye John.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin