20.Mektup

87 17 8
                                    

07.12.1987

Sevgili John... 

Mektuplar, posta kutusunun kalbinde saklı.

Sana bu zamana kadar yazdığım bütün mektupları okuduğunu ve bu mektubumu da okuyacağını biliyorum.

Sana yazacağım mektuplardan sonra her şeyin değişip değişmeyeceğine, gelip gelmeyeceğine senin karar vermeni istiyordum.

Bekledim John, çok bekledim. Fakat sen geri gelmedin. Kayıtlara faili meçhul olarak geçmeyi tercih ettin, geri gelmedin...

Yokluğunun karanlığında, bütün odamı mumlarla bezedim. Elektrikler kesik. Bütün şehrin ışığı yanıyor fakat benim elektriklerim kesik.

Bu sahne çok tanıdık öyle değil mi? (:

John ben...

Ben...

Sanırım yazamayacağım. Yapamıyorum John, yazamıyorum. Ben, artık sana yazamıyorum.

Sana yazdığım 20. mektupta böylesine tıkanacağım, kimin aklına gelebilirdi ki?

Kendimce aldığım bazı kararların yanında, bazı planlarım var John. Muhtemelen artık bu şehirde yaşamayacağım. Kanada'ya... Ya da Norveç'e taşınmak istiyorum. Belkide daha uzak ülkelere, belkide başka şehirlere... 

Olurda geri dönersen, beni bulamayacağını biliyorum. Oysaki ben diğer ülkelere seni aramaya gidiyorum. Seni arayacağım John, bütün ülkelerde. Gidebileceğin her yerde...

Balayımızı Norveç ve Kanada da yapmıştık.

Orada saklanıyor olman ümidiyle, uçak biletimi yarına aldım. Yarına kadar her şeyimi toparlayacak ve sessiz sedasız çekip gideceğim.

Belki seni alır dönerim John. Ailene yapacağım en güzel sürpriz bu olur.

Eline ulaşacak olan son mektubum, 20. mektubum John. Yani şuan sana yazdığım mektup.

Sanırım artık veda vakti John. Mektup yazmaya bir süreliğine ara vermem gerekli. Ama ilk fırsatta sana yazacak ve mektuplarımı posta kutusuna ulaştıracağıma söz veriyorum. Sana yazamadığım, bu zamana kadar açıklayamadığım her şeyi ve bütün sırlarımı bir sonraki mektup olan 21. Mektuba yazacağım ve sonra onu mum alevlerinin arasına bırakacağım...

Sevgili John,

Her şeyi bilebilirsin.

Sana dair söylediğim her şeyi. Hissettiklerimi yazdıklarımı, söylediklerimi...

Ve hatta söyleyemediklerimi.

Ama 21. mektupta ne yazdığını, hiçbir zaman bilemeyeceksin.

Hoşça kal, John.

-Abigail Rose.


Yazar notu: Bu mektup Abigail'in yazdığı son mektuptur. 

Bir daha ki bölüm finaldir. Mektup değil.

Ve evet, John Rose'un karısı...

Mektupların sahibinin adı:

Abigail Rose.

Final de görüşmek üzere!

21.Mektup Goodbye John.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin