21.Mektup Goodbye John. /Final

206 22 23
                                    

Final;

Final;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-20.Mektup biter bitmez, mum ışığının eşliğinde 21.Mektup Abigail tarafından kaleme alınmıştır.

-21.Mektup John'un posta kutusuna ulaşamamıştır. Çünkü Abigail, mektubu yazar yazmaz onu mum alevlerinin arasına bırakmıştır.

-Bu esnada Amy, hastaneden kaçmış ve soluğu; Abigail ve John'un evinde almıştır.

-Abigail, mektubunu mum alevlerinin arasında yakarken, evinde çıkan yangın sonucu o gece yanarak, ölümün kollarına teslim olmuştur.

-Evinin dış cephesinde çıkan yangının sorumlusu ise Amy'dir.

-Amy, abisinin intikamını almak adına böyle bir girişimde bulunmuş... Öncelikle sadece Abigail'in evindeki elektrikleri kesmiş ve sonra Abigail'in evini ateşe vermiştir.

-Buna rağmen herkes Abigail'in evinin yanmasının, mumlara bağlı sebeplerden olduğunu düşünmüş, kimse Amy'den şüphelenmemiştir.

-20.Mektup biter bitmez Abigail, onu posta kutusuna bırakabildiği için posta kutusuna ulaşan son mektup 20.Mektuptur.

-Abigail'in posta kutusuna bıraktığı mektupların hiçbiri açılmamış ve John tarafından okunamamıştır.

-Ve Abigail'in o çok büyük sırrı; John'u tam beş senedir, onun en yakın arkadaşı olan Westley ile aldatmasıdır.

-John hala faili meçhul (Kimin öldürdüğü bilinmeyen.) biri olarak kayıtlara geçse de ailesi ve Amy başta olmak üzere herkes; karısının, onu en yakın arkadaşıyla aldattığını öğrenmiştir.

-Abigail Rose, kocasını aldatmakla kalmamış Westley ile daha John yaşıyorken, türlü anılar yaşamıştır.

-Abigail'in yazdığı mektuplar, gerçekten John'a karşı pişmanlık duyduğu ve içinde bir miktarda olsa onu sevdiğinden yazılmıştır.

-John, aldatıldığı gerçeğiyle hiçbir zaman karşı karşıya kalmamış fakat bulguların peşine gitmeyi akıl etmiştir.

-Ve Abigail ölürken bile, halen daha John'un yaşadığını düşünüyordu. 

-Son olarak Abigail Rose, 21. Mektubu yakarken yanarak öldüğü evinde; sabaha karşı cesedi bile bulunamamış olup, anısına nazaran bir mezar yaptırılmıştır.

-John Rose'un ölüm tarihi 03.12.1986

-Abigail Rose'un ölüm tarihi 07.12.1987

SON

21.Mektup Goodbye John.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin