,,Toto ma naozaj zabíja, Alessandro!"
,,Mariposa sa ťa nebude pýtať, či ti to je príjemné."
Túto vetu mi opakuje už po stý krát. Uplynulo niekoľko dní odvtedy, čo mi povedal o Mariposovi trochu viac. Každý deň na mne skúša nové a nové veci a snaží sa znížiť môj prah bolesti. Každý večer mi ošetruje nové rany, ktorých počet sa pribúdajúcimi dňami zvyšuje. V jeho očiach však vidím, že sa mu tento režim zapáčil.
,,Nadnes už je toho naozaj dosť!" silno sa zapriem rukami a odstrčím ho ďalej. Cúvnem o dva kroky dozadu a narazím do chladnej steny. Nedokážem sa poriadne udržať na nohách. Zadkom sa opriem o stenu a mierne sa prehnem, aby som mu dokázala, že nie som len taká obyčajná handra a ustojím tú bolesť. Obaja máme potrhané oblečenie, sme spotení a zadýchane na seba hľadíme. Mierne pootvorí ústa, akoby nad niečím premýšľal. Obzerá si celé moje doudierané telo a len mlčí.
Jeho mierne ľútostivý výraz však nahradí arogantný. Jeho pohľad je pyšný a ukazuje, kto tu je v skutočnosti dominant. Ruky si hrdo zloží na prsiach a vystrie sa. Aj cez to špinavé biele potrhané tričko vidím, ako sa mu napínajú svaly.
,,Musíš si uvedomiť, srdiečko, že ak Mariposovi nedáš to, o čo bude žiadať, bude sa k tebe správať ešte horšie, ako som sa kedy správal ja. Nesmieš zabúdať, že on sa ťa na nič nebude pýtať."
,,Prečo ma neučíte s ním bojovať? Prečo ma učíte, ako vydržať jeho bitky? Myslíte iba na seba, pretože ste mi veľakrát hovorili, že ma chcete poriadne zmastiť. Iba ste si museli nájsť dôvod, ako-" nestihnem dopovedať vetu, a už stojí pri mne. Rukou mi zapchá ústa a ja nie som schopná prehovoriť čo i len slovko.
,,Povedal som ti, že ťa nemienim učiť bojovať s ním? Nie. K tomu tiež dôjde, najskôr sa však musíš sama naučiť brániť sa. To ti ja neukážem, na to musíš prísť ty sama. A až na to prídeš, vtedy ti poviem, čo robíš zle a čo treba vylepšiť. Obrana je základ, až potom ťa môžem učiť rôzne údery a tak ďalej. Zatiaľ tu len mrnčíš ako malé decko. Zobuď sa už, Lucy." vyhreší ma priamo do očí a pustí mi ústa.
,,Neznášam vás." zamrmlem potichu, keď je ku mne otočený chrbtom.
,,Ja viem, zlatko. Jedného dňa mi však budeš ďakovať."
Oboma rukami schytí lem svojho trička a dá si ho dole. Pohľad sa mi naskytne na jeho skvele vypracovaný chrbát. Tričko si prevesí cez rameno a otočí sa ku mne. Ja však už sedím na zemi, neschopná akéhokoľvek pohybu. Alessandro ku mne podíde a postaví sa priamo oproti mne - môj pohľad však smeruje k zemi. Keď vidí, že naňho nereagujem, drepne si. Predlaktiami sa oprie o pokrčené kolená a iba tam nehybne čaká. Zrazu však jeho ruka poputuje k mojim vlasom a láskavo ma po nich pohladí. To však ani trochu nezmierni tú bolesť, ktorá mučí celé moje telo.
Jeho ruka po chvíli zmizne do stratena. Tentokrát schytí lem môjho trička a začne ho pomaly ťahať smerom hore. Prudko mnou trhne a v momente mu stlačím zápästia. Naštvane naňho fľochnem.
,,Zlatko, máš ho roztrhané a špinavé od krvi a všeličoho iného. Ako si videla, taktiež som si ho radšej dal dole. Upokoj sa a pusti ma."
,,Mne to nevadí."
,,Nesmieš ho mať na sebe, bohvie, aká špina sa ti dostane do tela." odvrkne a začne ma naozaj vyzliekať.
,,Viem si ho dať aj sama dole." hneď sa zháčim.
,,Vieš sa sama ledva pohnúť, Lucy. Nebuď už taký strachopud."
Pri slove strachopud na mňa žmurkne a priateľsky sa usmeje. Niečo mi hovorí, že už mi nič nemieni spraviť. Budem teda veriť svojej intuícii a pustím ho.
YOU ARE READING
*She wants a revenge*
Teen FictionPokračovanie k príbehu *Strange life* Mladá Lucy Stoneová má už o svoj osud postarané. Jej život je prepísaný na niekoho, koho z celého srdca neznáša a chce sa mu čo najväčšmi pomstiť. Čo sa však stane, keď sa mladé dievča rozhodne oponovať osudu v...