1 | p a r t |

439 43 0
                                    

Černovlasý chlapec vyšel jako každé ráno za svého pokoje a chystal se jít do školy. Byl oblečený do černého dlouhého svetru, černých kalhot a na nohou nosil vcelku těžké pohorky. Vlasy sčesané jako vždy do patky. Oči zvýrazněné, jak jinak než černou, tužkou a trochu nanesené oční stíny na chlapcových víčkách. Nestyděl se za to. Měl to rád. Všichni věděli, jaký je. Jemu to nevadilo. 

Chlapec šel do své třídy s taškou přes rameno, ve které měl potřebné učebnice. Když dorazil, sedl si do zadní lavice. Věděl, že si k němu nikdy nikdo nesedne. Měl samotu rád. I ve svém pokoji je sám. Vytáhl si mobil se sluchátky, který si dal do uší a zaposlouchal se do hudby. Chtělo se mu hned tančit. Jako by v místnosti byla pouze hudba a on. Měl pocit, že hudba a tanec jsou jeho jediní přátelé. A opravdu to tak bylo. 

Ani nepostřehl, že zazvonilo na hodinu a jejich ředitelka chtěla něco oznámit. Všiml si toho, až když otevřel oči. Vypnul si písničky a dával pozor na to, co říká. 

"Vzhledem k tomu, že je v naší škole jedna dívka, která není zrovna v pořádku, tak jsme jí vyhověli v jejím jediném přání. A jelikož ti kluci nejsou moc zkušení, tak půjdou za vámi, do téhle třídy. Prosím, chovejte se k nim hezky." oznámila jim hnědovlasá žena a po jejím boku stála černovláskova třídní učitelka. 

Ředitelka po svém proslovu hned zmizela a poslala sedm kluků do třídy. 

Jake už chtěl vypnout a spát, když v tom málem spadl ze židle. 

Vždyť ti kluci jsou....


Annyeong ďáblíci! :D

Ano, zase mě napadl další shit. Asi toho mám rozepsaného málo nebo co, ale tohle mě napadlo a zdálo se mi to jako dobrý nápad to sepsat. Asi to bude story na více dílů, ale...uvidíme. Ani vám nemohu říct, jaký bude konec, protože to není úplně domyšlené. 

Snad vás jak popis, tak i první díl zaujal :D

Názory by mi opravdu pomohly :D

Votujte a komentujte gomawo ;)

Saranghae :*

-B.Devil ;)

Devil ;)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Jake. Abyste měli aspoň trochu představu :D)

P o i n t l e s s ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat