2 | p a r t |

324 46 9
                                    

J a k e

Seděl jsem na své židličce a poslouchal písničky. Když najednou do naší třídy vešli...

"BTS!" zařval jsem najednou, až jsem málem hapal ze židličky, na které byl usazený můj dokonalý zadeček. 

Snad mě nikdo neslyšel. Učitelka se na mě podívala stylem /ještě jednou a letíš ty korejský parchante/. Přímo jí to vyzařovalo z očí, že mě tu nechce. 

"Jakeu, co děláte na té zemi?" zeptala se mě s propalujícím pohledem. 

"Umm...promiňte." trošku jsem se zakoktal a sedl si zpět na svou židličku. 

Všechny jsem si je prohlédl. Vypadali...dokonale. Lépe, než na jakémkoliv plakátu nebo fotce. 

Myslel jsem, že to se mnou snad sekne

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Myslel jsem, že to se mnou snad sekne. Stali se mými idoly už od jejich debutu. Miloval jsem je. Zvláště jednoho. Stal se později i mým UB. Obdivuji ho. 

Stál před tabulí s jeho obvyklým výrazem /Nic mě nezajímá, dokonalý jsem tu já/. Miloval jsem ho. Nemohl jsem tomu uvěřit. Ani náhodou. Musí to být sen. 

Pro jistotu jsem se štípl do nohy. Ale nic. Měl jsem chuť zakřičet bolestí znovu. Ale udržel jsem se. 

Opravdu tam stáli. Všichni. 

Jin 

Rap Monster 

TaeHyung

JungKook

Suga

J-Hope

A....hlavně.....Jimin...

Celou dobu jsem čučel těmi svými kukadly hlavně na něj. Na mého budoucího manžela. Ano, trochu nesmyslné, jelikož všichni víme, že je Jimin hetero, ale...nechte mě žít vy satani. T_T

"Tak třído...jelikož kluci nemají kde bydlet, budou s vámi ubytovaní na pokojích. Základy českého jazyka mají, takže se nemusíte nijak obávat." řekla učitelka a Rap Monster přikývl. 

Začali se představovat. Bylo mi ukradený, kdo co říká, protože samozřejmě jako jejich největší fanoušek jsem věděl všechno. A tím myslím....VŠECHNO! Musel jsem se na Jimina podívat, až když promluvil. Ahhh....jeho hlas...

Je tak...nádherný...

Výjimečný...

Dokonalý...

Nejde popsat slovy. Zamiloval jsem se do jeho hlasu hned poprvé, kdy jsem ho uslyšel zpívat. Zamiloval jsem si ho na první pohled celičkého. A od toho dne jsem si řekl, že bude můj za každou cenu, ať už hetero je nebo není. 

Na chvíli se jeho pohled střetl s tím mým. Od té chvíle pro mě existovaly jen jeho oči a jeho překrásný úsměv...

Chtěl jsem ho...tak moc...

Ale jsem jen obyčejný člověk... 

Mě si nevšimne nikdy... i kdybych se sním chtěl spřátelit....nepovede se mi to...Vím to...

"Tak a Jimina dostane na starosti...Jake. Hodně štěstí." řekla učitelka a Jimin se na mě okamžitě podíval. 

Tvářil se znovu neutrálně. I když z něj šel trochu strach, pořád jsem ho neskutečně miloval. 

Jen jsem na Jimina kývl a on se rozešel ke mě. 

"Ahoj." řekl jen a sedl si na židli vedle mě. 

"Ahoj." pípl jsem a podepřel si tvář dlaní, aby na mě neviděl. 

"Sladký." řekl jsem. 

Postřehl jsem, že se na mě letmo podíval. 

Pousmál jsem se a zrudl. 

"Jen pro info....teď je fyzika." oznámil jsem mu. 

"To vím. Mám rozvrh. Neboj. Jsem připravený." usmál se na mě. 

Připravený? A sakra....Jimine! 

Okřikl jsem ho v duchu. 

Nevím, jestli to myslel dobře a jen já jsem tu ten úchylný a nebo to myslel opravdu tak jak to vyznělo...

Ach jo.....nejsi tu ani pět minut a už mi děláš tohle.... to budou zajímavý dva měsíce...

"D-dobře." kývl jsem a dál jsem si všímal svého. 

Raději...

Jenže pak mi Jimin poklepal na rameno. On se mě dotkl!!! Mami, dotkl se mě UB!!! To se nestává jen tak každej den! Foťte to někdooooo!!!! 

Dobře Jakeu....hlavně klid. Jen se tě právě dotkl idol. Nic to není.... snažil jsem se přesvědčit sám sebe. 

"Ano?" podíval jsem se na Jimina.

"Mohl bys mi to prosím vysvětlit? Tuhle látku nechápu." zamračil se na sešit a špulil rty. 

Aigoo, tak cute...

On je krásný, ať už se tváří jak chce....

"Um...dobře...Ale až odpoledne." kývl jsem a on se usmál. 

Odpoledne bude na vysvětlování fyziky víc času. A taky možná na něco víc hehe... 

Jsem to ale úchylný chlapeček...




Annyeong ďáblíci! :D

Trochu se nudím a spát se mi nechce, tak vydávám další díl :D

Skoro kolem druhý ráno...heh...ale who cares :D

Je o něco delší, než předchozí a znovu by neuškodily názory. Aspoň jestli pokračovat stojí za to nebo ne :D

Votujte a komentujte gomawo ;)

Saranghae :*

-B.Devil ;)

P o i n t l e s s ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat