"Tady...vyberte si co chcete." vytáhl Hobi peníze a každému dal 100 korun.
Chudáci.
"Vyber si co chceš." usmál se na mě Hibo mile.
"Dobře." usmál jsem se a vybíral si.
Na nic moc jsem neměl chuť.
Dal jsem si jen hranolky. Hoseok nade mnou jen nechápavě kroutil hlavou a objednal si toho víc než dost.Vzali jsme si tác s objednávkou a šli k volnému stolu.
Než jsem si stihl sednout, Hoseok si mě stáhl k sobě na klín. Vykulil jsem oči. On se jen usmál."Otevři pusu." dal mi před obličej kousek kuřete.
Vím, že by nemělo smysl se s ním dohadovat, tak jsem ho poslechl.
No...docela dobrý.
Hoseok mě objímal jednou rukou kolem pasu a druhou mě krmil."Najes se taky. Už nemůžu." otočil jsem se na něj.
"No dobře teda." položil si hlavu na mé rameno a najedl se.
"Jeeeeeee, vy by jste spolu byli tak sladcí." vyjekl zasněně JungKook.
"Coooo? Neeeeee." zaprotestoval jsem hned.
"No jo no. My víme." usmál se Jin.
"Heeeeej." nafoukl jsem uraženě tvářičky.
Podíval jsem se na Jimina. Nic si z toho nedělal, ale pořád se koukal na Hobiho. Všiml jsem si jeho rukou. Zatínal je v pěsti.
Co má furt za problém? Nechápal jsem to.
"Jakie má zálusk na jinýho předce." usmál se Suga.
"Kluci...nechte ho být. Chudák má ještě spoustu času." usmál se Jimin a dal mi pusu na tvář.
Objímal mě kolem krku. Byl jsem za to rád.
"Jdu na záchod." oznámil jsem a stoupl si.
Šel jsem po schodech dolů, kde byly záchody. Vešel jsem na pánské a šel do volné kabinky.
Po chvíli jsem uslyšel vvaknout dveře. Spláchl jsem a vyšel z kabinky. Hned jsem narazil do něčí hrudi.Než jsem stihl cokoliv udělat, tak už mě dotyčný někam táhl. Zjistil jsem, že to byl Jimin.
"JunKyune...nechci, aby se k tobě Hoseok mohl dostat. Dávej si pozor." řekl tiše Jimin.
"Cože?" podíval jsem se na něj nechápavě.
"On...není...není to dobrý člověk Kyunie." podíval se okolo sebe, jakoby nás měl někdo slyšet či vidět.
"Ale to tys taky nebyl. A jsi hodný." založil jsem si ruce na hrudi.
"Ale...ne každej s podobnou minulostí je hodnej." řekl smutně Jimin.
"Jimine...co ty vlastně chceš?" povzdychl jsem si.
"Já...jen...chci od tebe pouze jednu jedinou věc. Copak je to tak těžké se s ním nebavit?" vyjekl.
"Jo, to teda je." napodobil jsem jeho gesto.
"Kyunie...jen...prostě... Aish." zavrčel a přitáhl si mě k sobě, aby mě mohl políbit.
Zůstal jsem úplně v šoku. Ani jsem nemrkal. Čekal bych od něj cokoliv, ale tohle by bylo to poslední.
Jimin se rychle vypařil ven a já jen zůstal zaraženě stát.
Co to kurva bylo?!
Právě jsem v sobě měl hrozný zmatek. Vyšel jsem za ostatními kluky a Jimin dělal jakoby nic. Pořád se usmíval a nic si z toho nedělal.Proč?
"No konečně. Už to vypadalo, že tam budeš celej den." zasmál se V a hodil po mě jednu hranolku.
"Heeeeej." nafoukl jsem tvářičky a oplatil mu to.
On byl tak šikovnej, že ji chytil do pusy.
Hned na to dělal, jak není dobrej.
Zasmál jsem se a kluci tam po sobě začali házet hranolky. Já se jen raději schovával za stůl.
Tohle bych uklízet teda fakt nechtěl."Kluci...nepůjdeme se ožrat? Docela se mi chce." řekl jen tak Suga.
"Ty seš ožralej každej den." mávl nad ním Mon rukou.
"Pro jednou vám to povoluji." přidal se Jin.
"Jde se chlastaaaaaaaat." vyjekl V a hned s JungKookem a Sugou běžel ven.
My je pouze pomalým krokem následovali. Moc se mi do toho ale nechtělo. Ale odreagovat bych se pro jednou mohl.
Šel jsem vedle Mona, kterej mi furt něco říkal. Moc jsem ho neposlouchal dokud nepadla věta: "Mohl bych ti sehnat místo v jedné celkem dobré společnosti."
To jsem dával pozor hned."To vážně?" vykulil jsem oči.
"Jo." usmál se Jin a omotal mi ruku kolem krku.
"Není to nejhorší společnost. Znám se s pár členy skupiny, která tam je, takže...měl bys i větší šanci se tam dostat." usmál se Mon.
"To bych vám hrozně moc vděčný." rozzářily se mi oči.
"Tak domluveno. Ve středu s nimi promluvím, jak se dostanu do Soulu." usmál se Joon.
"Děkujiiiiii." vypískl jsem a skočil mu radostí na záda.
NamJoon mě chytil pod zadkem a zasmál se.
"Věděl jsem, že budeš mít radost." usmál se.
"A jakou." přitiskl jsem se k němu.
"Ale pokud ho uškrtíš, tak už asi nic nebude." zasmál se Jin, když jsem Mona trochu přiškrtil.
"Promiň." nevinně jsem se zaculil.
"Zvykl jsem si." kývl hlavou Joon.
Došli jsme do jednoho z klubů a vešli dovnitř.
Pár lidí se hned koukalo na nás.
"Co? To nikdy neviděli sedm asiatů?" řekl jsem si pro sebe."Asi ne, když na nás takhle čumí." protočil V oči v sloup.
Šli jsme k baru a jakmile jsme se napili, tak už to šlo z kopce.
***
"Lásko...počkeeeeeeej." zamumlal Hoseok a hned se ke mě přidal.
"Ty seš tak roztomilej." zamumlal opile a omotal mi ruce kolem pasu.
"Hobi...seš opilej." odtrhl ho ode mě Jin.
"Neeeee. Já chci jít za mou láskou." falešně se rozbrečel.
Bylo to skoro celou cestu. Pomalu mi to šlo na nervy. Ale co se dá dělat."Já s ním nechci bejt." zakňučel smutně V.
"Tak budeš u mě." řekl Kook.
"A kde pak budu já?" zvedl Suga obočí."Můžeš k nám." usmál se Mon.
"Já s ním nebudu." ukázal na Sugu Jin.
"Tak já budu s Hobim a Jin může k nám." povzdychl jsem si.
"Moment...to stačí jen dát Vho ke Kookovi a Sugu za mnou do tvojí postele. Jin může zůstat." navrhl Jimin.
"Oke." povzdychl jsem si a Hoseok se na mě jen culil.
HELLO BI+CHES!!! :D
Další díl je zde :) Je vcelku o ničem, ale teď mě napadá hodně věcí spíš k té druhé storce, tak se prosím nezlobte :)
Snad se vám líbilo i to :)
Votujte a komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil ;)
ČTEŠ
P o i n t l e s s ✔
FanfictionPříběh vypráví o chlapci žijícím v České republice, ale pochází z Asie. Přesně z Jižní Koree. Ve škole moc oblíbený není, ale nikdo mu, pro jeho štěstí, neubližuje. Chodí na taneční akademii. Miluje hudbu a tanec už od malička a vždy snil o tom, že...