Po škole jsem přišel k Hobimu.
"Jdeme zase tancovat?" zeptal se zvědavě.
"Uhm." kývl jsem.
Hobi se usmál a pobalil si věci. Šli jsme spolu do tělocvičny. Cestou jsme potkali partu ne moc příjemných lidí. Jen mě zabili pohledem a zase jsme si hleděli každý svého. Šli jsme s Hoseokem do tělocvičny a začali jsme se rozcvičovat. Když jsme dokončili rozcvičování, tak J-Hope pustil hudbu a začali jsme tancovat. Musel mi ještě trochu poradit s Just One Day. Tam jsem v tom trochu plaval. Měl jsem teoreticky nacvičené Jiminovi kroky, ale nebyly tak dokonalé. Pak jsme se vrhli na Boy In Luv.
"To bylo dobré." usmál se a ukázal palec nahoru.
"Děkuju." ještě aby ne, když jsem tomu věnoval skoro 2 hodiny.
I když byl Hoseok lepší tanečník jak Jimin, tak jsem i přes to vždy tancoval podle Jimina.
Strávili jsme tam skoro pět hodin a já už pomalu nemohl.
"Ještě tu zůstanu. Klidně jdi." usmál se na mě Hobi.
Já jen kývl a rozloučil se s ním. Po cestě jsem narazil na mé spolužáky.
"Hej...smrade....co si o sobě myslíš?" křikl na mě jeden z nich.
"Co jako?" nechápavě jsem se na něj podíval.
"To si myslíš, že když jsi tu našel své lidi, tak s nimi budeš trávit tolik času?" stoupli si všichni kolem mě.
"Hmm...slyšeli jsme, že se ti líbí ten rudovlásek, co? Líbilo by se ti, kdybychom mu nějak ublížili?" ušklíbl se jeden čtvrťák.
"To zkusíte jen jednou." chtěl jsem mu jednu vrazit, ale on mě zastavil.
Zkroutil mi ruku za zády a přirazil mě ke zdi.
"Moc si dovoluješ. Všichni tu víme, že jsi podělanej buzík. Ale ten Jimin ještě nic neví, co? Jaký by to bylo, kdyby se to dozvěděl. Nebo rovnou i to, že se ti líbí?" zasmál se.
Snažil jsem se vytrhnout z jeho sevření, ale spíš jsem si přidělal ještě větší bolest. ¨
"Radím ti dobře...nebuď s nima tak často, ano? Nebo si toho tvýho Jimina hezky vezmeme do parády." pustil mě a ostatní mě začali mlátit.
"Hej, kreténi....co takhle jít mlátit do někoho jinýho." přiběhl sem Jimin a hezky je seřval.
Jednu mu vrazil a všichni raději odešli.
"Jsi v pohodě?" natáhl ke mě ruku.
Kde se tu tak najednou vzal? Slyšel snad něco? Nebo mu to je jedno?
"Jo. Děkuju." s jeho pomocí jsem vstal a šli jsme zase do pokoje.
"Jaku...je to pravda...to co říkali?" zeptal se po chvíli ticha.
"C-co?" vykulil jsem oči.
"To, že se ti líbím." podíval se na mě a vzal mě za ruce.
"Nenávidíš mě teď za to?" sklopil jsem pohled.
"Ne. To jsem neřekl. Ani neřeknu. Mě to nevadí. Ale...omlouvám se...mám tě rád. Ale...jen jako kamaráda. Promiň." objal mě a já začal vzlykat.
"Neplakej prosím...stejně...za dva měsíce už budeme zase pryč. Nelam si se mnou hlavu. Máš i na lepší, než jsem já." pohladil mě po tváři.
"Ale...ty jsi dokonalý...nikdo není lepší...."
"Ale je...JungKyunie...Rád bych ti pomohl, ale....bude lepší, aby ses nesnažil mě poznat víc, než je normální. Zklamalo by tě to." dal mi pusu na tvář a pomalu odešel.
"Mrzí mě to..." povzdychl si ještě mezi dveřmi a pak odešel.
Co si tím myslel?
Proč nechceš, abych tě poznal víc, než je dobré?
Chci tě znát dobře Park Jimine...
Pomalu ale jistě mě ničíš, to si zapamatuj...
Šel jsem pomalu k pokoji Hobiho. Už byl zpět.
"Hobi....můžu na chvilku..." zeptal jsem se smutně.
"Co se stalo?" vyjekl a hned mě vtáhl dovnitř.
"No...problém je, že...Jimin se to dozvěděl, že...ho mám rád a...řekl mi, abych se ho nesnažil poznat víc. Že bych prý o něm ztratil všechny dobré iluze a zklamal by mě." sedl jsem si a povzdychl si.
"Víš...Jimin neměl dobrou minulost. A opravdu nerad o tom mluví. Pronásleduje ho to. Neustále. Ale dostal se do toho svou vlastní kravinou." řekl V a donesl mi čaj.
"A...co se dělo?" podíval jsem se na něj nechápavě.
"Víš...on...dřív zabíjel lidi. Byl ve vězení a pak jsme ho bohužel našli v bordelu. Ale nikomu o tom prosím neříkej. Nikdo to neví." poprosil mě Hobi.
Jen jsem kývl hlavou.
Park Jimine...tohle jsi přehnal.
Nenávidím tě...
Ale nedokážu to.
Mám na tebe vztek.
Na sebe...
I když jsi udělal plno hrozných věcí...pořád tě miluji...a dokonce o něco víc...
Proč musíš být takový...
Annyeong ďáblíci!!! :D
Tady máte další díl po několika letech. Omlouvám se. Musím se s tím nějak prostě srovnat :)
Votujte a komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil ;)
ČTEŠ
P o i n t l e s s ✔
FanfictionPříběh vypráví o chlapci žijícím v České republice, ale pochází z Asie. Přesně z Jižní Koree. Ve škole moc oblíbený není, ale nikdo mu, pro jeho štěstí, neubližuje. Chodí na taneční akademii. Miluje hudbu a tanec už od malička a vždy snil o tom, že...