Jimin se zastavil a okamžitě naštvaně odešel.
"Jimine, počkej..." chtěl jsem běžet za ním, ale Hobi mě zastavil.
"Nech ho jít." špitl a zamlel záporně hlavou, abych nechodil, že je to marný případ.
"Je to zbytečný." oznámil mi.
Já šel do pokoje a Hobi odešel k sobě. Lehl jsem si na postel a čekal na Jimina. Vrtalo mi hlavou, kde se může teď toulat. Po chvilce přišel. Všiml jsem si, že něco není v pořádku. Měl rudé oči od pláče.
"Jimie...co se děje?" zeptal jsem se tiše.
"Nic. Přítelkyně. Vlastně už bývalá přítelkyně." odvětil pouze a lehl si na svou postel.
"To mě mrzí." řekl jsem soucitně.
"Nech to být." s úsměvem zamlel hlavou a přikryl se dekou.
* * *
Ráno mě probudil ten hnusný zvuk. Ano, znovu mi vedle hlavy křičel ten kazič spánku. Vypl jsem budík a šel se připravovat do školy. Vzal jsem si opět všechno v černé barvě a převlékl jsem se. Jako vždy jsem se ani nezapomněl namalovat. Hned jsem si šel připravit do školy a připravil mě i Jiminovi snídani.
"Jiminie...vstávej." zašeptal jsem.
"Hhh..." zamumlal a přetáhl si peřinu přes hlavu.
"Tak takhle by to nešlo." zamračil jsem se a deku mu jednoduše sebral.
"No jo..." zamumlal protivně a vstal.
Protáhl se a šel do koupelny. Asi po půl hodině vyšel. Konečně.
"No hurá. Tady máš snídani ty naše modelko." mrkl jsem na něj provokativně.
"No promiň? Jsme na tom stejně." zamračil se.
"Až na to, že mi to v koupelně zabere sotva pět minut a tobě půl hodiny." zamumlal jsem.
"Hele...tahle krásná tvářička si zaslouží trochu péče, tak klid, jo?" udělal gesto jako by byl přiteplenej.
"Jo jasně, tak dělej." hodil jsem po něm jeho černou tašku a já už pomalu vycházel.
Intr byl hned ve škole, což byla výhoda pro mě. Hoseok trénoval dnes znovu tu holčinu. Prý se budou střídat. Takže jednou za týden tu Jimin nebude.
Annyeong ďáblíci! :)
Omlouvám se, vím, že jsem to měla vydávat včera, ale nějak se mi zklomplikoval osobní život, tak se vám omlouvám.
Jsem přibližně dva dny pozadu, ale pokusím se to dohnat :)
Snad se aspoň ta kratší kapitolka líbila :)
Votujte a komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil
ČTEŠ
P o i n t l e s s ✔
FanfictionPříběh vypráví o chlapci žijícím v České republice, ale pochází z Asie. Přesně z Jižní Koree. Ve škole moc oblíbený není, ale nikdo mu, pro jeho štěstí, neubližuje. Chodí na taneční akademii. Miluje hudbu a tanec už od malička a vždy snil o tom, že...