O čtyři roky později:
"Hej JungKyune, udělej něco! Ron zase prudí!" přiběhl za námi náš maknae HighTop.
"Dej mi taky chvilku pokoj." protočil jsem oči.
Když jsem se dostal do téhle skupiny, nikdy bych nevěřil, že zrovna já budu vůbec někdy leader.
Je to tak vyčerpávající.
Vždy jsem za to Mona obdivoval. Dokázal uhlídat šest jeblých kluků a já neuhlídám ani jednoho normalního."Hej, Kichun si zase vymýšlí. Nejsem ošklivej." vyjekl najednou Z-Uk.
"Jsi ošklivej jako noc." přidal se Yuseong.
"Nejsem. Že nejsem. Kyune...řekni něco." zatahal mě Z-Uk za rukáv.
"Heeej...došel toaleťák. Kyune...jsi leader....chovej se tak." křikl ze záchodu Kichun.
"Nemáš tak často srát." zavrčel Z-uk.
Já se raději vyklidil do pokoje.
"Ha! Mám tě! Našel jsem leadera!" vyjekl HighTop.
Praštil jsem se do čela a zaskučel. Retardi tohle to.
Vykopal jsem je z pokoje a zamkl se.
Mám je rád, ale jsou to kreténi."Hej...zítra nás čeká vystoupení. Neměli bychom jít spát?" zvolal jsem.
"Už jdeme." kluci se rozběhli do pokojů.
Pak mi došlo, že sem stejně musím pustit maknaeho, jelikož mám s ním společný pokoj.
Odemkl jsem a vtáhl ho dovnitř.
"Ale Kyunie...nebuď naštvaný." opřel si HighTop čelo o mé rameno.
"Jdi spát." prskl jsem a zalezl si do postele.
Ignoroval jsem ho. Po dnešku jsem s nikým nechtěl mluvit.
***
Ráno mě probudil budík. Nepříjemný zvuk. Vypnul jsem ho a ležel na zádech. Koukal jsem do stropu. Povzdychl jsem si a koukl na HighTopa.
Spal. Opatrně jsem vstal a šel se trochu zlidštit. Po včerejšku mě dost bolí hlava.
Ale žil jsem. A už to je zázrak samotný. Sešel jsem dolů a už jsem chystal snídani."Ahoj." došoural se sem Ron.
"Ahoj. Tady máš snídani." podal jsem mu ji a koukl se na něj.
Lekl jsem se ho. A tohle je náš vizuál? No tak teda ok.
Podepřel si hlavu rukou, která mu pořád padala do talíře."Hej Rone! Nespi mi tu. Tady máš kafe. Na." postaral jsem se o něj a věnoval se zase svému.
"Dobré ránoooooo!!!" zařval Kichun.
"Lehni." poslal ho Ron slušně někam.
"Radši padej nakoupit. Není furt ten toaleťák. A vyplácal si ho ty." zamračil se.
"Naposledy tam byl Z-uk." zavrčel Kichun na svou obranu."To je fakt. Ale nic mu neříkej." zašeptal a napil se kávy.
Jen jsem zamlel hlavou a všímal si svého. Přečetl jsem si seznam skupin. Měli tam být i BTS. Už se teď tak často nevídáme jako na začátku. Ale...s Jiminem jsem se neviděl ani jednou.
Prý na tom podle Hoseoka není moc dobře a má přítomnost by asi nijak nepomohla."Kluciiii...vstávat. no tak. Musíme za hodinu vyjet" všechny jsem šel probudit.
Z-ukovi a ani Yuseongovi se vstávat nechtělo. Hightop byl celkem ještě ok. Držel se aspoň na nohách.
"Tak fajn...do auta. Snídani si vemte sebou. Není čas." zakřičel jsem.
Kluci se došourali do auta. Náš řidič byl tak hodný, že nás odvezl. Cesta trvala docela dlouho. V autě jsme si na sebe polehali a spinkali jsme.
Dorazili jsme na místo. Šli jsme se do šatny připravit. Už tam bylo několik skupin jako EXO, Block B, iKON, Pentagon nebo Astro, SHINee, Red Velvet, BadKiz, CLC atd.
Sedl jsem si na židli a koukal na mrtvé kluky. Najednou se otevřely dveře. Stálo v nich sedm kluků. Srdce mi vynechalo jeden úder.
"Jaku!!!" vyjekl Suga a běžel za mnou.
Pevně jsme se objali.
"No vidíš, jaký je z tebe mladý nadaný idol." usmál se pyšně Jin a objal mě.
Usmál jsem se a omotal mu ruce kolem krku.
"Chyběli jste mi." v očích se mi trošku objevily slzy.
"Awwww, to je sladký." usmál se Tae a skočil mi na záda.Jediný, kdo se moc neprojevoval a stál opodál, byl Jimin.
HELLO BI+CHES!!! :D
Ummm....nwm co bych k tomu řekla. Možná tak...nová kapitola je zde xD
Votujte komentujte gomawo ;)
Saranghae :*
-B.Devil ;)
ČTEŠ
P o i n t l e s s ✔
FanfictionPříběh vypráví o chlapci žijícím v České republice, ale pochází z Asie. Přesně z Jižní Koree. Ve škole moc oblíbený není, ale nikdo mu, pro jeho štěstí, neubližuje. Chodí na taneční akademii. Miluje hudbu a tanec už od malička a vždy snil o tom, že...