~11. bölüm~

94 7 3
                                    

Rudra akşam eve gelmiştir ama evde kimse yoktur khushi'nin başına bir şey mi geldi diye hemen payal'i arar.

"Neredesiniz payal"

"Hastanedeyiz rudra"

"Khushi'ye bir şey mi oldu? İyi mi?"

"Evet khushi iyi paro için geldik hastanede ne olduğunu bilmiyoruz ama neyin iyi geldiğini biliyorum"

"Peki ne iyi geliyormuş?

"Zamanla öğrenirsin biz parvatilerde kalacağız manorama hanım tek kalmasın diye gerçi ailesi var ama kendisi de kalmamı istiyor dolapta yemek var yersin rudra"

"Tamam payal dikkat edin"

"Sende unutmadan khushiyle parvati'yi bakmaya gidersin yarın evdesin değil mi?"

"Evet izinliyim yarın giderim."

Rudra telefonu kapattıktan sonra hem parvati hem khushi'yi en önemlisi de arnav aklına gelir hastanede mi diye ve çok sinirlenir.

Ayrıca anjeli de olduğu için de telaşlanır ama paro'nun yanında khsuhi kalacağını bilmediği için daha doğrusu unuttuğu için sinirlenip telaşlanır.

Khsuhi'yi arasam mı uyumuş olabilir belki diye düşüncelere dalar ve karnı aç olduğu için kendine yemek hazırlar masa da yemek yerken bir yandan da parvati'yi düşünür ve payal'in ne demek istediğini de düşünür durur. Yemek yedikten sonra biraz çalışır ve gece olunca da odasına gidip uyur.

Not: hikaye kısa olduğu için kusura bakmayın ve istek üzere bölümü paylaşıyorum instagram dan savasmiaskmi hesabını takip ederseniz sevinirim ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin