~8. Bölüm~

91 5 4
                                    

Rudra arnavla görüşmek için şirkete gitmeye karar verir çünkü khushi hakkında konuşacaktır ve şirkete gelir arnav'ı sorar.

"Bay arnavla görüşecektim"

"Tabi kim diyim şuan toplantı da ama."

"Khushi'nin kuzeni rudra deyin o anlar"

"Peki siz şöyle oturun ben size haber veririm"

Rudra arnav'ın toplantısını bitmesini beklerken akash gelir

"Rudra hoşgeldin hayırdır?"

"Hoşbuldum arnavla konuşmaya geldim bugün çalışmıyorum izinliyim"

"Konu ne?"

"Aramızda bir konu akash o konuda konuşmam lazım sadece"

Akash ve rudra konuşurken arnav toplantıdan çıkar ve sekreter kız rudraya arnav'ın toplantıdan çıktığını söyler.

"Arnav"

"Hoşgeldin rudra"

"Hoşbulduk seninle özel bir konu hakkında konuşmam lazım da"

"Tabi oda da konuşalım"

Arnav sekreter kıza 2 çay istediğini söyler ve rudra'yla odaya giderler akash da odasına gidip önemli dosyaları kontrol eder.

"Konu neydi rudra"

"Konu khushi arnav"

"Khushi mi?

"Evet. Senin khushi'ye aşık olduğunu biliyorum ve ondan uzak durmanı istiyorum"

"Khushi'ye aşık olduğumu nereden çıkardın?"

"O akşam size yemeğe geldiğimizde anladım arnav"

"O zaman sende khushi'ye aşıksın kuzenin olduğu halde hem de ve bana khushi'den uzak durmamı istiyorsun. Evet khushi'den hoşlanıyorum bunu saklayamam, sevdiğim ve aşık olduğum kadın için de savaşırım"

"Öyle mi? Savaş mı istiyorsun bunu sen istedin o zaman arnav."

Arnav ve rudra tartışırken herşeyi duymuştur parvati ve çok üzülür. Hem abisi akash için hem de arnav için yemek getirmiştir olan biteni en kısa zamanda khushi ile payal'e anlatmak ister.

Not: inşallah beğenirsiniz iyi okumalar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin