~24. Bölüm~

29 2 0
                                    

3 gün sonra

Rudra iyileşip eve gelmiştir amanla birlikte karşında annesini görünce şaşırır.

"Anne ne işin var burada?"

"Sürpriz yapayım dedim oğlum istemiyorsa giderim."

"ya anne istiyorum tabi hem özledim işlerden dolayı arayamadım" (Yarası tam geçmemiştir ve annesine yarası olduğu için yavaş sarılır)

"Hepsinden haberim var ve parvati hakkında da payal ve khsuhi anlattı. (Rudra eve gelmeden önce payal ile khushi bütün olayı anlatır ama rudra yine anlamaz) ayrıca aman oğlum akşam yemeğine de kalıyorsun itiraz istemiyorum."

Aman kabul eder rudra, madhumati, payal ve khsuhi ile birlikte akşam yemeği yerler ardından çay içip sohbet ederler ondan sonra aman kalkar ve evine gider.

Çünkü sabah iş vardır sonra rudra annesi ve khushi ile payalle sohbet devam eder gece olunca da uyurlar.

Sabah

"Aman beni vuran adam konuştu mu?"

"Hayır efendim konuşturmaya çalışıyoruz."

"Tamam konuşunca bana haber verin bende konuşayım. Başka dosya var mı? Varsa getir bakayım."

"Var amirim pazarla ilgili bir dosya bir de yeni bir asker gelecekmiş"

"Pazarla ilgili hep şikayet geliyor zaten pazara bir asker gönderelim hem yeni gelen askerle ben ilgileneceğim onunla ilgili dosyaları getirsinler aman"

"Peki amirim" (asker selamı verir ve çıkar)

Rudra dosyalara bakarken aman da binbaşı'yı vuran adamla konuşmaya çalışır ama adam konuşmaz akşam olur herkes evine gider ve evlerinde akşam yemeği yerler ardından gece olunca da uyurlar.

Bugün tam 1 yıl olduğu için kitabın 1. Yıl adına 2 bölüm birden  herkese iyi okumalar arkadaşlar ☺😊

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin