Her şey korkunç bir rüyayla başladı genç kız ve genç erkek aynı rüyayı görür birbirlerini tanımadıkları halde birbirlerini her daim hissediyorlardır rüyadan kan ter içinde uyanırlar.
İkisi her gece aynı rüyayı görür kız kendisini uçurum kenarında düşüyorken adam tutmaya çalışır ama tutamaz birbirlerinin yüzlerini göremez çünkü dışarısı karanlıktır.
Seslerini duysalar bile cevap veremiyorlardır göremedikleri için her ikisi de çığlıkla rüyadan uyanır ve ikisi rüyanın korkunç rüyanın anlam veremezler rudra khushi ol duğunu düşünür ve endişenir.
Ve onun yanına gelmek için yola çıkmaya karar verir khusinin ablasını arar 2 gün sonra khusinin doğum günüdür, rudra khushi için sürpriz bir doğum günü yapar ve partiye herkesi çağırır khushinin doğum gününe anjeli ve mahitri de gelir çünkü hain planları vardır.
Rudra pavratiyle parti de tanışır ve arkadaş olurlar,rudra khushi'yi görünce şaşırır çünkü partinin en güzel kızıdır, hayranlıkla onu izler khushi'nin doğum gününü mahvetmek için plan yapanlar vardır rudra partiyi bozmayı planlayan kişileri görünce oda bir plan yapar. Çünkü khushi'nin en güzel günü olduğu için üzülmesini istemez anjeli pastanın içine zehir atmaya çalışır, bunu gören rudra onu engellemek ister, bir plan yapıp gizlice pastayı değiştirir zehirli pastayı anjeli'ye denk gelir.
Ve anjeli pastayı yer terlemeye başlar zaten partinin sonuna denk geldiği için tam anjeli evden çıkarken (yada mekandan) fenalaşır ve yere düşer. Bunu gören syham telaşlanıp ambulansı arar çünkü syham anjeli'ye aşıktır.
Syham anjeli'ye hastaneye götürür ve hemen londra da olan arnav'ı arar ilk uçakla hemen anjeli'nin yanına gelir. Syham'a teşekkür eder arnav syham'ı evlerine yemek yemeye davet eder khushi de hastahanede olduğu için onu da davet eder çünkü arnav khushi'ye aşık olmuştur.
Yemek davetini syham kabul eder ama khushi yemek
davetini kabul etmez çünkü arnav'ı tanımadığı için, sonra rudra oraya hastahaneye gelir khushi'yi almaya arnav rudra'yı khushi'nin sevgilisi sanıp kıskanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş mı? Aşk mı?
Fiksi Penggemar"Savaş mı? Aşk mı? " kitabın hikayesini anlatacağım okuduğunuz da hem üzülüp hem ağlayacak bir hikaye olacak öncelikle arnav ve rudra khushi'ye aşık ikisi de aynı kızı seviyor aşk mı kazanacak yoksa savaş mı kazanacak bende hikayeyi yazarken çok mer...