Khushi uyurken telefonu çalar. Arayan arnavdır khushi'nin uykusu o kadar derin olduğu için telefonu yine çalar ve bu sefer telefonu payal açar.
"Efendim arnav"
"Yanlış mı aradım khushi'yi" (Kendi kendine konuşurken payal duyar)
"Yok yanlış aramadın khushi'nin telefonu da uyuyor normalde açardı uykusu derindir biraz"
"O zaman ben onu sonra ararım"
"Tamam arnav"
Telefonu kapattıktan sonra öğlen olmuştur. Rudra bsd'ye geç gideceği için evdedir. Yine telefon çalar ve bu sefer telefonu rudra alır arnav'ın aradığını görünce odasına koşarak gider rudrayı gören payal sorar.
"Ne oldu?"
"Odam da dosya unuttum" Der ve odasına çıkar
Rudra odasına çıkıp telefonu açar.
"Ne var arnav khushi'yi arayıp duruyorsun onunla konuşup duruyorsun bu sefer savaşı başlatalım en iyisi"
"Bence de bu akşam"
"Olur aynı yer de"
Khushi konuşmaları duyar ama anlamaz ama bir plan yapar akşam arnav ve rudrayı gizlice takip edeceğini söyler. Kendi kendine konuşur ve kimse duymaz.
AKŞAM
Akşam olmuştur rudra arnavla buluşmak için evden çıkar. Khushi parvati'yi planı anlatmıştır önceden kimse görmeden paro da evden çıkar takip etmeye başlar.
Rudra arnavla buluşur ve khushi ve paro onları görünce şaşırır kimse görmesin diye saklanırlar. Ve kolayca sesleri duyarlar.
"Hazırsan başlayalım şu savaşı tabi khushiyi seviyorsan unutmuşum aşıktın parvatiyi sevmediğin için"
"Ben aşık olabilirim sen de khushi'ye aşıksın"
"Evet aşığım khushi'ye ama senin gibi kuzenime aşık değilim"
Khushi konuşmaları duyar ve kendi kendine konuşur paro ise rudra ve arnavı izlediği için khushiyi duymaz.
"Nee. Rudra bana mı aşık inanamıyorum bunu kesin paro ve ablam da biliyordu yoksa ondan mı hastaneye kaldırıldı kıyamam bu konu da onlara kızamam özellikle de ablama"
Khishi duyduklarından dolayı üzgündür ve paro ile birlikte oradan gizlice ayrılırlar ve evlerine giderler.
Rudra ve arnav konuşmaya devam ettikten sonra armav sinirle vurur, rudra kendini yer de bulur ve yerden kalktıktan sonra oda rudraya vurur böylece kavga başlar.
Yumruklar havada tekmeler yerlerde derken ikisinin de yüzleri kan içinde olur. İnsanlar ikiliyi ayırmaya çalışır lakin kimse tutamaz daha doğrusu engel olamaz.
Kavga böylece devam etmeden vatantaşlar engel olur. Gece olduktan sonra evlerine giderler. Evlerine döndüklerin de hem arnav'ın hem de rudranın aileleri onların yüzünü o halde görünce şaşırlar.
İki aile de arnav ve rudra'nın (Ayrı ayrı) yüzlerine pansuman yaparlar, arnav ve rudra birbirlerine çok öfkelilerdir. Khushi ise olaylardan dolayı rudra ile konuşmaz...
Merhaba uzun zaman oldu hikaye yazmayalı gördüm ki hala okuyan arkadaşlar var ve o yüzden çok teşekkür ederim. 😊
Diyorum ki eğer türk isimleri kullanarak hikaye'ye devam edeyim ne olur ne olmaz sonuçta dizideki karakterleri olduğu için sıkıntı olur diye endişe ediyorum.
Size de uygun olursa türk isimleri kullanarak devam edeyim olay zaten hindistan da olacak 😁 hint dizileri, hint filmlerini ve müzikleri seven herkesin yorumlarını bekliyorum.
Yeni kitabım olduğu için aynı yazıldığını farkındayım ve bu yüzden saygı duymanızı rica ediyorum. Uzun zaman sonra bir bölüm yazmak istedim.
~İYİ OKUMALAR~
~İYİ GECELER~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş mı? Aşk mı?
Fanfic"Savaş mı? Aşk mı? " kitabın hikayesini anlatacağım okuduğunuz da hem üzülüp hem ağlayacak bir hikaye olacak öncelikle arnav ve rudra khushi'ye aşık ikisi de aynı kızı seviyor aşk mı kazanacak yoksa savaş mı kazanacak bende hikayeyi yazarken çok mer...