~5. Bölüm~

120 7 5
                                    

Parvati abisinin ve arnav'ın en sevdiği yemeği yapar ve şirkete götürmek için hazırlık yapar tek gitmemek için de khushi'yi arar khushi de gelmeyi kabul eder.

Arnav her zaman ki gibi iş yerinde çalışıyordur o sırada khushi ve parvati gelir abisi akash'ı çalışan kıza sorar

"Merhaba ben akash'ı ve arnav'ı görmeye gelmiştim ofisindeler mi acaba?"

"Evet ofisinde çalışıyorlar geleceğinizden haberi var mı?"

"Evet"

Aslında haberi yoktur ama istediği zaman şirkete gelir,gider ve o sırada aşağıya arnav iner ve khushi görünce mutlu olur konuşmak için paro ve khushi'nin yanına gelir.

"Hoşgeldiniz"

"Hoşbulduk nasılsın kuzen"

"İyiyim sen nasılsın elindeki poşette ne var?"

"Bende iyiyim size yemek getirmiştim en sevdiğiniz yemekleri"

Arnav parvati ile konuşurken hep khushi'ye bakar her zaman ki gibi arnav khushi'ye

"Çok güzelsin"

(Khsuhi utanarak cevap verir)

"Teşekkür ederim"

Akash olanları görünce yanlarına gider ve sohbet etmeye başlar

"Paro senin burada ne işin var?"

"Size yemek getirmiştim sonra khushilere gideceğim"

"Bende yemek yemeye gidecektim arnav'a yemek getirmedin mi?"

"Getirdim akash"

"Sen yemeğini ye bende toplantıdan sonra yerim yemeği"

"Aç aç toplantıya gitme arnav"

"Bence de paro haklı"

"Tamam o kadar ısrar ettiniz yerim yemeği aman'a söyleyeyim toplantıyı ertelesin"

"Ertelemesin bence önemli bir toplantı bu arnav 1-2 saat var zaten toplantıya gelmeleri için"

Khushi şirkette çok sıkılmıştır ve paro'ya dokunur ona hadi gidelim artık der. Parvati de tamam diyip şirketten çıkarlar akash ve arnav da yemeklerini yerler.

Rudra işte olduğu için evde yoktur payal evde khushi ve parvati bekler. Parvati rudra evde olmadığı için üzgündür ama evde olmaması khushi ve payal için iyidir çünkü parvati ile rudra arasını yapmaları için plan yapmaya karar verirler.

Not: Bakalım nasıl bir plan olacak :)

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin