~9. Bölüm~

79 5 9
                                    

2 hafta sonra...

Parvati arnav ve rudra arkasındaki konuşmayı duyduktan sonra odasında üzüntülü halde oturur ne yemek yemiştir ne de odasından dışarı çıkmamıştır.

Annesi manorama da bu duruma çok üzülür hasta olmasından korkuyordur ve hemen oğlu akash'ı arar eve gelmesini ister parvati'nin durumunu anlatır.

Sonra da khushi'yi de arar ve parvati'nin durumunu anlatır. Telefonu kapattıktan sonra parvati'nin durumunu söyler

"Abla parvati odasından dışarı çıkmıyormuş hem yemek de yemiyormuş"

"Rudra hakkında bir şey mi duydu acaba"

"Sanmam abla kimden duyacak ki 3'müz biliyoruz bizden başka kimse bilmiyor ki"

"Doğru orası da"

Khushi ve payal konuşurken bir yandan da durumu düşünür payal o sırada sohbet devam ederken rudra eve gelir ve çok sinirlidir. Abla-kardeş konuşurken yanlarına gelir ve konuştuklarını sorar.

"Hayırdır ne konuşuyorsunuz?"

"Parvati hakkında konuşuyorduk

"Ne olmuş ki"

"Odasından dışarı çıkmıyormuş hem de yemek yemiyormuş"

" O zaman hasta olmuştur"

"Ay rudra hasta olsa yemek yiyemez ama odadan da dışarı çıkabilir"

"Ablam haklı"

Payal rudra'nın sinirli olduğunu anlar ama belli etmez neden sinirli olduğunu da sormaz.

"Tamam bayanlar ben odama çıkıyorum amanla bir dosya hakkında konuşmam lazım bir şey olursa çağırın."

"Tamam"

Rudra ve payal konuşurken khushi mutfağa gidip en sevdiği jalebi tatlısını yapar.

Not: inşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve oylarınızı, desteğinizi bekliyorum çünkü wattpad'a yeniyim ve bir garip aşk, sensiz olmaz ve benimsin fanlarını bekliyorum hayırlı akşamlar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin