2 Gün Sonra...
Parti günü gelmiştir ve son hazırlıklar yapılıyordur paro ise ne olduğunu anlamaya çalışır sorsa bile kimse söylemez. Birden paro'nun telefonu çalar arayan rudra'dır
"Efendim"
"Nasılsın paro"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim ne diyeceğim dışarı çıkalım mı?"
"Evde hazırlıklar var ama anneme sormam lazım birde akash'a"
"Ben akashla konuştum çoktan izin verdi annen de verir. "
"Tamam ama işte değil misin sen?"
"Amirim izin verdi benim yerime aman bakacak zaten o zaman seni almaya geliyorum"
"Tamam"
Rudra parvati'yi alır ve dışarıda dolaşıyorlardır paro çok mutludur çünkü sevdiği adam yanındadır. Evdekiler son hazırlıkların bitmesine az kalmıştır nk ve khsuhi tanışıp arkadaş olmuşlardır.
"Khsuhi paro için ne plan yaptın?"
"Bilmiyorum nk senin var mı planın"
"Yok ama beraber şarkı söyleyip dans edebiliriz ne dersin?"
"Çok iyi bir fikir nk"
"Ben mutfağa gidiyorum bir şey ister misin?"
"Yok teşekkür ederim"
Nk mutfağa gider ve konuşmaları duyan arnav kıskanır ve yanına gelir.
Khsuhi süsleri takarken ayağa kayar ve merdivenlerden düştüğünü gören arnav koşarak yakalamaya çalışır ve kucağına düşer göz göze gelirler arnav khsuhi'ye
"İyi misin?"
"Evet iyiyim teşekkür ederim" (Utanarak)
Tam o sırada khushi'nin telefonu çalar arayan aaliya'dır
"Telefonun çalıyor aç istersen"
Arnav khushi'yi yere indirir ve khsuhi telefonu açar.
"Efendim"
"Nasılsın khsuhi arayamadım paro nasıl oldu?"
"İyiyim sen nasılsın paro çok iyi bu akşam onun için parti var zainle gelin bizde kalırsınız."
"Bende iyiyim çok sevindim. Tamam zainle konuşurum akşam da geliriz."
Evdeki hazırlıklar tamamdır aaliya ve zain de gelmiştir ışıklar kapalıdır rudrayla paro gelir ve ışıkları açar ve herkes hep birlikte söyler.
"Sürpriz"
Paro mutludur herkes oradadır nk khushi ile dans ederler bunu gören arnav oda khushi ile dans ederler.
Not: İnşallah beğenirsiniz iyi okumalar ☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş mı? Aşk mı?
Fanfiction"Savaş mı? Aşk mı? " kitabın hikayesini anlatacağım okuduğunuz da hem üzülüp hem ağlayacak bir hikaye olacak öncelikle arnav ve rudra khushi'ye aşık ikisi de aynı kızı seviyor aşk mı kazanacak yoksa savaş mı kazanacak bende hikayeyi yazarken çok mer...