~30. Bölüm~

23 3 2
                                    

Ertesi sabah kahvaltı yaparken rudra paro'ya bakar parvati hala gördüğü rüyanın etkisindedir khushi paroyu dalmış  görünce kolunu dokunur ve paro çığlık atar.

"Aaaa"

"Ne oldu" (telaşla yanına gelir)

"Yok bir şey khushi koluma çarpınca korktum"

Sonra rudra yanından gider kahvaltı bittikten sonra herkes işe gider akash, rudra ve arnav diğerleri evde sohbetlerini devam ederler. Khushi masadaki olayı sorar.

"Sabah ki masadaki olay neydi?"

Paro anlatmaya başlar.

"Dün gece rüya gördüm rüyamda biri beni yakalamaya çalışıyordu bende ondan kaçıyordum oda arkamdan koşuyordu ve sonra da biri onun kolunu tutup dövmeye başladı bende dikkatli ol demeye başladım sonra da imdat diye bağırırken uyandım oradan da rudra geçiyormuş."

Parvati rudra'nın ona söylediklerini anlatmaya devam etmiş.

"Vay be rudraya bak sen garip geldi birden öyle davranması falan."

"Bana da öyle geldi" (gülerek)

Ve akşam olur beyler işten eve gelmişlerdir khushi ablasına paro'nun rüyasını ve rudrayı anlatır.

"Rudra galiba hoşlanmaya başladı bana hele sabah ki masadaki olayı"

"Hoşlanma varsa paro mutlu olur tabi bizde"

"Aynen öyle khushi"

"Düğün falan da yaparız" (gülerek)

"Khushi fazla düğün halleri kurma bence önce bir gerçek olsun da"

Rudra, khushi, payal ve madhumati akşam yemeğini yerler ondan sonra da çay içerler rudra odasına dosyalara bakmak için gider bayanlar da sohbetlerini devam ederler ve sonra da gece olunca uyurlar.

Merhaba arkadaşlar 👋 29. Bölümün 7 okuma görünce şaşırdım çünkü genelde 1 veya 2 okuma görünüyordu. Madem 29. Bölüm 7 okuma oldu 30. Bölüm sizlerle iyi okumalar ve iyi akşamlar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin