~29. Bölüm~

31 3 2
                                    

1 Ay Sonra

Rudra'nın annesi madhumati paro'nun annesiyle tanıştıktan sonra samimi olup iki yakın arkadaş olmuşlardır kıramadığı için de manoramalarda kalmışlardır. Ve o gece paro bir başka rüya görür kendisi tek başına yürürken görür hiç tanımadığı bir adam onu yakalamaya çalıştığını paro o adamdan uzak olabilmek için koşmaya başlar.

Tam sırada adam paro'yu yakalayacakken bir başka adam gelir paroyu yakalayacak olan adamın kolunu tuttup dövmeye başlar. Paro ağlarken (rüyada) göremediği adama (döven) dikkatli ol diye bağırır paro'yu yakalayacak kişi dövdükçe döven adam sinirini alamaz ve o sinirle adamı yumruklayıp yere atar ve yere düşen adam yattığı yerde bayılır.

İyilik perisi olan parvati'nin yanına doğru gelir ve yanına oturur. O korkuyla parvati iyilik perisine sarılır o telaşla "imdattttt" diye yataktan ağlayarak uyanır rudra mutfağa doğru gitmek için paro'nun odasından geçer ağlama sesini duyan rudra paro'nun yanına telaşla gelir ve ne olduğunu sorar.

"Paro iyi misin? Bir şey mi oldu?" (Telaşla)

"Sanırım iyiyim (ağlayarak) ne olduğunu anlamadım (rüyayı anlatır) rüyamda bir adam beni yakalamak için geliyordu ve ondan kaçmaya başladım ve tam o yakalayacakken göremedimm biri onu dövmeye başladı bende ona dikkatli ol diye de bağırdım oda beni o adamdan kurtardı sonrada imdat diye de uyandım."

"Tamam korkma ben buradayım bir şey olmayacak ben sana şu vereyim (su verdikten sonra konuşmaya devam eder) yeter ki sen ağlama olur mu?"

"Ya gerçek olursa o adam karşıma çıkarsa bana zarar verirse" (ağlamaya devam eder)

Rudra paro'nun yanında oturur ve onu sakinleştirmeye çalışır.

"Şşt sakin ol paro bir şey olmayacak (sarılarak) dediğim gibi ben buradayım ve kimse sana zarar veremez (göz yaşlarını siler) o sadece bir rüyaydi hem senin gibi cesur ve akıllı bir kıza kim zarar verir ki" (gülerek)

Rudra gülünce parvati de güler sonra da uykusu gelir ve uyur rudra onun uyuduğunu görünce üstüne örter oda dan çıktıktan sonra da mutfağa gidip su içer.

Merhaba arkadaşlar uzun zaman oldu biliyorum. Diğer bölümleri düzenlediğim zaman paylaşım yapacağım ve rudra ve parvati sevenlere özel bir bölüm paylaştım iyi okumalar ve iyi akşamlar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin