~10. Bölüm~

83 5 5
                                    

Parvati fenalaşır ve hemen hastaneye götürmek için başka odanın anahtarını alıp parvati'nin odasındaki kapıyı açarlar. Manorama telaşla doktoru çağırır ve hemen doktor gelir neyi olduğunu anlamak için muayene eder dışarı çıkıp annesine sorar ve rudra hariç herkes oradadır.

"Hastanın yakını kim?"

"Annesiyim ben"

"O zaman sizinle oda da konuşabilir miyiz? "

"Tabi doktor hanım"

"Hastayı görebilir miyim?

"Tabi ama hastayı yormayın"

"Tamam teşekkür ederim doktor hanım"

Doktor ve manorama içeri girerler arnav khushi'ye sürekli bakıp duruyormuş yanına gelip dikkat et yanındaki kişiye (bahsettiği kişi rudra'dır) khushi ne dediğini anlamamış ve paro'nun yanına gidip sohbet etmeye başlarlar.

"Nasılsın"

"Eh işte gördüğün gibi khushi rudra geldi mi?"

"Hayır gelmedi haber vermedik çünkü hemen hastaneye geldiğimiz için"

Pavrati rudra'nın gelmediğini duyduktan sonra ağlamaya başlar ve khushi paro'nun ağladığını görünce oda ağlamaya başlar. Ve manorama ile doktor kadın konuşurlar

"Nesi var kızımın"

"Kızınız iyi ama nesi olduğunu anlamadım kaç gündür böyle (yada hafta)"

"2 haftadır yemek yemiyordu dışarı çıkmıyordu ve kimseyle konuşmuyordu"

"Hmm. anladım manorama hanım kızınız depresyonda 2 haftadır böyleymiş keşke önceden gelmiş olsaydınız kısacası kızınız aşık olmuş kendine gelmesi için aşık olduğu kişi hastaneye gelmesi lazım anca öyle kendisine gelir 1-2 gün burada kalsın siz veya arkadaşlarından biri de yanında kalabilir."

"Çok teşekkür ederim doktor hanım kızımın kime aşık olduğunu öğrenmeye çalışırım"

"Tamam şimdi ben diğer hastalarla ilgilenmem lazım sonra kızınızla ilgilenirim"

Manorama doktor kadınla konuştuklarını herkese anlatır. Khushi ve payal birbirine bakıp anlarlar ama söylemezler arnav khushi'ye tekrar bakarken anjeli gelir ve arnav'ı uzaklaştırır.

Arnav anjeli'nin ne yaptığını anlam veremez parvati hastane odasında uyurken yanına payal gelir ve ona...

"Merak etme rudra gelecek ve sen iyi olacaksın (diyip çıkar...)"

Not: inşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve oylarınızı ve takip etmenizi istiyorum. İyi okumalar arkadaşlar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin