~ 31. Bölüm~

34 2 2
                                    

Payal, khsuhi ve madhumati birlikte ev işleri ve yemeklerle uğraşırlar. Khsuhi ve madhumati ev işlerini yaparken payal de mutfakta yemek yapıyordur tam o sırada telefonu çalar. Sesi duyan khsuhi telefonu payal'e vermek için mutfağa gelir.

"Abla telefonun çalıyor al bak"

"Ellerim kirli yemek yapıyorum arayan kim?"

"Bakayım (şaşırarak) abla akash arıyor"

"Akash mı? Beni niye arasın ki"

"Açmadan nasıl öğreneceksin ki abla (gülerek)
Elini yıkar ve telefonu alır khsuhi'ye yemeklere bak yanmasın der ve telefonu açar."

"Efendim"

"Nasılsın payal rahatsız etmiyorum değil mi?"

"Yok hayır yemek yapıyordum öyle telefonun çaldığını da duymadım khushi getirdi hayırdır bir şey mi oldu paro iyi mi?"

"Yok bir şey olmadı paro'da gayet iyi ben sana bir şey diyeceğim"

"Tabi buyur"

"Akşam işin var mı?"

"Akşam işim yok niye ki?"

Akash payalden hoşlanmıştır ve onu iyi tanımak için yemek planı yapar küçük bir yalanla payal'e şöyle der.

"Akşam iş toplantısı var tek gitmek istemiyorum arnav da gelmiyor başka işleri var onun sen halledersin toplantıyı dedi"

"Teyzeme ve rudra'ya sormam lazım olur derlerse ararım seni"

"Tamam"

Payal teyzesine akşam yemeğini anlatır ve madhumati izin verir rudrayı telefonla arar ona da iş yemeği olduğunu akash için de önemli olduğunu söyler ve bırakacağını söyleyince rudra da izin verir. Sonrada akash arayıp izin verdiklerini söyler.

Akşam

Akash payal'ı evden alır ve yemek için restaurant'a gelirler ve masalarına otururlar payal masayı görünce çok şaşırır bir iş için çok süslüdür masa ve akash'a sorar.

"Bizden başka kimse yok mu? ve nerden masa 2 kişilik?"

Payal çok güzel olmuştur ona bakıp duruyormuş ve gerçeği söyler

"Aslında sana yalan söyledim çünkü seni tanımak istiyorum o yüzden ikimiz için hazırlattım (arnav'ın yardımıyla) bu masayı beğendin mi?"

Payal utanır ve bir kaç dakika konuşamaz sonra akash şöyle der

"Beğendim ama gerçeği söylemiş olsaydın iş yemeği yerine"

"Kızdın mı yoksa bana?"

"Hayır kızmadım" (gülerek)

Payal akşam yemeği yerler ve hoşuna gider sohbet ederler sonra da geç olmadan payal'i eve bırakır bıraktıktan sonra da oda kendi evine gider gece yemekte olan biteni khushiye anlatır khsuhi de sevinir sonrada uyurlar.

Merhaba arkadaşlar nasılsınız? 30. Bölüm de 5 okuma olduğunu gördüm ve yeni bölümü yazdım ☺ iyi okumalar ve iyi akşamlar ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin