~18. Bölüm~

40 3 1
                                    

Herkesin ramazan bayramı mübarek olsun ☺ 🍬

Rudra ofisinde dosyalara bakarken içeri aman gelir çok önemli olduğunu söyler ama düşünceli görünce masayı vurur.

"Amirim"

"Efendim aman ne oldu?"

"Amirim önemli bir olay vardı"

"Olay neymiş amirin haberi var mı?"

"Evet sizin ilgileneceğini söyledi efendim"

"O zaman gidelim bakalım olay neymiş"

Tam rudra ve aman çıkacakken arnav gelir rudra arnav'ı görünce öfkelenir ama belli etmez.

"Ben gelmiştim ama çıkıyorsunuz"

"Evet önemli bir olay varmış onu bakmaya gidiyoruz önemli değilse sonra konuşuruz."

"Önemli aslında ama toplantıya gideceğim sonra"

"Benim yaptığım da bir iş ben bir binbaşıyım büyük olayları çözmem lazım hırsız, katil vs anladın mı? Bu yüzden para alıyorum (sinirlenmiş halde söyler)"

Aman tartışma çıkacağını anlar ve rudra'yı çağırır.

"Amirim gitmemiz lazım"

"Tamam aman ayrıca seninle olan konuyu da olay bittiğinde ararım seni."

"Tamam"

Rudra ve aman olay yerine giderken çok düşüncelidir rudra ve arnav da toplantıya gitmiştir. Rudra ve aman olay yerini gittikten sonra ofise geri gelirler rudra aman'a der ki.

"Aman şu olayı bir araştırma yapmamız lazım adamı vuranı ve kimin parayı çaldığını vurulan adam kendine geldiğinde olay konusunda sorular sorun başka olay yoksa çıkıyorum bir şey olduğunda ararsın beni."

"Bu dosyadan başka olay yok amirim adam uyandığı zaman olay hakkında sorular sorarız. Siz eve mi gideceksiniz."

"Yok arnavla konuşmam lazım önemli dedi çünkü"

Rudra dışarı çıkar ve arnav'ı arar ve buluşma yerini söyler. Rudra arnav dan önce cafeye gelir sonra da arnav gelir konuşmaya başlarlar.

"Konu neydi?"

"Khushi"

"Khushi mi? Ben sana ondan uzak dur demiştim değil mi?"

"Bende sana ondan uzak durmayacağımı demiştim"

"Khsuhi'den başka işin mi yok git ofisinde çalış dosyalara bak ne bileyim"

"Sen bana diyorsun ama sende khsuhi'yi düşünüyorsun şunu da unutma parvati'yi mesela"

"Paro ne alaka konuda anlamadım"

"Parvati ile nasıl ilgilendiğini gördüm dans etmeler falan sakin parvati'yi üzme o üzülürse işte o zaman savaş çıkar (parvati'nin rudradan hoşlandığını anlatmıştır sürekli baktığı için parvati)"

Kavga seslerini duyan garson masaya doğru gelir.

"Efendim bir şey mi var?"

"Yok konuşuyoruz sesimiz yükseldi sadece"

"Peki efendim"

Arnav ve rudra konuştuktan sonra restaurant'tan ayrılıp evlerine doğru giderler.

Not: Bayrama özel bir bölüm sizlerle bölümlerin okuma sayısı yüksek olacağı zaman paylaşım yapıyorum o yüzden okumaya devam edin ayrıca kendi kalemimden yazdığım için hikayeyi de kendi kalemimden yazmış oldum iyi okumalar arkadaşlar ☺ 😊

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin