Shantanu ilk görevi için pazara gelir hırsızlık olaylarını pazarcılara sorar. Pazarda hiç hırsızlık olayı oldu mu diye sorar pazarcılara onlarda olmadığını söyler shantanu tekrar pazara dolaşmaya devam eder.
Tam o sırada aahat ile pretika birlikte pazarda bilezik veya kıyafet bakarlar aahat çantasını yanına koyar kıyafetlere bakarken hırsız aahat'ın çantasını çalar bunu gören aahat bağırır.
"Yardım edinn kimse yok mu?""Ne oldu aahat"
"Çantamı çaldılar imdatttt kimse yok mu ya bu nasıl bir pazar"
Sesleri duyan shantanu aahat ve pretika'nın yanına doğru gider.
"İyi misiniz?"
"Çantamı çaldılar şimdi mi geldiniz?"
"Siz burada bekleyin çantanızı bulup getireceğim"
Aahat ve pretika pazar yerinde beklerken shantanu çantayı çalan hırsızı'n peşine düşer ve adamı bulur sessiz bir şekilde yürür de yürür ve adamı yakalar çanta ile birlikte pazara geri döner ve aahat'a der ki;
"Buyrun çantanız sizde bizimle bsd'ye gelin ifade verin."
Aahat o kadar güzelmiş ki hayran kalmak el de değil shantanu böyle düşünür.
"Teşekkür ederim siz önden gidin biz geliriz"
"Tamam"
Pretika aahat'a şöyle der;
"Bu çocuk senden hoşlandı galiba"
"Saçmalama ne hoşlanması işini yapıyor"
"Çantan çalınıyor ve adam bulup çantanı kurtarıyor garip yani"
Pretika öyle konuşunca aahat'ın kafası karışır gerçekten benden mi hoşlanıyor diye sonra deyip bds'ye doğru giderler.
Aahat rudrayı görünce şok olur
"Rudra abi?"
"Aahat ne işin var burada?"
"Arkadaşımla pazardayken çantam çalındı sonra da"
"Sonra da ben kurtardım amirim" (Aahat'a bakarak)
"Doğru mu?"
"Doğru rudra abi"
"Amirim pazarda olan hırsızlık olayın dosyası ve hırsız da yakalandı."
"Aferin asker iyi iş çıkardın."
"Sağolun amirim" (Asker selamı verir)
"Kızlar sizi shantanu bıraksın"
"Gerek yok rudra abi zain enişteyi ararım."
"Olsun shantanu bıraksın"
Aahat'ın arkadaşı pretika inat etme diye kolunu vurur. Aahat da pretika'ya doğru bakar ve rudraya der ki;
"Tamam rudra abi."
Shantanu, aahat ve pretika ile birlikte bsd arabasına binerler ve yol boyunca sohbet edip birbirine tanımaya çalışırlar aahat ve pretika arkada otururlar shantanu aynadan hep aahat'a bakar ve bunu farkeden pretika aahat'a "ben demiştim bu çocuk senden hoşlanıyor diye"
Shantanu aahat ve pretika eve bırakıp sonra da bsd'ye geri döner.
Merhaba arkadaşlar biliyorum uzun zaman oldu yükleyemedim yeni bölüm çünkü fırsat olmuyor doğru düzgün whattpad uygulamasından bile kitap okumaya fırsatım olmadı.
O yüzden yeni bölüm şimdi yüklüyorum ve yorum da yazabilirsiniz yeter ki okuma sayısı yüksek olsun. Herkese iyi geceler ve iyi okumalar diliyorum ☺ 😊 ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş mı? Aşk mı?
Fanfiction"Savaş mı? Aşk mı? " kitabın hikayesini anlatacağım okuduğunuz da hem üzülüp hem ağlayacak bir hikaye olacak öncelikle arnav ve rudra khushi'ye aşık ikisi de aynı kızı seviyor aşk mı kazanacak yoksa savaş mı kazanacak bende hikayeyi yazarken çok mer...