~13. Bölüm~

58 2 1
                                    

Rudra hastaneye gelmiştir ve khushi ile konuşur parvati'nin ne olduğunu sorar.

"Paro iyi mi?"

"Evet uyuyor şimdi görmek ister misin?"

"Tabi ama uyuyor diyorsun khushi"

"Olsun uyuyor olabilir belki seni hisseder rudra (dalga geçerek ama rudra anlamaz)"

"Tamam"

Khushi dışarıda beklerken rudra içeri girer ve sandalye'ye oturur paro ile konuşmaya çalışır.

"Ne oldu sana da hastaneye geldin paro biri mi seni üzdü yoksa uyumuyor olsaydın bana söyler miydin ki?"

Rudra parvati ile konuşurken aslında kendisi olduğunu bilmez bilse de ne olacaktı ki aşık olduğu kişi khushi'dır. Khushi dışarıda onları izlerken mutlu olur ve hemen ablasını arar.

"Ablaa"

"Ne oldu khsuhi bir şey mi oldu?"

"Yok ablacağım bir şey olmadı rudra burda paro fenalaşınca doktoru çağırdım muayene etti sonra da bana rudra'yı çağırmamı söyledi. Öyle iyi olacağını söyledi."

"Gerçekten mi? Çok sevindim o zaman rudra sayesinde iyi olacak peki doktor nasıl izin verdi iki kişi kalmayı"

"Bu seferlik izin verdi abla."

"İyiymiş her şey paro için"

"Aynen öyle abla sen iyisin değil mi?"

"Evet khushi iyiyim merak etme herkes iyi"

Khsuhi ve payal telefonu kapattıktan sonra hastane odasına girer koltuğa oturur o sırada rudra uyumuştur ve çaktırmadan khushi paro'nun elini alıp rudra'nın elinin üstüne koyar gece olduğu için de khsuhi de uyur.

Not: Yoksa beklenen bölüm mü desek? Ayrıca kısa olduğu için kusura bakmayın iyi okumalar. Ve hint dizilerini izleyen veya dikkat edip kitabı okumak isteyen herkesi beklerim ☺

Savaş mı? Aşk mı? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin