21.Bölüm

1.2K 109 4
                                    

21.Bölüm

Beklediğimin aksine gözünde zerre korku tohumu yokken sırıttı ve rahatsız edici aksanıyla konuştu.

"Ben de nerde kaldın diyordum. Seni özlemeye başlamıştım."

Dişlerimi sıkıp bir iki adım geriledim. Aradaki mesafeye Rick girdi ve Jons'un suratına sıkı bir yumruk indirdi. Gelen şiddetle yere düşen sandalyeyi tekrar kaldırdı ve ardından gürledi.

"Adam gibi konuş!"

Bir vampirin çenesini dağıtmaya yetecek bu yumruğa verdiği tepki şaşkınlığımı artırmaktan başka bir şeye çare olmamıştı. Sadece ağzını bir kere oynattı ve çene kemiğinden ufak bir tık sesiyle eski halini almıştı. O yumruğu ben yeseydim muhtemelen kafam kopmuştu ama karşımdaki herif benden daha sağlıklı görünüyordu.

"Sürekli kendini yeniliyor. Bu çok sıkıcı."

Rick Jons'un burnuna bir yumruk daha attı.

"Tılsımı almanızı kim söyledi? Kim için kaçırdınız!"

Bu sorunun cevabını biliyordum. Damiane'den duyduğum o isim..

"Lancelot! Lancelot için."

Üçünün de şok olmuş çehreleri arasında aklıma gelen fikrin şeytaniliğiyle Jons'a yöneldim.

"Lancelot kim? Size ne şansı verecekti?"

"Ama sana böyle kaba olmak yakışmıyor ki ..."

Son kelimesi ile Rick adamın boğazına çullandı ve saniyede Sten'le Angela Rick'i tutmaya çalıştılar. Bu hali ürpermeme neden olmuştu. Gerçekten şey gibi duruyordu.. Vampir!

"Tamam. Ben iyiyim. Tamam!"

Sten Rick'in sırtına destek amacıyla vurarak geri çekildi. Yüzünü bana döndüğünde pişmanlıkla hissettiklerimi çaktırmamaya çalıştım. Yanıma geldi.

"Demek istediğimi anladın mı?"

Kafamı sallayıp, yutkundum. Benimle ilgili en ufak imaya katlanmıyordu. Bu da sanırım onun zayıf yönü oluyordu. Sevdiği insanlar.. ım.. en azından hoşlandığı..

"Aaa.. Bak korkuttun ama biricik aşkını.. Cık cık cık.. Bunu ben bile yapmamıştım. Sana ne kadar kibar davrandığımı anlattın mı vampir kölene? Vampirlere de takıldığını bilseydim ben de şansımı denerdim."

Rick bu kez daha fazla sinirlenmişti. Arkasını döndüğünde, muhtemel Jons'a geçirmek için yumruk yaptığı kolunu tuttum.

"Beni daha iyi bir fikrim var."

Jons'a sokulup bir ayağımı sandalyenin destek aldığı altındaki demirlere yerleştirdim. Hafif açılan bacağıma yaslanıp sözlerime devam ettim.

"Kendini toplayabilmen ne kadar muhteşem."

Sırıtıp omzumun arkasında Rick'e baktı ve onu kışkırtmak için ;

"Benden hoşlanıyor demiştim." Dedi yılışıkça. Rick'i Tek görüş alanı olan omzumdaki boşluğu da başımı o tarafa eğerek kapattım.

"Merak ediyorum. Angela kazık olayı gerçekten var mı?"

"Evet. Denedik Ecel. Hala buradalar hatta."

"Hımm.. Çok meraklıyım ama bu sefer ki sorum Jons'a."

İyice filmlerdeki o etkileyici kötü kadınının rolüne bürünmüştüm. Ama bu eğlenceli bile sayılırdı. İnsan kendini bu durumda gerçekten çok seksapel hissediyordu kabul.

Auxılıum Serisi I; GardiyanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin